Auteur Topic: niedersaechsische polizei stoppt bayerische polizei  (gelezen 2006 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
niedersaechsische polizei stoppt bayerische polizei
« Gepost op: zaterdag 24 augustus 2019 - 21:43:22 »
Citaat van: nwzonline.de
AUS DEM VERKEHR GEZOGEN
Niedersächsische Polizei stoppt bayerische Polizei

Höher, als die Polizei erlaubt: Die Beamten haben schnell erkannt, dass ein Transporter mit funkelnagelneuen bayrischen Streifenwagen nicht korrekt verladen war. Sie stoppten den Wagen.


https://www.nwzonline.de/blaulicht/verden-aus-dem-verkehr-gezogen-niedersaechsische-polizei-stoppt-bayerische-polizei_a_50,5,2761195273.html?fbclid=IwAR1CdjZaE3WtzqXV-jjHMGKTf4LEeKyMdOCr_SXwtwDGZA1JFCjAf0y0zNM


Die dacht waarschijnlijk "Ach wat, met déze lading auto's, zal de politie mij wel met rust laten".
« Laatst bewerkt op: zaterdag 24 augustus 2019 - 21:44:57 door bert.covens »
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: niedersaechsische polizei stoppt bayerische polizei
« Reactie #1 Gepost op: zondag 25 augustus 2019 - 12:00:32 »
Hij heeft het dan toch op een correcte manier opgelost. Toen een vrachtwagen enige tijd geleden niet mocht verder rijden omdat hij iets te hoog was, stelde de Roemeense bestuurder voor om wat lucht uit de banden te laten...
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: niedersaechsische polizei stoppt bayerische polizei
« Reactie #2 Gepost op: zondag 25 augustus 2019 - 12:46:02 »
Hij heeft het dan toch op een correcte manier opgelost.

Nadat de Polizei hem aan de kant gezet heeft, had hij niet veel keus meer.

Maarreuhm .... als het zo simpel op te lossen was om deze lading reglementair te vervoeren.  Wat weerhield die man ervan, om dat gewoon van in den beginne fatsoenlijk te doen ?  Mag ik dat laksheid noemen ?

Toen een vrachtwagen enige tijd geleden niet mocht verder rijden omdat hij iets te hoog was, stelde de Roemeense bestuurder voor om wat lucht uit de banden te laten...

Den domkop.  't Was bovenaan dat hij te hoog geladen was.  ;D
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: niedersaechsische polizei stoppt bayerische polizei
« Reactie #3 Gepost op: maandag 26 augustus 2019 - 08:48:57 »
Den domkop.  't Was bovenaan dat hij te hoog geladen was.  ;D

Dat is zoals het domme blondje die tegen haar vriendin zegt: "We hebben en platte band." Waarop de vriendin haar vraagt: "Helemaal plat?" Het blondje antwoordt: "Neen, enkel aan de onderkant".  :D
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."