Auteur Topic: Lexus ct200h  (gelezen 1360 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline jo

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.299
Lexus ct200h
« Gepost op: woensdag 16 oktober 2019 - 01:00:48 »
Besteld, een zeer jonge occasie, vooral in kilometers.
Eind van de maand hebben we hem.
Moest een auto bijkomen, dochter die wilt gaan werken, bussen zijn geen optie in Oelegem, mijn zoon deed er verleden week 2 uur over om naar de universiteit in Antwerpen te geraken.
De Jazz schuift dus door naar de kinderen.
Waarom die Lexus, tax gewijs zit die goed, verbruik ook, bewezen technologie, het is een privilege line, buiten open dak full option, de garantie die we bij Lexus krijgen, 3 jaar op alles en 10 jaar op de hybride accu.
Voor hetzelfde geld hadden we een nieuwe Corolla Touring Sports hybride maar dat vol plastieken interieur bij Toyota leek me niets en dan heb je nog maar de kale versie.
De Toyota CO2 112 g/km, de Lexus CO2 88 g/km en hij verbruikt dik liter minder.
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien

Offline jo

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.299
Re: Lexus ct200h
« Reactie #1 Gepost op: vrijdag 20 december 2019 - 16:25:11 »
En wat een wagen is het die Lexus, in C kan hij niet op tegen mijn 19 jaar oude Saab 9-5, dat is nog meer luxueus rijden maar dat is dan ook een tank-boot.
Het comfort in de Lexus is anders wel enorm hoog, goed geveerd, heel soepele automaat, zitpositie, alle toeters en bellen....
Je moet wel heel hard je best doen om een rijstijl te vinden waarop hij zuinig begint te worden, we hebben er al veel moeite mee gehad om hem van dik 7l naar dik 6 l te krijgen maar er moet nog een liter vanaf kunnen.
Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je bek gaat, zijn ze te laat met strooien