Auteur Topic: Vanaf 15 oktober FAST-teams op Kempense snelwegen  (gelezen 2815 keer)

Offline jozef

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Vanaf 15 oktober FAST-teams op Kempense snelwegen
« Gepost op: woensdag 26 september 2007 - 18:07:52 »
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline bibi585

• Meer dan expert
Re: Vanaf 15 oktober FAST-teams op Kempense snelwegen
« Reactie #1 Gepost op: woensdag 26 september 2007 - 21:06:10 »
Moet zijn dat het nog zo erg niet gesteld is met vrachtwagens want die FAST-teams zijn binnen het kwartier enkel beschikbaar om een auto/bestelwagen te takelen.
Moet toch zijn dat er x-aantal keren meer auto's te takelen zijn dan vrachtwagens. ;D (of zouden ze die speciaal laten staan tot de pers ter plaatse is. ::))

Offline jozef

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Viva Bavaria !
« Reactie #2 Gepost op: woensdag 26 september 2007 - 21:57:54 »
Als een vrachtwagen uitwijkt en daardoor een personenwagen total loss helpt, dan hoeft die vrachtwagen meestal niet getakeld te worden.

Moet er na een ongeval een vrachtwagen getakeld worden, dan heeft de takelfirma daar meestal een zee van tijd voor, want dan hebben een aantal andere ploegen meestal eerst enkele uren werk vooraleer de vrachtwagen kan getakeld worden.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline bibi585

• Meer dan expert
« Reactie #3 Gepost op: woensdag 26 september 2007 - 22:18:40 »
Als een vrachtwagen uitwijkt en daardoor een personenwagen total loss helpt, dan hoeft die vrachtwagen meestal niet getakeld te worden.

Wanneer een auto een vrachtwagen ramt ook niet inderdaad.

Moet er na een ongeval een vrachtwagen getakeld worden, dan heeft de takelfirma daar meestal een zee van tijd voor, want dan hebben een aantal andere ploegen meestal eerst enkele uren werk vooraleer de vrachtwagen kan getakeld worden.

Ja, vaak moeten ze nog uren prutsen aan die auto's die eronder gereden hebben.

Offline jozef

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Viva Bavaria !
« Reactie #4 Gepost op: woensdag 26 september 2007 - 22:35:37 »
Ja, vaak moeten ze nog uren prutsen aan die auto's die eronder gereden hebben.

Ze hebben ook al dikwijls lang moeten prutsen aan de cabine van een vrachtwagen waarin de bestuurder gekneld zat.

En zeer dikwijls brengt het ladingverlies veel werk mee: loslopende varkens, ontvlambare en giftige stoffen, en meer van dat fraais.

Even terzijde, bibi585: ik las elders dat jij nu mazout gaat leveren. Klopt het wat ik dikwijls gehoord heb aan de kust, namelijk dat je, nadat je een appartementsgebouw bevoorraad hebt, ook even de villa van de syndic gratis mag gaan bevoorraden?  :D ;)

Offline bibi585

• Meer dan expert
« Reactie #5 Gepost op: woensdag 26 september 2007 - 22:44:46 »
ontvlambare en giftige stoffen,

Op de ring in Antwerpen? Zou me verwonderen.... kan altijd.

Even terzijde, bibi585: ik las elders dat jij nu mazout gaat leveren. Klopt het wat ik dikwijls gehoord heb aan de kust, namelijk dat je, nadat je een appartementsgebouw bevoorraad hebt, ook even de villa van de syndic gratis mag gaan bevoorraden?  :D ;)

Was nog maar m'n eerste dag vandaag, morgen trek ik naar de kust. Kweet het je te vertellen. ;)

Offline jozef

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Viva Bavaria !
« Reactie #6 Gepost op: woensdag 26 september 2007 - 23:04:45 »
Op de ring in Antwerpen? Zou me verwonderen.... kan altijd.

Neen, elders natuurlijk.

Ik herinner me een gekapseisde vrachtwagen met varkens op de E313. Er bestonden toen nog rijkswachters, die de varkens moesten vangen. Het mopje liep toen dat ze daarmee moesten klaar zijn vóór het donker werd, omdat ze anders elkaar zouden gepakt hebben.  ;D

Citaat
Was nog maar m'n eerste dag vandaag, morgen trek ik naar de kust. Kweet het je te vertellen. ;)

Ik kijk er al naar uit ...  :D ;)

Offline bibi585

• Meer dan expert
« Reactie #7 Gepost op: donderdag 27 september 2007 - 20:15:27 »
Veertien klanten gaan bevoorraden vandaag maar geen appartementsgebouwen. ;)