Auteur Topic: Rood of groen?  (gelezen 6277 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline bibi585

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 3.636
  • Geslacht: Man
Re: Rood of groen?
« Reactie #15 Gepost op: woensdag 29 augustus 2007 - 19:52:42 »
Pittig detail, dit is in een zone 30, net voor een schoolpoort. Gelukkig was het groot verlof want als daar rond 16.00u een duizendtal scholieren buitenkomen... ???

Offline Scarface

  • Gevorderde
  • ***
  • Berichten: 114
Re: Rood of groen?
« Reactie #16 Gepost op: woensdag 29 augustus 2007 - 21:00:32 »
2 lichten die tegelijk branden is wel minder erg dan het foute licht dat brandt. Ik mag toch hopen dat iedereen die 2 lichten tegelijk ziet branden genoeg verstand heeft om niet over het kruispunt te vlammen maar juist extra goed uit te kijken.

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: Rood of groen?
« Reactie #17 Gepost op: woensdag 29 augustus 2007 - 21:34:15 »
Wat natuurlijk absoluut dient vermeden te worden, is dat de ene richting groen krijgt vóór de andere richting rood heeft.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline BBB

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 2.247
  • Geslacht: Man
  • Hirsch Ballin
Re: Rood of groen?
« Reactie #18 Gepost op: woensdag 29 augustus 2007 - 21:35:18 »
Toen dat in Leuven gebeurde op het kruispunt van de Naamsepoort heb ik er nog eens melding van gemaakt bij de schepen van mobiliteit. Aangezien op de website van de gemeente niet duidelijk de e-mailadressen van de individuele schepenen vermeld stonden heb ik het hoofd-adres gebruikt met in het onderwerpsveld 'tav schepen van mobiliteit'. Ik heb nooit een reactie gehad. Dit was dan ook vanzelfsprekend niet enkel de eerste keer maar tevens de laatste keer dat ik deze moeite doe. Ze zoeken het maar uit, die politici.

Offline JC

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.102
  • Geslacht: Man
Re: Rood of groen?
« Reactie #19 Gepost op: woensdag 29 augustus 2007 - 22:43:29 »
voornaam.achternaam@gemeente.be werkt meestal, probeer maar eens !
"Once you have tasted flight, you will forever walk with your eyes turned skyward, for there you have been and there you always will long to be." Leonardo da Vinci, 1452-1519

Offline BBB

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 2.247
  • Geslacht: Man
  • Hirsch Ballin
Re: Rood of groen?
« Reactie #20 Gepost op: woensdag 29 augustus 2007 - 23:40:09 »
voornaam.achternaam@gemeente.be werkt meestal, probeer maar eens !
Merci maar dit heeft net wat te veel mijn vertrouwen in de communicatie met de overheid geschaad om het nog eens te proberen. ;)

Offline Scarface

  • Gevorderde
  • ***
  • Berichten: 114
Re: Rood of groen?
« Reactie #21 Gepost op: donderdag 30 augustus 2007 - 00:13:03 »
Toen dat in Leuven gebeurde op het kruispunt van de Naamsepoort heb ik er nog eens melding van gemaakt bij de schepen van mobiliteit. Aangezien op de website van de gemeente niet duidelijk de e-mailadressen van de individuele schepenen vermeld stonden heb ik het hoofd-adres gebruikt met in het onderwerpsveld 'tav schepen van mobiliteit'. Ik heb nooit een reactie gehad. Dit was dan ook vanzelfsprekend niet enkel de eerste keer maar tevens de laatste keer dat ik deze moeite doe. Ze zoeken het maar uit, die politici.
Dat is waarschijnlijk te wijten aan het feit dat Leuven niet echt een schepen van mobiliteit heeft. Op http://www.leuven.be/showpage.asp?iPageID=221 vind je de schepenen met hun bevoegdheden (en ook e-mailadres trouwens). Aan welke schepen je zo'n bericht dan zou moeten adresseren weet ik ook niet juist, maar ik zou gaan voor die van ruimtelijke ordening. Dat ligt volgens mij nog het dichtste bij het probleem.