Auteur Topic: Verwijderde draden en berichten  (gelezen 3255 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline JC

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.102
  • Geslacht: Man
Verwijderde draden en berichten
« Gepost op: dinsdag 27 november 2007 - 22:37:13 »
De regelmatige bezoekers zullen ondertussen al gemerkt hebben dat er een grote schoonmaak aan de gang is op het forum. Draden en/of berichten worden verwijderd, op andere draden wordt een slotje geplaatst. Ik hoop dat deze operatie maar éénmaal nodig zal zijn en het zal geenszins de stijl van het forum worden om zomaar berichten te verwijderen. Ik heb echter voor deze drastische oplossing gekozen om met een schone lei te kunnen starten.
Dit is zeker niet lichtzinnig gebeurd. Mag ik vragen om deze éénmalige operatie te steunen. Ik ben ervan overtuigd dat deze operatie een serener klimaat zal creëren op het forum. Indien jullie nog vragen of opmerkingen hebben mag je die gerust sturen, hetzij in deze draad, hetzij als pb.

Laat de discussies maar beginnen, en hou het gezellig !
"Once you have tasted flight, you will forever walk with your eyes turned skyward, for there you have been and there you always will long to be." Leonardo da Vinci, 1452-1519

Offline bibi585

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 3.636
  • Geslacht: Man
Re: Verwijderde draden en berichten
« Reactie #1 Gepost op: donderdag 29 november 2007 - 01:18:38 »
Mijn steun heb je in ieder geval rond dit onderwerp.
M'n posting over "gekibbel" laatst lag eigenlijk wat op m'n lever en ik ben blij dat ie verwijderd is. ;)