Auteur Topic: Marc en Diane vandaag vrijgesproken in beroep  (gelezen 2867 keer)

Offline jozef

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Marc en Diane vandaag vrijgesproken in beroep
« Gepost op: donderdag 13 september 2007 - 13:54:29 »
Op vrijdag 2 februari 2007 kon ik melden:

Citaat
Wie in 2005 tijdens het 4de kwartaal het politieforum wegcode.be volgde, had het zien aankomen: één van de pesterijen (aldus de rechter) door federale en lokale politiemensen waarvan Marc en Diane Annemans verleden jaar het slachtoffer geworden zijn, was de inbeslagname van de motorfiets en motorkledij van Marc wegens de vermeende verwarring met bevoegde personen waartoe ze aanleiding zouden kunnen gegeven hebben.

Deze week werden Marc en Diane over de gehele lijn vrijgesproken door de rechtbank.

Nadat Marc en Diane aldus uitgerekend door politiemensen tegengewerkt werden met hun belangeloze inzet bij dag en bij nacht voor meer verkeersveiligheid, kan ik mij uiteraard alleen maar ten zeerste verheugen over deze uitspraak.

Tegen deze uitspraak in eerste aanleg werd evenwel beroep aangetekend door het parket, zodat de zaak deze maand opnieuw voorgekomen is voor het Hof van Beroep.

Met grote vreugde en tot spijt van wie het benijdt, kan ik melden dat ook vandaag door het Hof van Beroep Marc en Diane over de gehele lijn vrijgesproken werden.

Er zal nu door hun advocaat een burgerlijke procedure ingeleid worden met het oog op het bekomen van materiële en morele schadevergoeding.

De v.z.w. Comité Voor Verkeersveiligheid (het C.V.V.) is in de storm ter ziele gegaan. Wel heb ik Marc er eindelijk kunnen van overtuigen om mij in de toekomst informatie te verstrekken waarover hij beschikt, teneinde de website www.cvv.be uit te bouwen. Er gaan merkwaardige dingen aan het licht komen!
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline bibi585

• Meer dan expert
Re: Marc en Diane vandaag vrijgesproken in beroep
« Reactie #1 Gepost op: donderdag 13 september 2007 - 14:28:12 »
Eindelijk nog eens goed nieuws, hopelijk krijgen ze een deftige schadeloosstelling.
Dit zal echter weer op de nek van de belastingbetaler geschoven worden maar daar heb ik het wel voor over. Hopelijk voelen ze het eens goed bij de volgende verkiezingen.

Zal wel weer ijdele hoop zijn bij gebrek aan beter makom.

Typisch voor dit landje, wie eens z'n nek uitsteekt en niet lui bij de pakken blijft zitten wordt langs alle kanten tegengewerkt en afgestraft. zie volgend voorbeeld:

http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_579413.html

Offline Rafael

• Meer dan expert
« Reactie #2 Gepost op: donderdag 13 september 2007 - 15:00:22 »

wooter

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: woensdag 19 september 2007 - 02:57:37 »
Typisch voor dit landje, wie eens z'n nek uitsteekt en niet lui bij de pakken blijft zitten wordt langs alle kanten tegengewerkt en afgestraft. zie volgend voorbeeld:

http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_579413.html
Hoho, het gevalletje Marc Herremans is een gevalletje steuntrekker die 'in het zwart' bijklust.  En die steun betaal jíj als werknemer.  De hele opzet van BVBA's was met het doel om de goegemeente te doen geloven dat de natuurlijke persoon Marc Herremans als arme gehandicapte steun kreeg omdat ie niet kan werken, en de rechtspersoon Marc Herremans netjes factureerde voor geleverde prestaties van de natuurlijke persoon Marc Herremans.  Hoe kan de natuurlijke persoon én prestaties leveren voor een BVBA én zodoende mindervalide zijn dat ie een vol vervangingsinkomen krijgt?

Marc had dit kunnen voorkomen door aan de fiscus door te geven dat ie niet meer steuntrekkend hoefde te zijn, omdat ie een activiteit had die 'm geld opbracht.  Heeft ie niet gedaan, en dus moet ie het vervangingsinkomen terugstorten.  Net zoals een zwartwerker die 2 jaar lang stempelt dat ie werkloos is, ook de werkloosheidsvergoedingen moet terugstorten én RSZ betalen op die periode dat ie in het zwart heeft gewerkt.

Offline bibi585

• Meer dan expert
« Reactie #4 Gepost op: woensdag 19 september 2007 - 18:07:26 »
Ik denk niet dat hij ook maar enige moeite gedaan heeft om het onder stoelen of banken te steken, integendeel.

Voor z'n ongeval was hij al een bekend figuur en na z'n ongeval heeft hij er blijven alles aan doen om in de media te blijven met alles wat ie deed, wat ook gelukt is over heel de wereld zelfs.

Dan jaren nadien afkomen met "we wisten het niet" lijkt me ook meer dan bij het haar gegrepen.
Hij blijft aktief en zet bovendien nog anderen aan om aktief te zijn en een helpende hand te bieden aan de minder mobielen onder ons.

Nee lekker lui blijven thuiszitten in je luie (rol)stoel moet je doen en profiteren van alles wat er maar te profiteren valt, dan ben je met alles in orde (wat ontegensprekelijk ook al niet makkelijk is).
Dan krijg je wel allerlei andere kwaaltjes (kwalen) erbovenop (zwaarlijvigheid, zwakke spieren die wel nog werken, hartkwalen,....) en kan je met heel de bende samen de zielepoot uithangen bij gebrek aan andere aktiviteiten.

Ja, het is al een tijdje dat de kerk niet meer in het midden staat hier in België. :-\

Offline BBB

• Meer dan expert
  • Hirsch Ballin
« Reactie #5 Gepost op: woensdag 19 september 2007 - 18:25:35 »
Marc en Diane, van harte proficiat!

wooter

• Gast
« Reactie #6 Gepost op: woensdag 19 september 2007 - 21:29:10 »
Ik denk niet dat hij ook maar enige moeite gedaan heeft om het onder stoelen of banken te steken, integendeel.
Waarom heeft hij het dan niet aangegeven, maar wel netjes z'n vervangingsinkomen geincasseerd?

Dan jaren nadien afkomen met "we wisten het niet" lijkt me ook meer dan bij het haar gegrepen.
Hij heeft het niet aangegeven.  Het is net door z'n bekendheid dat de fiscus heeft gemerkt dat hij nog altijd uitkeringen bleef ontvangen, en terwijl drie BVBA's runde.  "Ik ben een mediafiguur, dus dat hadden jullie moeten weten" lijkt me een zwak excuus: de boekskes staan vol met mediafiguren waarvan ik nog nooit gehoord heb, en dat zal voor menig fiscus niet anders zijn.