Auteur Topic: Justitie verstuurt duizenden boetes zonder huisnummer  (gelezen 1512 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Justitie verstuurt duizenden boetes zonder huisnummer
« Gepost op: zondag 10 maart 2019 - 01:13:52 »
Citaat van: Het Laatste Nieuws
Justitie verstuurt duizenden boetes zonder huisnummer: “We rekenen op hulp van postbodes”

Door een fout in het computerprogramma waarmee de politie verkeersovertredingen ingeeft, zijn afgelopen week duizenden boetes verzonden naar adressen zonder huisnummer. Zodra het probleem werd vastgesteld, mochten tal van lokale zones vier dagen lang geen enkel pv meer opstellen. “Het euvel is nu verholpen. We rekenen op de postbodes om de boetes toch op de juiste plek te krijgen.”

https://www.hln.be/nieuws/binnenland/justitie-verstuurt-duizenden-boetes-zonder-huisnummer-we-rekenen-op-hulp-van-postbodes~afc02e0b/

Het wil dus maar niet lukken.

En met alle respect, maar het is volgens mij niet de taak van de postbode om dit soort gepruts te gaan oplossen.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: Justitie verstuurt duizenden boetes zonder huisnummer
« Reactie #1 Gepost op: zondag 10 maart 2019 - 12:44:33 »
Een regelrechte schande is het. Men neemt niet de moeite om een update eerst beoorlijk te testen, en de postbodes zouden dan maar voor de gevolgen moeten instaan. Als ik postbode was, ging elk van die brieven terug naar afzender.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."