Auteur Topic: Alcoholcontroles moeten wijken voor terreuralarm  (gelezen 1770 keer)

Offline jozef

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Alcoholcontroles moeten wijken voor terreuralarm
« Gepost op: woensdag 02 januari 2008 - 16:01:53 »
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline benny stinkens

• Meer dan expert
Re: Alcoholcontroles moeten wijken voor terreuralarm
« Reactie #1 Gepost op: woensdag 02 januari 2008 - 17:54:31 »
Er hebben dus veel "alcoholterroristen" geluk gehad  ;D

Offline bibi585

• Meer dan expert
« Reactie #2 Gepost op: woensdag 02 januari 2008 - 23:07:37 »
Khad het al willen denken.
De laatste 3 weken heb ik zowat 4000km gereden in België en geen enkele controle tegengekomen, eigenlijk geen politie zelfs voor zover ik me herrinner behalve gisteren op 1/1/2008 voor een ongeval in Deinze en vanavond een patroile tijdens het naar huis komen van het werk.

Offline JC

• Administrator
  • Meer dan expert
« Reactie #3 Gepost op: donderdag 03 januari 2008 - 00:43:30 »
Op 21/12 waren er in Antwerpen ook heel weing controles. Nochtans was dit de aperitiefavond bij uitstek op de meeste bedrijven, incl. waar ik werk. Ik heb me serieus ingehouden en heb het gehouden op 1 glas champagne en een halve refill. We waren echter gerustgesteld, er waren weinig ploegen onderweg voor alcoholcontrole. Dat er op zo'n dag weinig controles zijn is één ding, dat dit geweten is op bedrijven maakt het echter veel erger.
"Once you have tasted flight, you will forever walk with your eyes turned skyward, for there you have been and there you always will long to be." Leonardo da Vinci, 1452-1519