Auteur Topic: vrouwen en tankstations.  (gelezen 2975 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline benny stinkens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 902
  • Geslacht: Man
vrouwen en tankstations.
« Gepost op: dinsdag 09 oktober 2007 - 21:49:56 »
Zeg niet te gauw het is weer een vrouw (sorry dame's  ;))

http://www.garagetv.be/video-galerij/stronken/vrouwen_en_tankstations.aspx

Offline Scarface

  • Gevorderde
  • ***
  • Berichten: 114
Re: vrouwen en tankstations.
« Reactie #1 Gepost op: dinsdag 09 oktober 2007 - 23:12:07 »
Haha dat slaat toch wel alles ;D

wooter

  • Gast
Re: vrouwen en tankstations.
« Reactie #2 Gepost op: woensdag 10 oktober 2007 - 09:06:57 »
Niet alleen vrouwen... Kijk maar eens bij een druk tankstation hoeveel mensen durven te tanken met de tankdop aan de andere kant van de wagen dan de pomp?  Véél mensen - mannen én vrouwen - verkiezen liever te wachten bij een rij waarbij tankdop en pomp aan dezelfde kant staan, omdat ze niet durven of kunnen...

Offline JC

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.102
  • Geslacht: Man
Re: vrouwen en tankstations.
« Reactie #3 Gepost op: woensdag 10 oktober 2007 - 09:30:38 »
Ik doe dat nochtans ook liever niet . Als de darm op de grond ligt is die niet zelden besmeurd met modder. Als dit tegen het koetswerk van de wagen komt krijg je kleine krasjes in je lak.
"Once you have tasted flight, you will forever walk with your eyes turned skyward, for there you have been and there you always will long to be." Leonardo da Vinci, 1452-1519

wooter

  • Gast
Re: vrouwen en tankstations.
« Reactie #4 Gepost op: woensdag 10 oktober 2007 - 10:54:32 »
Zo parkeren dat ie niet tegen het koetswerk komt... :)

Ik ga niet 5 minuten in m'n auto blinken terwijl de voorligger bezig is met tanken, als er een vrije pomp is.

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: vrouwen en tankstations.
« Reactie #5 Gepost op: woensdag 10 oktober 2007 - 12:56:10 »
Véél mensen - mannen én vrouwen - verkiezen liever te wachten bij een rij waarbij tankdop en pomp aan dezelfde kant staan, omdat ze niet durven of kunnen...

Bij mij is dat geen kwestie van niet durven of kunnen, maar van: waarom het moeilijk maken, als het gemakkelijk ook gaat?  :D
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline bibi585

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 3.636
  • Geslacht: Man
Re: vrouwen en tankstations.
« Reactie #6 Gepost op: woensdag 10 oktober 2007 - 23:01:08 »
Hja, m'n ex-vrouw speelde het klaar om na 1km stil te vallen nadat ze getankt had  ::) ze had diesel getankt ipv benzine.

Een ex-vriendin speelde het klaar om 2km nadat ze "getankt" had om zonder diesel te vallen. Dacht dat ze enkel het pistool moest insteken maar wist niet dat ze de hendel moest indrukken. ::) ;D

Dit slaat toch alles, gewoon de auto draaien was een veel te moeilijk maneuvre waarschijnlijk. ;D ;D ;D

Offline Rafael

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 2.499
  • Geslacht: Man
Re: vrouwen en tankstations.
« Reactie #7 Gepost op: donderdag 11 oktober 2007 - 16:33:22 »

wooter

  • Gast
Re: vrouwen en tankstations.
« Reactie #8 Gepost op: maandag 22 oktober 2007 - 02:37:28 »
Bij mij is dat geen kwestie van niet durven of kunnen, maar van: waarom het moeilijk maken, als het gemakkelijk ook gaat?  :D
Het zal aan mij liggen.  Ik vind instant gratification makkelijker dan 5 minuten turen op hoe iemand anders z'n tank volgooit.

Offline bibi585

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 3.636
  • Geslacht: Man
Re: vrouwen en tankstations.
« Reactie #9 Gepost op: maandag 22 oktober 2007 - 21:42:10 »
Vandaag op m'n werk ene gezien die het filmpje wilde naspelen  ;D ;D ;D.... ware het niet dat m'n bazin op tijd ingreep. ;D ;D ;D