Auteur Topic: Oversize load  (gelezen 2508 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Scarface

  • Gevorderde
  • ***
  • Berichten: 114

Offline bibi585

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 3.636
  • Geslacht: Man
Re: Oversize load
« Reactie #1 Gepost op: zaterdag 15 september 2007 - 02:29:31 »
Die laatste kan je zeker vergeten in België.  ;)

Offline JC

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.102
  • Geslacht: Man
Re: Oversize load
« Reactie #2 Gepost op: zaterdag 15 september 2007 - 10:09:51 »
Waarom ? Hij zal nog moeten oppassen of hij wordt geflitst met onze belachelijk lage snelheidslimieten !
"Once you have tasted flight, you will forever walk with your eyes turned skyward, for there you have been and there you always will long to be." Leonardo da Vinci, 1452-1519

Offline benny stinkens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 902
  • Geslacht: Man
Re: Oversize load
« Reactie #3 Gepost op: zaterdag 15 september 2007 - 10:28:22 »
Die laatste kan je zeker vergeten in België.  ;)

Hoezo is dit Jozef zijn bootje niet  ;D

Offline bibi585

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 3.636
  • Geslacht: Man
Re: Oversize load
« Reactie #4 Gepost op: zaterdag 15 september 2007 - 22:31:59 »
Waarom ? Hij zal nog moeten oppassen of hij wordt geflitst met onze belachelijk lage snelheidslimieten !

Inderdaad om geflitst te worden zal het niet moeilijk zijn. Ze kopen al digitale camera's aan omdat hun rollekes te rap op zijn van de fietsers en voethangers mee te flitsen. En die kunnen ze niet beroven want hun adres hangt niet op hun rug. ;D

Al eens de hoogte bekeken, om van de breedte nog niet te spreken.
Met al die kunstmatige hindernissen, bruggen, elektriciteitskabels noem maar op hier in België. Afbreken en ter plaatse terug opbouwen zou een stuk vlotter gaan.  ;D

Offline JC

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.102
  • Geslacht: Man
Re: Oversize load
« Reactie #5 Gepost op: zondag 16 september 2007 - 11:17:30 »
Ik ken de problemen. Mijn vader heeft nog een aantal jaren uitzonderlijk vervoer gedaan. Hij werkte toen bij Laroy in Wommelgem, een zusterbedrijf van Sarens in Londerzeel. Voor die gasten kan het niet groot of zwaar genoeg zijn.
"Once you have tasted flight, you will forever walk with your eyes turned skyward, for there you have been and there you always will long to be." Leonardo da Vinci, 1452-1519

Offline bibi585

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 3.636
  • Geslacht: Man
Re: Oversize load
« Reactie #6 Gepost op: zondag 16 september 2007 - 12:14:20 »
Sarens? Die ken ik een beetje, ben nog gevraagd geweest om daar te gaan werken, zowel per post als per telefoon.
Verleden jaar nog een vervangvoertuig naar Zuid-Frankrijk gebracht en het defekte terug meegebracht toen ik depanage deed.
Vriendelijke mensen.

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: Oversize load
« Reactie #7 Gepost op: zondag 23 september 2007 - 02:10:05 »
Hoezo is dit Jozef zijn bootje niet  ;D

 ;D ;D ;D

Neen, van zo een yacht ben ik helaas niet de trotse bezitter, Benny. Ik kan mijn motorbootje van amper 4,50 m romplengte gelukkig nog gewoon achter mijn wagen slepen met een bootaanhangwagen met een MTM van 900 kg.  :D
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."