Auteur Topic: Veilige damesschoenen met hoge hakken  (gelezen 3392 keer)

Offline jozef

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Veilige damesschoenen met hoge hakken
« Gepost op: zaterdag 01 september 2007 - 16:05:48 »
Met een druk op de knop klapt de hoge hiel in de zool van de schoen of er weer uit.

Veilig tijdens het rijden, elegant bij het uitstappen.

Een ontwerp van een Britse verzekeringsmaatschappij.

"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline Scarface

• Gevorderde
Re: Veilige damesschoenen met hoge hakken
« Reactie #1 Gepost op: zondag 02 september 2007 - 00:28:42 »
Misschien dat ze er een promoactie van gaan maken en de dames die zulke hakken gebruiken minder premie laten betalen (hoewel ik dat als verzekeringsmaatschappij toch niet zou doen :p)

Offline JC

• Administrator
  • Meer dan expert
« Reactie #2 Gepost op: zondag 02 september 2007 - 11:38:14 »
Er wordt te weinig gecontroleerd op het dragen van geschikt schoeisel wanneer men rijdt. Tijdens een alcoholcontrole kan dit toch ook makkelijk gecontroleerd worden. Deze zomer zag ik regelmatig mensen uit de auto stappen die slippers droegen, totaal ongeschikt dus.
"Once you have tasted flight, you will forever walk with your eyes turned skyward, for there you have been and there you always will long to be." Leonardo da Vinci, 1452-1519

Offline Scarface

• Gevorderde
« Reactie #3 Gepost op: zondag 02 september 2007 - 13:46:36 »
Of veiligheidsschoenen, probeer daar maar eens deftig mee te rijden :p

Offline jozef

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Viva Bavaria !
« Reactie #4 Gepost op: zondag 02 september 2007 - 14:02:11 »
Ach ja, even van schoeisel verwisselen vóór het vertrek en bij aankomst is blijkbaar teveel gevergd van sommigen.

Als ik op hetzelfde moment als één van mijn buren in de auto stap, is hij al een kilometer verder als ik nog moet vertrekken. Hij parkeert zijn wagen altijd in eerste versnelling en zonder handrem. Even in neutraal schakelen vooraleer te starten is er niet bij: ontkoppelen, starten en wegwezen. Hij is al bijna de straat uit vóór hij zijn lichten aansteekt als het donker is. Stoel en spiegels regelen (als zijn vrouw er vóór hem mee gereden heeft) en de gordel aandoen, dat gebeurt allemaal tijdens het rijden. De GSM komt niet in een carkit terecht.

Ik loop altijd eerst eens rond de auto vóór ik vertrek, onder meer om te zien of hij niet aangereden werd terwijl hij geparkeerd stond. Maar die gasten zouden met een lekke band vertrekken zonder dat ze het gezien hebben.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline Scarface

• Gevorderde
« Reactie #5 Gepost op: zondag 02 september 2007 - 14:16:17 »
Is het dan beter om eerst even in neutraal te schakelen? Als je ontkoppelt maakt het toch niets uit zou ik zeggen?

Offline Rafael

• Meer dan expert
« Reactie #6 Gepost op: zondag 02 september 2007 - 14:26:44 »
« Laatst bewerkt op: zondag 02 september 2007 - 14:29:18 door Rafael »

Offline Scarface

• Gevorderde
« Reactie #7 Gepost op: zondag 02 september 2007 - 16:24:49 »
Het koppelingspedaal indrukken doe je dacht ik omdat de startmotor dan minder krachten moet overwinnen omdat hij de tandwielen niet ook nog eens moet aandrijven.