Alvast bedankt voor de uitnodiging Joeri!
Lang geleden!
Ik ben dus vlammerke, iemand met een zwaar verleden bij ikbenertegen.be en tuftufclub.be Dat laatste is volgens de media een "organisatie" al-quaida waardig, maar insiders weten beter.
In alle geval heb ik me al wel enkele jaren met verkeer beziggehouden, en dan vooral de frustratie inzake verkeerd beleid, gestapo-praktijken van de blauwbloezen en parkeerwachten etc.
Verwacht van mij niet meteen een blad voor de mond, ik zeg het zoals ik denk op een forum. Het is een vorm van ventilatie, die meestal recht voor de raap gaat. Uiteraard met het nodige respect en beleefdheid

Ik heb ondertussen al een 200K Km afgeraced met de wagen, zonder enig ongeval (hetzij langs achter aangereden aan een verkeerslicht

) en sinds laatste lente ook al 9000Km met de Moto.
Met dat laatste ben ik enige tijd geleden goed op de bek gegaan, dus dat is voorlopig wat minder. Een verhaal op zich, helaas met gevolg dat ik mijn milt kwijt ben. Dit niet meteen door de val, maar omdat er een gigantische cyste opzat die gesprongen is allicht bij het rechttrekken van de moto.
Door snelheid? Nope! ik weet best hoe snel dat ding gaat, maar dit gebeurde op de Mechelse buitenring aan 70peruur! (en geen 90 zoals toegelaten

)
Ik kwam van de E19, het regende oude wijven, ik ging rustig door de lange bocht en kwam "beneden". Het licht sprong op oranje en rood, ik liet gas los van 90 tot 70, begon aan te remmen (niet echt doorremmen, maar de aanvang) en lag plots op mijn muil.... Mazout op de baan.
Shit happens zeg maar.
Aanvankelijk geen lichamelijke schade, zoals steeds in "full leathers" met extra protectoren in de vest.
Verder weet ik niet zo zeer wat te vertellen, dus als je per sé iets wil weten vraag je het maar. Ik ga eens verder rondloeren op dit forum.
Groetjes!