Auteur Topic: Weyts wil aantal verkeersdoden doen dalen … door quiz te spelen aan rode lichten  (gelezen 1860 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Ben Zwets strikes again :

Citaat van: Gazet Van Antwerpen
Weyts wil aantal verkeersdoden doen dalen … door quiz te spelen aan rode lichten

Antwerpen experimenteert met een voetgangerslicht op een druk kruispunt waar je te zien krijgt hoeveel mensen er voor u netjes gewacht hebben tot het groen was. Aangezien dat door de vele rijrichtingen en de tramlijn heel lang kan duren, kan je ondertussen ook quizvragen oplossen. Volgens minister van Mobiliteit Ben Weyts (N-VA) zijn dat soort kleine ingrepen de toekomst om het aantal verkeersslachtoffers verder omlaag te krijgen

https://www.gva.be/cnt/dmf20190319_04267782/weyts-wil-aantal-verkeersdoden-doen-dalen-door-quiz-te-spelen-aan-rode-lichten

Gewoon af en toe controle, en beteugelen was te simpel ?
Of neen, wacht .... da's electoraal mss niet zo interessant.
Nee, dan verzint de PR machine van Ben Zwets wel ff zulk een fantasietje.

't Moet niet dwazer meer worden in dit landje.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: Weyts wil aantal verkeersdoden doen dalen … door quiz te spelen aan rode lichten
« Reactie #1 Gepost op: donderdag 21 maart 2019 - 12:56:53 »
Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat die man het bijzonder moeilijk heeft met het stellen van de opportune prioriteiten.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline JC

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.102
  • Geslacht: Man
Re: Weyts wil aantal verkeersdoden doen dalen … door quiz te spelen aan rode lichten
« Reactie #2 Gepost op: vrijdag 22 maart 2019 - 09:16:59 »
Het lijkt wel een vereiste te zijn van een minister die iets met mobiliteit heeft te maken dat hij een volslagen idioot moet zijn. Ben Zwets is daar het perfecte voorbeeld van. Andere leden van dit clubje zijn Steve Stevaert en Bert Anciaux (aka de kanaalspringer en de bleiter).
"Once you have tasted flight, you will forever walk with your eyes turned skyward, for there you have been and there you always will long to be." Leonardo da Vinci, 1452-1519

Offline jo

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.299
Re: Weyts wil aantal verkeersdoden doen dalen … door quiz te spelen aan rode lichten
« Reactie #3 Gepost op: woensdag 03 april 2019 - 20:16:33 »
Het lijkt wel een vereiste te zijn van een minister die iets met mobiliteit heeft te maken dat hij een volslagen idioot moet zijn. Ben Zwets is daar het perfecte voorbeeld van. Andere leden van dit clubje zijn Steve Stevaert en Bert Anciaux (aka de kanaalspringer en de bleiter).
Tja als je het tegoed bekijk, lijken me perfect gestoord te zijn, wat gaan Ben doen na de verkiezingen?
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien