Auteur Topic: Experiment mislukt door vrieskou: nieuw asfalt op E17 moet al worden vervangen  (gelezen 1905 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Experiment mislukt door vrieskou: nieuw asfalt op E17 moet al worden vervangen
« Gepost op: woensdag 17 april 2019 - 13:40:31 »
Citaat van: De Standaard
Experiment mislukt door vrieskou: nieuw asfalt op E17 moet al worden vervangen

Nog geen week nadat het gegoten is, moet een deel van het asfalt op de E17 tussen Sint-Niklaas en Waasmunster al vervangen worden. Het gaat om een strook van bijna een kilometer lang die zwaar te lijden had onder de recente vrieskou.

http://www.standaard.be/cnt/dmf20190417_04335506

Onvoorstelbaar.

En bij Agentschap Wegen en Verkeer, haast men zich natuurlijk om zich achter de fout van de aannemer te verbergen. 
Heeft daar nu werkelijk niemand het weerbericht in de gaten gehouden ?  Noch bij de aannemer, noch bij het Agentschap Wegen en Verkeer ?
Ik dacht nochtans dat laatstgenoemde instantie met ons aller belastinggeld betààld worden om daar toezicht op te houden, en het nooit zo ver te laten komen.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: Experiment mislukt door vrieskou: nieuw asfalt op E17 moet al worden vervangen
« Reactie #1 Gepost op: donderdag 18 april 2019 - 13:40:02 »
't Is misschien een kwestie van het werkvolk bezig te houden...  :D
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline jo

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.299
Re: Experiment mislukt door vrieskou: nieuw asfalt op E17 moet al worden vervangen
« Reactie #2 Gepost op: donderdag 27 juni 2019 - 20:49:34 »
Wel een hele verbetering daar
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien