Auteur Topic: os2lover  (gelezen 2470 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline os2lover

  • Expert
  • ****
  • Berichten: 497
  • Geslacht: Man
    • BASM
os2lover
« Gepost op: dinsdag 11 juli 2006 - 22:46:09 »
Hallo iedereen,

Ik stel me hierbij kort voor: Ik ben Olivier Baum, 31 jaar oud, en rasechte Mercedes-liefhebber (al heb ik nu zelf geen Mercedes :p)
Ik werk als 2de lijns helpdeskmedewerker voor Nokia, niet de tv's, niet de hardware firewalls, niet de maritieme zendapparatuur, maar de Nokia GSM's, dus als je hieromtrent vragen hebt, stuur me gerust een PB, dan zal ik hier graag op antwoorden.

Verder ben ik zoals de naam al aangeeft, de zoon van de eigenaar van dit forum, al mag je gerust zijn: ik zal mijn mening gewoon verkondigen, ook als die recht
indruist tegen mijn vader :)
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: os2lover
« Reactie #1 Gepost op: dinsdag 11 juli 2006 - 22:53:33 »
Bedankt voor je voorstellingsberichtje, Olivier!


Verder ben ik zoals de naam al aangeeft, de zoon van de eigenaar van dit forum, al mag je gerust zijn: ik zal mijn mening gewoon verkondigen, ook als die recht
indruist tegen mijn vader :)


Dat heb ik jou van jongsaf aan geleerd, hé Olivier: je mocht altijd al je eigen mening hebben. We gaan als vader en zoon als vrienden om met elkaar: nu eens komt Olivier mij om raad vragen, dan ik weer hem. Ik vind het fijn zo. :)
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: os2lover
« Reactie #2 Gepost op: maandag 17 juli 2006 - 22:23:04 »
Olivier, proficiat met je promotie tot handlanger !  :)

JC is er héél dicht bij ...  ;)
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."