Auteur Topic: Vaste dakrails  (gelezen 1149 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline jo

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.299
Vaste dakrails
« Gepost op: donderdag 31 januari 2019 - 11:06:28 »
 Heb op de Saab van die vaste dakdragers in de lengte staan, vind dat niet mooi en gebruik dat niet.
Wou die er eens een keer afdoen maar ben bang dat dit ook voor de stijfheid van de wagen is.
Zie ik nu dit ongeval en daar lijkt het mijn vermoeden te bevestigen al is dit eerder een Skoda
https://www.gva.be/cnt/dmf20190130_04140900/zwaar-ongeval-met-twee-wagens-en-een-bestelwagen-in-herentals?utm_source=facebook&utm_medium=social&utm_term=gva&utm_content=article&utm_campaign=seeding&fbclid=IwAR260t6fhSfL3xy5OMPxUcD8lEtDn3KZij9PjPymmTPaWpqwbUXmko2HywI
Ook die inwendige bumper heeft zijn werk goed gedaan blijkbaar, lijkt een ongeval met maar 20-30% overlap te zijn.

Wees gerust ga ze erop laten staan maar wou dat toch even aanhalen , is hier serieuze klap geweest precies.
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: Vaste dakrails
« Reactie #1 Gepost op: vrijdag 01 februari 2019 - 12:42:13 »
Het zou me inderdaad verwonderen als de constructeurs die dakdragers niet mede zou gebruiken voor de stijfheid van het dak.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."