Auteur Topic: Belgische autosnelwegparkings duur, onveilig en te klein  (gelezen 3169 keer)

Offline jozef

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Belgische autosnelwegparkings duur, onveilig en te klein
« Gepost op: vrijdag 07 september 2007 - 13:42:37 »
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline Scarface

• Gevorderde
Re: Belgische autosnelwegparkings duur, onveilig en te klein
« Reactie #1 Gepost op: vrijdag 07 september 2007 - 14:29:33 »
'k Heb het daarjuist op het journaal gezien. Ze toonden beelden van iemand die zijn grote boodschap op de parking zelf had gedaan, omdat de wc's te vuil waren.

Offline benny stinkens

• Meer dan expert
« Reactie #2 Gepost op: vrijdag 07 september 2007 - 18:55:21 »
'k Heb het daarjuist op het journaal gezien. Ze toonden beelden van iemand die zijn grote boodschap op de parking zelf had gedaan, omdat de wc's te vuil waren.

En de volgende ging parkeren op de wc omdat de parking bevuild was met st**nt  ;D

Offline BBB

• Meer dan expert
  • Hirsch Ballin
« Reactie #3 Gepost op: vrijdag 07 september 2007 - 19:50:04 »
Spijtig dat sommige mensen al zo erg verloederd zijn.
Ik heb vanmiddag nog een man zijn hond de behoefte zien laten doen langs een gewone straat. Er stond zo'n mini'boompje' op een stuk zand van minder dan 1 vierkante meter. Ruiken zal iederéén het zeker, het is onmogelijk dat dat beest niet deels op het troitoir pist. Het is ook nog riskant ivm ziekten.
Spijtig genoeg had ik haast en kon ik me niet met hem bezig houden :(. Anders zou ik zeker eens een zeer hartig woordje met hem hebben gesproken.

Nu ik het toch hier over heb, ik ken een straat in de buurt, langs de spoorbaan van Heverlee naar Oud-Heverlee, waar verschillende mensen hun hond laten schijten. Dan denk je daar rustig te kunnen wandelen en wandel je ineens langs zo'n berg stront waar veel vliegen op af komen.
« Laatst bewerkt op: vrijdag 07 september 2007 - 19:55:02 door BBB »

Offline jozef

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Viva Bavaria !
« Reactie #4 Gepost op: vrijdag 07 september 2007 - 22:50:40 »
En de volgende ging parkeren op de wc omdat de parking bevuild was met st**nt  ;D

;D ;D ;D
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline Scarface

• Gevorderde
« Reactie #5 Gepost op: vrijdag 07 september 2007 - 22:58:38 »

Die kan zich dan ook verwachten aan een hoop stront op zijn camion denk ik :D

Offline bibi585

• Meer dan expert
« Reactie #6 Gepost op: vrijdag 07 september 2007 - 23:48:22 »
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Ik kan dit alleen maar beamen, indien ze slechts maar half zogoed zouden worden als de Fransen zou dit al een hele verbetering worden.