Auteur Topic: Stront aan de knikker .... en aan de likker !  (gelezen 1496 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Stront aan de knikker .... en aan de likker !
« Gepost op: dinsdag 02 april 2019 - 18:16:17 »
Citaat van: P Magazine
Stront aan de knikker…en aan de likker!

Verstrooide dieven zuigen uitwerpselen uit toerbus in plaats van diesel (foto)

https://p-magazine.be/verstrooide-dieven-zuigen-uitwerpselen-uit-toerbus-in-plaats-van-diesel-foto/?fbclid=IwAR1rkbavxMBAooj2RKMi9PS4VgkkbvuxHf308Xza1nUwO4RD0SOELLWjS6k

Als het artikel klopt, mag ik mij dan voor 1x enig leedvermaak permitteren ?

Ik hoop dat de dieven minstens een liter van het welriekende goedje over hun smikkel gekregen hebben.
Of dat ze nét 1 seconde te lang gezogen hebben, en ervan geproefd hebben.

(been there, done that .... als zestienjarige snotaap wou ik ooit ook 's dat trucje van die twee communicerende vaten uitproberen, in de hoop wat diesel uit een tractor te pompen om een gestrande bandenkraan te kunnen voltanken.  Dit in de hoop om niet met die jerrycans naar het tankstation te moeten gaan.  Alleen was ik toen nog niet zo slim om gewoon het slangetje tot op de bodem van de dieseltank te leggen.  Even een seconde te lang zuigen, en hups ... 'k had een ferme borrel binnen natuurlijk.  Bweikes ! Die smaak vergeet ik nooit meer.  Ik heb toen m'n sanitair een ganse nacht van héél dichtbij gezien).
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: Stront aan de knikker .... en aan de likker !
« Reactie #1 Gepost op: woensdag 03 april 2019 - 09:20:57 »
Je bent er dan nog goed vanaf gekomen. Ik heb een beroepsmilitair die dergelijke dingen met mazoutstoven deed, 3 dagen in bed weten liggen met een maag die danig overhoop was.

Misschien waren deze lieden niet op zoek naar brandstof, maar waren het landbouwers?  ;D
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: Stront aan de knikker .... en aan de likker !
« Reactie #2 Gepost op: vrijdag 12 april 2019 - 19:16:18 »
Misschien waren deze lieden niet op zoek naar brandstof, maar waren het landbouwers?  ;D

Dat zou me sterk lijken. 

Landbouwers hebben eerder tevéél stront, waarvoor ze zélf niet altijd afzet genoeg hebben.  Laten ophalen om naar een verwerkingsinstallatie te brengen, is géén goedkope grap.  Dan zouden ze eerder geprobeerd hebben, om nog méér stront in die tank te krijgen.  Kwestie van toch al een dééltje van hun mestoverschot kwijt te zijn.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone