Auteur Topic: Banale snelheidsovertreding leidt tot boete van 192.000 euro  (gelezen 1485 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Banale snelheidsovertreding leidt tot boete van 192.000 euro
« Gepost op: donderdag 07 maart 2019 - 10:56:21 »
Citaat van: GVA
Banale snelheidsovertreding leidt tot boete van 192.000 euro

https://www.gva.be/cnt/dmf20190306_04235349/banale-snelheidsovertreding-leidt-tot-boete-van-192-000-euro
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: Banale snelheidsovertreding leidt tot boete van 192.000 euro
« Reactie #1 Gepost op: zaterdag 09 maart 2019 - 10:08:31 »
Sensationele titel, die m.i. echter niet helemaal strookt met de inhoud van het artikel.

Het gaat om véél méér, dan louter de snelheidsovertreding.  De eigenaar van het voertuig (werkgever van de bestuurder), had nagelaten om de identiteit van de bestuurder bekend te maken.  Daarom kwam er een dwangsom.  En het werd almaar erger, omdat het blijkbaar ook al niet de eerste keer was, dat zulks nagelaten werd.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: Banale snelheidsovertreding leidt tot boete van 192.000 euro
« Reactie #2 Gepost op: zaterdag 09 maart 2019 - 20:25:49 »
Zoals men in het Duits zegt: "Es ist aus dem Ruder gelaufen".  ;D
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."