Om direkt met een voorbeeld aan te draven.
Wanneer men nu zo'n spitstrook zou voorzien tussen St Niklaas en Antwerpen, of het nu de pechstrook is of een extra rijvak bij links of rechts laat ik nog in het midden, dan zal de fille inderdaad mischien ietwat korter zijn.
Tot zover zijn we het eens.
Inderdaad. Je kan dan misschien nog tot Kruibeke zonder file rijden, in plaats dat je al aan de afrit Steindorf in de file staat.
Aan de Kennedytunnel aangekomen blijft de opening hetzelfde, staan ze met 4 naast elkaar te drummen om erdoor te geraken maar is er maar plaats voor 3.
Toch niet: op 3 rijstroken rechtdoor, en de uiterst linkse blijft zoals nu om naar de Liefkenshoektunnel te rijden.
Op de E313 richting Antwerpen: 2 rijstroken om verder te rijden richting Breda, 2 om verder te rijden richting Gent.
Op de E19 van Brussel naar Antwerpen: die heeft vanaf Kontich toch al 4 rijstroken.
Ok, mischien slecht voorbeeld wanneer je het zo bekijkt.
De E313 vind ik reeds 20 jaar dat er daar op z'n minst in iedere rijrichting 1 rijstrook te weinig is.
De vraag blijft echter wel of de ring in Antwerpen die grotere toestroom op kortere tijd wel aankan.
Tweede vraag blijft ook nog steeds waarom die eventueel bijkomende rijstrook niet altijd kan/mag gebruikt worden.
Idem voor Brussel en andere grootsteden.
Wanneer je eens de kans krijgt een Belgische wegenkaart te bekijken uit de jaren '70, wat toen de plannen waren maar nooit ten volle tot uitvoering zijn gekomen.
Daar zie ik meer toekomst in. Hou het doorgaand verkeer weg uit de grootsteden door ze een mogelijkheid te geven andere wegen te nemen en veel filleleed zal wegvallen.
Nu staat het plaatselijk verkeer te ruzien met het doorgaand verkeer en omgekeerd, resultaat.... zien en horen we dagelijks
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Inderdaad. Je kan dan misschien nog tot Kruibeke zonder file rijden, in plaats dat je al aan de afrit Steindorf in de file staat.
Aan de Kennedytunnel aangekomen blijft de opening hetzelfde, staan ze met 4 naast elkaar te drummen om erdoor te geraken maar is er maar plaats voor 3.
Toch niet: op 3 rijstroken rechtdoor, en de uiterst linkse blijft zoals nu om naar de Liefkenshoektunnel te rijden.
Op de E313 richting Antwerpen: 2 rijstroken om verder te rijden richting Breda, 2 om verder te rijden richting Gent.
Op de E19 van Brussel naar Antwerpen: die heeft vanaf Kontich toch al 4 rijstroken.
[/quote]
Ok, mischien slecht voorbeeld wanneer je het zo bekijkt.
De E313 vind ik reeds 20 jaar dat er daar op z'n minst in iedere rijrichting 1 rijstrook te weinig is.
De vraag blijft echter wel of de ring in Antwerpen die grotere toestroom op kortere tijd wel aankan.
Tweede vraag blijft ook nog steeds waarom die eventueel bijkomende rijstrook niet altijd kan/mag gebruikt worden.
Idem voor Brussel en andere grootsteden.
Wanneer je eens de kans krijgt een Belgische wegenkaart te bekijken uit de jaren '70, wat toen de plannen waren maar nooit ten volle tot uitvoering zijn gekomen.
Daar zie ik meer toekomst in. Hou het doorgaand verkeer weg uit de grootsteden door ze een mogelijkheid te geven andere wegen te nemen en veel filleleed zal wegvallen.
Nu staat het plaatselijk verkeer te ruzien met het doorgaand verkeer en omgekeerd, resultaat.... zien en horen we dagelijks
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Inderdaad. Je kan dan misschien nog tot Kruibeke zonder file rijden, in plaats dat je al aan de afrit Steindorf in de file staat.
Aan de Kennedytunnel aangekomen blijft de opening hetzelfde, staan ze met 4 naast elkaar te drummen om erdoor te geraken maar is er maar plaats voor 3.
Toch niet: op 3 rijstroken rechtdoor, en de uiterst linkse blijft zoals nu om naar de Liefkenshoektunnel te rijden.
Op de E313 richting Antwerpen: 2 rijstroken om verder te rijden richting Breda, 2 om verder te rijden richting Gent.
Op de E19 van Brussel naar Antwerpen: die heeft vanaf Kontich toch al 4 rijstroken.
[/quote]
Ok, mischien slecht voorbeeld wanneer je het zo bekijkt.
De E313 vind ik reeds 20 jaar dat er daar op z'n minst in iedere rijrichting 1 rijstrook te weinig is.
De vraag blijft echter wel of de ring in Antwerpen die grotere toestroom op kortere tijd wel aankan.
Tweede vraag blijft ook nog steeds waarom die eventueel bijkomende rijstrook niet altijd kan/mag gebruikt worden.
Idem voor Brussel en andere grootsteden.
Wanneer je eens de kans krijgt een Belgische wegenkaart te bekijken uit de jaren '70, wat toen de plannen waren maar nooit ten volle tot uitvoering zijn gekomen.
Daar zie ik meer toekomst in. Hou het doorgaand verkeer weg uit de grootsteden door ze een mogelijkheid te geven andere wegen te nemen en veel filleleed zal wegvallen.
Nu staat het plaatselijk verkeer te ruzien met het doorgaand verkeer en omgekeerd, resultaat.... zien en horen we dagelijks
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Inderdaad. Je kan dan misschien nog tot Kruibeke zonder file rijden, in plaats dat je al aan de afrit Steindorf in de file staat.
Aan de Kennedytunnel aangekomen blijft de opening hetzelfde, staan ze met 4 naast elkaar te drummen om erdoor te geraken maar is er maar plaats voor 3.
Toch niet: op 3 rijstroken rechtdoor, en de uiterst linkse blijft zoals nu om naar de Liefkenshoektunnel te rijden.
Op de E313 richting Antwerpen: 2 rijstroken om verder te rijden richting Breda, 2 om verder te rijden richting Gent.
Op de E19 van Brussel naar Antwerpen: die heeft vanaf Kontich toch al 4 rijstroken.
[/quote]
Ok, mischien slecht voorbeeld wanneer je het zo bekijkt.
De E313 vind ik reeds 20 jaar dat er daar op z'n minst in iedere rijrichting 1 rijstrook te weinig is.
De vraag blijft echter wel of de ring in Antwerpen die grotere toestroom op kortere tijd wel aankan.
Tweede vraag blijft ook nog steeds waarom die eventueel bijkomende rijstrook niet altijd kan/mag gebruikt worden.
Idem voor Brussel en andere grootsteden.
Wanneer je eens de kans krijgt een Belgische wegenkaart te bekijken uit de jaren '70, wat toen de plannen waren maar nooit ten volle tot uitvoering zijn gekomen.
Daar zie ik meer toekomst in. Hou het doorgaand verkeer weg uit de grootsteden door ze een mogelijkheid te geven andere wegen te nemen en veel filleleed zal wegvallen.
Nu staat het plaatselijk verkeer te ruzien met het doorgaand verkeer en omgekeerd, resultaat.... zien en horen we dagelijks
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Inderdaad. Je kan dan misschien nog tot Kruibeke zonder file rijden, in plaats dat je al aan de afrit Steindorf in de file staat.
Aan de Kennedytunnel aangekomen blijft de opening hetzelfde, staan ze met 4 naast elkaar te drummen om erdoor te geraken maar is er maar plaats voor 3.
Toch niet: op 3 rijstroken rechtdoor, en de uiterst linkse blijft zoals nu om naar de Liefkenshoektunnel te rijden.
Op de E313 richting Antwerpen: 2 rijstroken om verder te rijden richting Breda, 2 om verder te rijden richting Gent.
Op de E19 van Brussel naar Antwerpen: die heeft vanaf Kontich toch al 4 rijstroken.
[/quote]
Ok, mischien slecht voorbeeld wanneer je het zo bekijkt.
De E313 vind ik reeds 20 jaar dat er daar op z'n minst in iedere rijrichting 1 rijstrook te weinig is.
De vraag blijft echter wel of de ring in Antwerpen die grotere toestroom op kortere tijd wel aankan.
Tweede vraag blijft ook nog steeds waarom die eventueel bijkomende rijstrook niet altijd kan/mag gebruikt worden.
Idem voor Brussel en andere grootsteden.
Wanneer je eens de kans krijgt een Belgische wegenkaart te bekijken uit de jaren '70, wat toen de plannen waren maar nooit ten volle tot uitvoering zijn gekomen.
Daar zie ik meer toekomst in. Hou het doorgaand verkeer weg uit de grootsteden door ze een mogelijkheid te geven andere wegen te nemen en veel filleleed zal wegvallen.
Nu staat het plaatselijk verkeer te ruzien met het doorgaand verkeer en omgekeerd, resultaat.... zien en horen we dagelijks
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Inderdaad. Je kan dan misschien nog tot Kruibeke zonder file rijden, in plaats dat je al aan de afrit Steindorf in de file staat.
Aan de Kennedytunnel aangekomen blijft de opening hetzelfde, staan ze met 4 naast elkaar te drummen om erdoor te geraken maar is er maar plaats voor 3.
Toch niet: op 3 rijstroken rechtdoor, en de uiterst linkse blijft zoals nu om naar de Liefkenshoektunnel te rijden.
Op de E313 richting Antwerpen: 2 rijstroken om verder te rijden richting Breda, 2 om verder te rijden richting Gent.
Op de E19 van Brussel naar Antwerpen: die heeft vanaf Kontich toch al 4 rijstroken.
[/quote]
Ok, mischien slecht voorbeeld wanneer je het zo bekijkt.
De E313 vind ik reeds 20 jaar dat er daar op z'n minst in iedere rijrichting 1 rijstrook te weinig is.
De vraag blijft echter wel of de ring in Antwerpen die grotere toestroom op kortere tijd wel aankan.
Tweede vraag blijft ook nog steeds waarom die eventueel bijkomende rijstrook niet altijd kan/mag gebruikt worden.
Idem voor Brussel en andere grootsteden.
Wanneer je eens de kans krijgt een Belgische wegenkaart te bekijken uit de jaren '70, wat toen de plannen waren maar nooit ten volle tot uitvoering zijn gekomen.
Daar zie ik meer toekomst in. Hou het doorgaand verkeer weg uit de grootsteden door ze een mogelijkheid te geven andere wegen te nemen en veel filleleed zal wegvallen.
Nu staat het plaatselijk verkeer te ruzien met het doorgaand verkeer en omgekeerd, resultaat.... zien en horen we dagelijks
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Inderdaad. Je kan dan misschien nog tot Kruibeke zonder file rijden, in plaats dat je al aan de afrit Steindorf in de file staat.
Aan de Kennedytunnel aangekomen blijft de opening hetzelfde, staan ze met 4 naast elkaar te drummen om erdoor te geraken maar is er maar plaats voor 3.
Toch niet: op 3 rijstroken rechtdoor, en de uiterst linkse blijft zoals nu om naar de Liefkenshoektunnel te rijden.
Op de E313 richting Antwerpen: 2 rijstroken om verder te rijden richting Breda, 2 om verder te rijden richting Gent.
Op de E19 van Brussel naar Antwerpen: die heeft vanaf Kontich toch al 4 rijstroken.
[/quote]
Ok, mischien slecht voorbeeld wanneer je het zo bekijkt.
De E313 vind ik reeds 20 jaar dat er daar op z'n minst in iedere rijrichting 1 rijstrook te weinig is.
De vraag blijft echter wel of de ring in Antwerpen die grotere toestroom op kortere tijd wel aankan.
Tweede vraag blijft ook nog steeds waarom die eventueel bijkomende rijstrook niet altijd kan/mag gebruikt worden.
Idem voor Brussel en andere grootsteden.
Wanneer je eens de kans krijgt een Belgische wegenkaart te bekijken uit de jaren '70, wat toen de plannen waren maar nooit ten volle tot uitvoering zijn gekomen.
Daar zie ik meer toekomst in. Hou het doorgaand verkeer weg uit de grootsteden door ze een mogelijkheid te geven andere wegen te nemen en veel filleleed zal wegvallen.
Nu staat het plaatselijk verkeer te ruzien met het doorgaand verkeer en omgekeerd, resultaat.... zien en horen we dagelijks
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Inderdaad. Je kan dan misschien nog tot Kruibeke zonder file rijden, in plaats dat je al aan de afrit Steindorf in de file staat.
Aan de Kennedytunnel aangekomen blijft de opening hetzelfde, staan ze met 4 naast elkaar te drummen om erdoor te geraken maar is er maar plaats voor 3.
Toch niet: op 3 rijstroken rechtdoor, en de uiterst linkse blijft zoals nu om naar de Liefkenshoektunnel te rijden.
Op de E313 richting Antwerpen: 2 rijstroken om verder te rijden richting Breda, 2 om verder te rijden richting Gent.
Op de E19 van Brussel naar Antwerpen: die heeft vanaf Kontich toch al 4 rijstroken.
[/quote]
Ok, mischien slecht voorbeeld wanneer je het zo bekijkt.
De E313 vind ik reeds 20 jaar dat er daar op z'n minst in iedere rijrichting 1 rijstrook te weinig is.
De vraag blijft echter wel of de ring in Antwerpen die grotere toestroom op kortere tijd wel aankan.
Tweede vraag blijft ook nog steeds waarom die eventueel bijkomende rijstrook niet altijd kan/mag gebruikt worden.
Idem voor Brussel en andere grootsteden.
Wanneer je eens de kans krijgt een Belgische wegenkaart te bekijken uit de jaren '70, wat toen de plannen waren maar nooit ten volle tot uitvoering zijn gekomen.
Daar zie ik meer toekomst in. Hou het doorgaand verkeer weg uit de grootsteden door ze een mogelijkheid te geven andere wegen te nemen en veel filleleed zal wegvallen.
Nu staat het plaatselijk verkeer te ruzien met het doorgaand verkeer en omgekeerd, resultaat.... zien en horen we dagelijks
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Inderdaad. Je kan dan misschien nog tot Kruibeke zonder file rijden, in plaats dat je al aan de afrit Steindorf in de file staat.
Aan de Kennedytunnel aangekomen blijft de opening hetzelfde, staan ze met 4 naast elkaar te drummen om erdoor te geraken maar is er maar plaats voor 3.
Toch niet: op 3 rijstroken rechtdoor, en de uiterst linkse blijft zoals nu om naar de Liefkenshoektunnel te rijden.
Op de E313 richting Antwerpen: 2 rijstroken om verder te rijden richting Breda, 2 om verder te rijden richting Gent.
Op de E19 van Brussel naar Antwerpen: die heeft vanaf Kontich toch al 4 rijstroken.
[/quote]
Ok, mischien slecht voorbeeld wanneer je het zo bekijkt.
De E313 vind ik reeds 20 jaar dat er daar op z'n minst in iedere rijrichting 1 rijstrook te weinig is.
De vraag blijft echter wel of de ring in Antwerpen die grotere toestroom op kortere tijd wel aankan.
Tweede vraag blijft ook nog steeds waarom die eventueel bijkomende rijstrook niet altijd kan/mag gebruikt worden.
Idem voor Brussel en andere grootsteden.
Wanneer je eens de kans krijgt een Belgische wegenkaart te bekijken uit de jaren '70, wat toen de plannen waren maar nooit ten volle tot uitvoering zijn gekomen.
Daar zie ik meer toekomst in. Hou het doorgaand verkeer weg uit de grootsteden door ze een mogelijkheid te geven andere wegen te nemen en veel filleleed zal wegvallen.
Nu staat het plaatselijk verkeer te ruzien met het doorgaand verkeer en omgekeerd, resultaat.... zien en horen we dagelijks
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Inderdaad. Je kan dan misschien nog tot Kruibeke zonder file rijden, in plaats dat je al aan de afrit Steindorf in de file staat.
Aan de Kennedytunnel aangekomen blijft de opening hetzelfde, staan ze met 4 naast elkaar te drummen om erdoor te geraken maar is er maar plaats voor 3.
Toch niet: op 3 rijstroken rechtdoor, en de uiterst linkse blijft zoals nu om naar de Liefkenshoektunnel te rijden.
Op de E313 richting Antwerpen: 2 rijstroken om verder te rijden richting Breda, 2 om verder te rijden richting Gent.
Op de E19 van Brussel naar Antwerpen: die heeft vanaf Kontich toch al 4 rijstroken.
[/quote]
Ok, mischien slecht voorbeeld wanneer je het zo bekijkt.
De E313 vind ik reeds 20 jaar dat er daar op z'n minst in iedere rijrichting 1 rijstrook te weinig is.
De vraag blijft echter wel of de ring in Antwerpen die grotere toestroom op kortere tijd wel aankan.
Tweede vraag blijft ook nog steeds waarom die eventueel bijkomende rijstrook niet altijd kan/mag gebruikt worden.
Idem voor Brussel en andere grootsteden.
Wanneer je eens de kans krijgt een Belgische wegenkaart te bekijken uit de jaren '70, wat toen de plannen waren maar nooit ten volle tot uitvoering zijn gekomen.
Daar zie ik meer toekomst in. Hou het doorgaand verkeer weg uit de grootsteden door ze een mogelijkheid te geven andere wegen te nemen en veel filleleed zal wegvallen.
Nu staat het plaatselijk verkeer te ruzien met het doorgaand verkeer en omgekeerd, resultaat.... zien en horen we dagelijks
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Inderdaad. Je kan dan misschien nog tot Kruibeke zonder file rijden, in plaats dat je al aan de afrit Steindorf in de file staat.
Aan de Kennedytunnel aangekomen blijft de opening hetzelfde, staan ze met 4 naast elkaar te drummen om erdoor te geraken maar is er maar plaats voor 3.
Toch niet: op 3 rijstroken rechtdoor, en de uiterst linkse blijft zoals nu om naar de Liefkenshoektunnel te rijden.
Op de E313 richting Antwerpen: 2 rijstroken om verder te rijden richting Breda, 2 om verder te rijden richting Gent.
Op de E19 van Brussel naar Antwerpen: die heeft vanaf Kontich toch al 4 rijstroken.
[/quote]
Ok, mischien slecht voorbeeld wanneer je het zo bekijkt.
De E313 vind ik reeds 20 jaar dat er daar op z'n minst in iedere rijrichting 1 rijstrook te weinig is.
De vraag blijft echter wel of de ring in Antwerpen die grotere toestroom op kortere tijd wel aankan.
Tweede vraag blijft ook nog steeds waarom die eventueel bijkomende rijstrook niet altijd kan/mag gebruikt worden.
Idem voor Brussel en andere grootsteden.
Wanneer je eens de kans krijgt een Belgische wegenkaart te bekijken uit de jaren '70, wat toen de plannen waren maar nooit ten volle tot uitvoering zijn gekomen.
Daar zie ik meer toekomst in. Hou het doorgaand verkeer weg uit de grootsteden door ze een mogelijkheid te geven andere wegen te nemen en veel filleleed zal wegvallen.
Nu staat het plaatselijk verkeer te ruzien met het doorgaand verkeer en omgekeerd, resultaat.... zien en horen we dagelijks
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Inderdaad. Je kan dan misschien nog tot Kruibeke zonder file rijden, in plaats dat je al aan de afrit Steindorf in de file staat.
Aan de Kennedytunnel aangekomen blijft de opening hetzelfde, staan ze met 4 naast elkaar te drummen om erdoor te geraken maar is er maar plaats voor 3.
Toch niet: op 3 rijstroken rechtdoor, en de uiterst linkse blijft zoals nu om naar de Liefkenshoektunnel te rijden.
Op de E313 richting Antwerpen: 2 rijstroken om verder te rijden richting Breda, 2 om verder te rijden richting Gent.
Op de E19 van Brussel naar Antwerpen: die heeft vanaf Kontich toch al 4 rijstroken.
[/quote]
Ok, mischien slecht voorbeeld wanneer je het zo bekijkt.
De E313 vind ik reeds 20 jaar dat er daar op z'n minst in iedere rijrichting 1 rijstrook te weinig is.
De vraag blijft echter wel of de ring in Antwerpen die grotere toestroom op kortere tijd wel aankan.
Tweede vraag blijft ook nog steeds waarom die eventueel bijkomende rijstrook niet altijd kan/mag gebruikt worden.
Idem voor Brussel en andere grootsteden.
Wanneer je eens de kans krijgt een Belgische wegenkaart te bekijken uit de jaren '70, wat toen de plannen waren maar nooit ten volle tot uitvoering zijn gekomen.
Daar zie ik meer toekomst in. Hou het doorgaand verkeer weg uit de grootsteden door ze een mogelijkheid te geven andere wegen te nemen en veel filleleed zal wegvallen.
Nu staat het plaatselijk verkeer te ruzien met het doorgaand verkeer en omgekeerd, resultaat.... zien en horen we dagelijks
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Inderdaad. Je kan dan misschien nog tot Kruibeke zonder file rijden, in plaats dat je al aan de afrit Steindorf in de file staat.
Aan de Kennedytunnel aangekomen blijft de opening hetzelfde, staan ze met 4 naast elkaar te drummen om erdoor te geraken maar is er maar plaats voor 3.
Toch niet: op 3 rijstroken rechtdoor, en de uiterst linkse blijft zoals nu om naar de Liefkenshoektunnel te rijden.
Op de E313 richting Antwerpen: 2 rijstroken om verder te rijden richting Breda, 2 om verder te rijden richting Gent.
Op de E19 van Brussel naar Antwerpen: die heeft vanaf Kontich toch al 4 rijstroken.
[/quote]
Ok, mischien slecht voorbeeld wanneer je het zo bekijkt.
De E313 vind ik reeds 20 jaar dat er daar op z'n minst in iedere rijrichting 1 rijstrook te weinig is.
De vraag blijft echter wel of de ring in Antwerpen die grotere toestroom op kortere tijd wel aankan.
Tweede vraag blijft ook nog steeds waarom die eventueel bijkomende rijstrook niet altijd kan/mag gebruikt worden.
Idem voor Brussel en andere grootsteden.
Wanneer je eens de kans krijgt een Belgische wegenkaart te bekijken uit de jaren '70, wat toen de plannen waren maar nooit ten volle tot uitvoering zijn gekomen.
Daar zie ik meer toekomst in. Hou het doorgaand verkeer weg uit de grootsteden door ze een mogelijkheid te geven andere wegen te nemen en veel filleleed zal wegvallen.
Nu staat het plaatselijk verkeer te ruzien met het doorgaand verkeer en omgekeerd, resultaat.... zien en horen we dagelijks
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Inderdaad. Je kan dan misschien nog tot Kruibeke zonder file rijden, in plaats dat je al aan de afrit Steindorf in de file staat.
Aan de Kennedytunnel aangekomen blijft de opening hetzelfde, staan ze met 4 naast elkaar te drummen om erdoor te geraken maar is er maar plaats voor 3.
Toch niet: op 3 rijstroken rechtdoor, en de uiterst linkse blijft zoals nu om naar de Liefkenshoektunnel te rijden.
Op de E313 richting Antwerpen: 2 rijstroken om verder te rijden richting Breda, 2 om verder te rijden richting Gent.
Op de E19 van Brussel naar Antwerpen: die heeft vanaf Kontich toch al 4 rijstroken.
[/quote]
Ok, mischien slecht voorbeeld wanneer je het zo bekijkt.
De E313 vind ik reeds 20 jaar dat er daar op z'n minst in iedere rijrichting 1 rijstrook te weinig is.
De vraag blijft echter wel of de ring in Antwerpen die grotere toestroom op kortere tijd wel aankan.
Tweede vraag blijft ook nog steeds waarom die eventueel bijkomende rijstrook niet altijd kan/mag gebruikt worden.
Idem voor Brussel en andere grootsteden.
Wanneer je eens de kans krijgt een Belgische wegenkaart te bekijken uit de jaren '70, wat toen de plannen waren maar nooit ten volle tot uitvoering zijn gekomen.
Daar zie ik meer toekomst in. Hou het doorgaand verkeer weg uit de grootsteden door ze een mogelijkheid te geven andere wegen te nemen en veel filleleed zal wegvallen.
Nu staat het plaatselijk verkeer te ruzien met het doorgaand verkeer en omgekeerd, resultaat.... zien en horen we dagelijks
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Inderdaad. Je kan dan misschien nog tot Kruibeke zonder file rijden, in plaats dat je al aan de afrit Steindorf in de file staat.
Aan de Kennedytunnel aangekomen blijft de opening hetzelfde, staan ze met 4 naast elkaar te drummen om erdoor te geraken maar is er maar plaats voor 3.
Toch niet: op 3 rijstroken rechtdoor, en de uiterst linkse blijft zoals nu om naar de Liefkenshoektunnel te rijden.
Op de E313 richting Antwerpen: 2 rijstroken om verder te rijden richting Breda, 2 om verder te rijden richting Gent.
Op de E19 van Brussel naar Antwerpen: die heeft vanaf Kontich toch al 4 rijstroken.
[/quote]
Ok, mischien slecht voorbeeld wanneer je het zo bekijkt.
De E313 vind ik reeds 20 jaar dat er daar op z'n minst in iedere rijrichting 1 rijstrook te weinig is.
De vraag blijft echter wel of de ring in Antwerpen die grotere toestroom op kortere tijd wel aankan.
Tweede vraag blijft ook nog steeds waarom die eventueel bijkomende rijstrook niet altijd kan/mag gebruikt worden.
Idem voor Brussel en andere grootsteden.
Wanneer je eens de kans krijgt een Belgische wegenkaart te bekijken uit de jaren '70, wat toen de plannen waren maar nooit ten volle tot uitvoering zijn gekomen.
Daar zie ik meer toekomst in. Hou het doorgaand verkeer weg uit de grootsteden door ze een mogelijkheid te geven andere wegen te nemen en veel filleleed zal wegvallen.
Nu staat het plaatselijk verkeer te ruzien met het doorgaand verkeer en omgekeerd, resultaat.... zien en horen we dagelijks
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Inderdaad. Je kan dan misschien nog tot Kruibeke zonder file rijden, in plaats dat je al aan de afrit Steindorf in de file staat.
Aan de Kennedytunnel aangekomen blijft de opening hetzelfde, staan ze met 4 naast elkaar te drummen om erdoor te geraken maar is er maar plaats voor 3.
Toch niet: op 3 rijstroken rechtdoor, en de uiterst linkse blijft zoals nu om naar de Liefkenshoektunnel te rijden.
Op de E313 richting Antwerpen: 2 rijstroken om verder te rijden richting Breda, 2 om verder te rijden richting Gent.
Op de E19 van Brussel naar Antwerpen: die heeft vanaf Kontich toch al 4 rijstroken.
[/quote]
Ok, mischien slecht voorbeeld wanneer je het zo bekijkt.
De E313 vind ik reeds 20 jaar dat er daar op z'n minst in iedere rijrichting 1 rijstrook te weinig is.
De vraag blijft echter wel of de ring in Antwerpen die grotere toestroom op kortere tijd wel aankan.
Tweede vraag blijft ook nog steeds waarom die eventueel bijkomende rijstrook niet altijd kan/mag gebruikt worden.
Idem voor Brussel en andere grootsteden.
Wanneer je eens de kans krijgt een Belgische wegenkaart te bekijken uit de jaren '70, wat toen de plannen waren maar nooit ten volle tot uitvoering zijn gekomen.
Daar zie ik meer toekomst in. Hou het doorgaand verkeer weg uit de grootsteden door ze een mogelijkheid te geven andere wegen te nemen en veel filleleed zal wegvallen.
Nu staat het plaatselijk verkeer te ruzien met het doorgaand verkeer en omgekeerd, resultaat.... zien en horen we dagelijks
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Inderdaad. Je kan dan misschien nog tot Kruibeke zonder file rijden, in plaats dat je al aan de afrit Steindorf in de file staat.
Aan de Kennedytunnel aangekomen blijft de opening hetzelfde, staan ze met 4 naast elkaar te drummen om erdoor te geraken maar is er maar plaats voor 3.
Toch niet: op 3 rijstroken rechtdoor, en de uiterst linkse blijft zoals nu om naar de Liefkenshoektunnel te rijden.
Op de E313 richting Antwerpen: 2 rijstroken om verder te rijden richting Breda, 2 om verder te rijden richting Gent.
Op de E19 van Brussel naar Antwerpen: die heeft vanaf Kontich toch al 4 rijstroken.
[/quote]
Ok, mischien slecht voorbeeld wanneer je het zo bekijkt.
De E313 vind ik reeds 20 jaar dat er daar op z'n minst in iedere rijrichting 1 rijstrook te weinig is.
De vraag blijft echter wel of de ring in Antwerpen die grotere toestroom op kortere tijd wel aankan.
Tweede vraag blijft ook nog steeds waarom die eventueel bijkomende rijstrook niet altijd kan/mag gebruikt worden.
Idem voor Brussel en andere grootsteden.
Wanneer je eens de kans krijgt een Belgische wegenkaart te bekijken uit de jaren '70, wat toen de plannen waren maar nooit ten volle tot uitvoering zijn gekomen.
Daar zie ik meer toekomst in. Hou het doorgaand verkeer weg uit de grootsteden door ze een mogelijkheid te geven andere wegen te nemen en veel filleleed zal wegvallen.
Nu staat het plaatselijk verkeer te ruzien met het doorgaand verkeer en omgekeerd, resultaat.... zien en horen we dagelijks
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Inderdaad. Je kan dan misschien nog tot Kruibeke zonder file rijden, in plaats dat je al aan de afrit Steindorf in de file staat.
Aan de Kennedytunnel aangekomen blijft de opening hetzelfde, staan ze met 4 naast elkaar te drummen om erdoor te geraken maar is er maar plaats voor 3.
Toch niet: op 3 rijstroken rechtdoor, en de uiterst linkse blijft zoals nu om naar de Liefkenshoektunnel te rijden.
Op de E313 richting Antwerpen: 2 rijstroken om verder te rijden richting Breda, 2 om verder te rijden richting Gent.
Op de E19 van Brussel naar Antwerpen: die heeft vanaf Kontich toch al 4 rijstroken.
[/quote]
Ok, mischien slecht voorbeeld wanneer je het zo bekijkt.
De E313 vind ik reeds 20 jaar dat er daar op z'n minst in iedere rijrichting 1 rijstrook te weinig is.
De vraag blijft echter wel of de ring in Antwerpen die grotere toestroom op kortere tijd wel aankan.
Tweede vraag blijft ook nog steeds waarom die eventueel bijkomende rijstrook niet altijd kan/mag gebruikt worden.
Idem voor Brussel en andere grootsteden.
Wanneer je eens de kans krijgt een Belgische wegenkaart te bekijken uit de jaren '70, wat toen de plannen waren maar nooit ten volle tot uitvoering zijn gekomen.
Daar zie ik meer toekomst in. Hou het doorgaand verkeer weg uit de grootsteden door ze een mogelijkheid te geven andere wegen te nemen en veel filleleed zal wegvallen.
Nu staat het plaatselijk verkeer te ruzien met het doorgaand verkeer en omgekeerd, resultaat.... zien en horen we dagelijks
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Inderdaad. Je kan dan misschien nog tot Kruibeke zonder file rijden, in plaats dat je al aan de afrit Steindorf in de file staat.
Aan de Kennedytunnel aangekomen blijft de opening hetzelfde, staan ze met 4 naast elkaar te drummen om erdoor te geraken maar is er maar plaats voor 3.
Toch niet: op 3 rijstroken rechtdoor, en de uiterst linkse blijft zoals nu om naar de Liefkenshoektunnel te rijden.
Op de E313 richting Antwerpen: 2 rijstroken om verder te rijden richting Breda, 2 om verder te rijden richting Gent.
Op de E19 van Brussel naar Antwerpen: die heeft vanaf Kontich toch al 4 rijstroken.
[/quote]
Ok, mischien slecht voorbeeld wanneer je het zo bekijkt.
De E313 vind ik reeds 20 jaar dat er daar op z'n minst in iedere rijrichting 1 rijstrook te weinig is.
De vraag blijft echter wel of de ring in Antwerpen die grotere toestroom op kortere tijd wel aankan.
Tweede vraag blijft ook nog steeds waarom die eventueel bijkomende rijstrook niet altijd kan/mag gebruikt worden.
Idem voor Brussel en andere grootsteden.
Wanneer je eens de kans krijgt een Belgische wegenkaart te bekijken uit de jaren '70, wat toen de plannen waren maar nooit ten volle tot uitvoering zijn gekomen.
Daar zie ik meer toekomst in. Hou het doorgaand verkeer weg uit de grootsteden door ze een mogelijkheid te geven andere wegen te nemen en veel filleleed zal wegvallen.
Nu staat het plaatselijk verkeer te ruzien met het doorgaand verkeer en omgekeerd, resultaat.... zien en horen we dagelijks
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Inderdaad. Je kan dan misschien nog tot Kruibeke zonder file rijden, in plaats dat je al aan de afrit Steindorf in de file staat.
Aan de Kennedytunnel aangekomen blijft de opening hetzelfde, staan ze met 4 naast elkaar te drummen om erdoor te geraken maar is er maar plaats voor 3.
Toch niet: op 3 rijstroken rechtdoor, en de uiterst linkse blijft zoals nu om naar de Liefkenshoektunnel te rijden.
Op de E313 richting Antwerpen: 2 rijstroken om verder te rijden richting Breda, 2 om verder te rijden richting Gent.
Op de E19 van Brussel naar Antwerpen: die heeft vanaf Kontich toch al 4 rijstroken.
[/quote]
Ok, mischien slecht voorbeeld wanneer je het zo bekijkt.
De E313 vind ik reeds 20 jaar dat er daar op z'n minst in iedere rijrichting 1 rijstrook te weinig is.
De vraag blijft echter wel of de ring in Antwerpen die grotere toestroom op kortere tijd wel aankan.
Tweede vraag blijft ook nog steeds waarom die eventueel bijkomende rijstrook niet altijd kan/mag gebruikt worden.
Idem voor Brussel en andere grootsteden.
Wanneer je eens de kans krijgt een Belgische wegenkaart te bekijken uit de jaren '70, wat toen de plannen waren maar nooit ten volle tot uitvoering zijn gekomen.
Daar zie ik meer toekomst in. Hou het doorgaand verkeer weg uit de grootsteden door ze een mogelijkheid te geven andere wegen te nemen en veel filleleed zal wegvallen.
Nu staat het plaatselijk verkeer te ruzien met het doorgaand verkeer en omgekeerd, resultaat.... zien en horen we dagelijks
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Inderdaad. Je kan dan misschien nog tot Kruibeke zonder file rijden, in plaats dat je al aan de afrit Steindorf in de file staat.
Aan de Kennedytunnel aangekomen blijft de opening hetzelfde, staan ze met 4 naast elkaar te drummen om erdoor te geraken maar is er maar plaats voor 3.
Toch niet: op 3 rijstroken rechtdoor, en de uiterst linkse blijft zoals nu om naar de Liefkenshoektunnel te rijden.
Op de E313 richting Antwerpen: 2 rijstroken om verder te rijden richting Breda, 2 om verder te rijden richting Gent.
Op de E19 van Brussel naar Antwerpen: die heeft vanaf Kontich toch al 4 rijstroken.
[/quote]
Ok, mischien slecht voorbeeld wanneer je het zo bekijkt.
De E313 vind ik reeds 20 jaar dat er daar op z'n minst in iedere rijrichting 1 rijstrook te weinig is.
De vraag blijft echter wel of de ring in Antwerpen die grotere toestroom op kortere tijd wel aankan.
Tweede vraag blijft ook nog steeds waarom die eventueel bijkomende rijstrook niet altijd kan/mag gebruikt worden.
Idem voor Brussel en andere grootsteden.
Wanneer je eens de kans krijgt een Belgische wegenkaart te bekijken uit de jaren '70, wat toen de plannen waren maar nooit ten volle tot uitvoering zijn gekomen.
Daar zie ik meer toekomst in. Hou het doorgaand verkeer weg uit de grootsteden door ze een mogelijkheid te geven andere wegen te nemen en veel filleleed zal wegvallen.
Nu staat het plaatselijk verkeer te ruzien met het doorgaand verkeer en omgekeerd, resultaat.... zien en horen we dagelijks
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Inderdaad. Je kan dan misschien nog tot Kruibeke zonder file rijden, in plaats dat je al aan de afrit Steindorf in de file staat.
Aan de Kennedytunnel aangekomen blijft de opening hetzelfde, staan ze met 4 naast elkaar te drummen om erdoor te geraken maar is er maar plaats voor 3.
Toch niet: op 3 rijstroken rechtdoor, en de uiterst linkse blijft zoals nu om naar de Liefkenshoektunnel te rijden.
Op de E313 richting Antwerpen: 2 rijstroken om verder te rijden richting Breda, 2 om verder te rijden richting Gent.
Op de E19 van Brussel naar Antwerpen: die heeft vanaf Kontich toch al 4 rijstroken.
[/quote]
Ok, mischien slecht voorbeeld wanneer je het zo bekijkt.
De E313 vind ik reeds 20 jaar dat er daar op z'n minst in iedere rijrichting 1 rijstrook te weinig is.
De vraag blijft echter wel of de ring in Antwerpen die grotere toestroom op kortere tijd wel aankan.
Tweede vraag blijft ook nog steeds waarom die eventueel bijkomende rijstrook niet altijd kan/mag gebruikt worden.
Idem voor Brussel en andere grootsteden.
Wanneer je eens de kans krijgt een Belgische wegenkaart te bekijken uit de jaren '70, wat toen de plannen waren maar nooit ten volle tot uitvoering zijn gekomen.
Daar zie ik meer toekomst in. Hou het doorgaand verkeer weg uit de grootsteden door ze een mogelijkheid te geven andere wegen te nemen en veel filleleed zal wegvallen.
Nu staat het plaatselijk verkeer te ruzien met het doorgaand verkeer en omgekeerd, resultaat.... zien en horen we dagelijks
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Inderdaad. Je kan dan misschien nog tot Kruibeke zonder file rijden, in plaats dat je al aan de afrit Steindorf in de file staat.
Aan de Kennedytunnel aangekomen blijft de opening hetzelfde, staan ze met 4 naast elkaar te drummen om erdoor te geraken maar is er maar plaats voor 3.
Toch niet: op 3 rijstroken rechtdoor, en de uiterst linkse blijft zoals nu om naar de Liefkenshoektunnel te rijden.
Op de E313 richting Antwerpen: 2 rijstroken om verder te rijden richting Breda, 2 om verder te rijden richting Gent.
Op de E19 van Brussel naar Antwerpen: die heeft vanaf Kontich toch al 4 rijstroken.
[/quote]
Ok, mischien slecht voorbeeld wanneer je het zo bekijkt.
De E313 vind ik reeds 20 jaar dat er daar op z'n minst in iedere rijrichting 1 rijstrook te weinig is.
De vraag blijft echter wel of de ring in Antwerpen die grotere toestroom op kortere tijd wel aankan.
Tweede vraag blijft ook nog steeds waarom die eventueel bijkomende rijstrook niet altijd kan/mag gebruikt worden.
Idem voor Brussel en andere grootsteden.
Wanneer je eens de kans krijgt een Belgische wegenkaart te bekijken uit de jaren '70, wat toen de plannen waren maar nooit ten volle tot uitvoering zijn gekomen.
Daar zie ik meer toekomst in. Hou het doorgaand verkeer weg uit de grootsteden door ze een mogelijkheid te geven andere wegen te nemen en veel filleleed zal wegvallen.
Nu staat het plaatselijk verkeer te ruzien met het doorgaand verkeer en omgekeerd, resultaat.... zien en horen we dagelijks
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Inderdaad. Je kan dan misschien nog tot Kruibeke zonder file rijden, in plaats dat je al aan de afrit Steindorf in de file staat.
Aan de Kennedytunnel aangekomen blijft de opening hetzelfde, staan ze met 4 naast elkaar te drummen om erdoor te geraken maar is er maar plaats voor 3.
Toch niet: op 3 rijstroken rechtdoor, en de uiterst linkse blijft zoals nu om naar de Liefkenshoektunnel te rijden.
Op de E313 richting Antwerpen: 2 rijstroken om verder te rijden richting Breda, 2 om verder te rijden richting Gent.
Op de E19 van Brussel naar Antwerpen: die heeft vanaf Kontich toch al 4 rijstroken.
[/quote]
Ok, mischien slecht voorbeeld wanneer je het zo bekijkt.
De E313 vind ik reeds 20 jaar dat er daar op z'n minst in iedere rijrichting 1 rijstrook te weinig is.
De vraag blijft echter wel of de ring in Antwerpen die grotere toestroom op kortere tijd wel aankan.
Tweede vraag blijft ook nog steeds waarom die eventueel bijkomende rijstrook niet altijd kan/mag gebruikt worden.
Idem voor Brussel en andere grootsteden.
Wanneer je eens de kans krijgt een Belgische wegenkaart te bekijken uit de jaren '70, wat toen de plannen waren maar nooit ten volle tot uitvoering zijn gekomen.
Daar zie ik meer toekomst in. Hou het doorgaand verkeer weg uit de grootsteden door ze een mogelijkheid te geven andere wegen te nemen en veel filleleed zal wegvallen.
Nu staat het plaatselijk verkeer te ruzien met het doorgaand verkeer en omgekeerd, resultaat.... zien en horen we dagelijks
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Inderdaad. Je kan dan misschien nog tot Kruibeke zonder file rijden, in plaats dat je al aan de afrit Steindorf in de file staat.
Aan de Kennedytunnel aangekomen blijft de opening hetzelfde, staan ze met 4 naast elkaar te drummen om erdoor te geraken maar is er maar plaats voor 3.
Toch niet: op 3 rijstroken rechtdoor, en de uiterst linkse blijft zoals nu om naar de Liefkenshoektunnel te rijden.
Op de E313 richting Antwerpen: 2 rijstroken om verder te rijden richting Breda, 2 om verder te rijden richting Gent.
Op de E19 van Brussel naar Antwerpen: die heeft vanaf Kontich toch al 4 rijstroken.
[/quote]
Ok, mischien slecht voorbeeld wanneer je het zo bekijkt.
De E313 vind ik reeds 20 jaar dat er daar op z'n minst in iedere rijrichting 1 rijstrook te weinig is.
De vraag blijft echter wel of de ring in Antwerpen die grotere toestroom op kortere tijd wel aankan.
Tweede vraag blijft ook nog steeds waarom die eventueel bijkomende rijstrook niet altijd kan/mag gebruikt worden.
Idem voor Brussel en andere grootsteden.
Wanneer je eens de kans krijgt een Belgische wegenkaart te bekijken uit de jaren '70, wat toen de plannen waren maar nooit ten volle tot uitvoering zijn gekomen.
Daar zie ik meer toekomst in. Hou het doorgaand verkeer weg uit de grootsteden door ze een mogelijkheid te geven andere wegen te nemen en veel filleleed zal wegvallen.
Nu staat het plaatselijk verkeer te ruzien met het doorgaand verkeer en omgekeerd, resultaat.... zien en horen we dagelijks
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Inderdaad. Je kan dan misschien nog tot Kruibeke zonder file rijden, in plaats dat je al aan de afrit Steindorf in de file staat.
Aan de Kennedytunnel aangekomen blijft de opening hetzelfde, staan ze met 4 naast elkaar te drummen om erdoor te geraken maar is er maar plaats voor 3.
Toch niet: op 3 rijstroken rechtdoor, en de uiterst linkse blijft zoals nu om naar de Liefkenshoektunnel te rijden.
Op de E313 richting Antwerpen: 2 rijstroken om verder te rijden richting Breda, 2 om verder te rijden richting Gent.
Op de E19 van Brussel naar Antwerpen: die heeft vanaf Kontich toch al 4 rijstroken.
[/quote]
Ok, mischien slecht voorbeeld wanneer je het zo bekijkt.
De E313 vind ik reeds 20 jaar dat er daar op z'n minst in iedere rijrichting 1 rijstrook te weinig is.
De vraag blijft echter wel of de ring in Antwerpen die grotere toestroom op kortere tijd wel aankan.
Tweede vraag blijft ook nog steeds waarom die eventueel bijkomende rijstrook niet altijd kan/mag gebruikt worden.
Idem voor Brussel en andere grootsteden.
Wanneer je eens de kans krijgt een Belgische wegenkaart te bekijken uit de jaren '70, wat toen de plannen waren maar nooit ten volle tot uitvoering zijn gekomen.
Daar zie ik meer toekomst in. Hou het doorgaand verkeer weg uit de grootsteden door ze een mogelijkheid te geven andere wegen te nemen en veel filleleed zal wegvallen.
Nu staat het plaatselijk verkeer te ruzien met het doorgaand verkeer en omgekeerd, resultaat.... zien en horen we dagelijks
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Inderdaad. Je kan dan misschien nog tot Kruibeke zonder file rijden, in plaats dat je al aan de afrit Steindorf in de file staat.
Aan de Kennedytunnel aangekomen blijft de opening hetzelfde, staan ze met 4 naast elkaar te drummen om erdoor te geraken maar is er maar plaats voor 3.
Toch niet: op 3 rijstroken rechtdoor, en de uiterst linkse blijft zoals nu om naar de Liefkenshoektunnel te rijden.
Op de E313 richting Antwerpen: 2 rijstroken om verder te rijden richting Breda, 2 om verder te rijden richting Gent.
Op de E19 van Brussel naar Antwerpen: die heeft vanaf Kontich toch al 4 rijstroken.
[/quote]
Ok, mischien slecht voorbeeld wanneer je het zo bekijkt.
De E313 vind ik reeds 20 jaar dat er daar op z'n minst in iedere rijrichting 1 rijstrook te weinig is.
De vraag blijft echter wel of de ring in Antwerpen die grotere toestroom op kortere tijd wel aankan.
Tweede vraag blijft ook nog steeds waarom die eventueel bijkomende rijstrook niet altijd kan/mag gebruikt worden.
Idem voor Brussel en andere grootsteden.
Wanneer je eens de kans krijgt een Belgische wegenkaart te bekijken uit de jaren '70, wat toen de plannen waren maar nooit ten volle tot uitvoering zijn gekomen.
Daar zie ik meer toekomst in. Hou het doorgaand verkeer weg uit de grootsteden door ze een mogelijkheid te geven andere wegen te nemen en veel filleleed zal wegvallen.
Nu staat het plaatselijk verkeer te ruzien met het doorgaand verkeer en omgekeerd, resultaat.... zien en horen we dagelijks
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Inderdaad. Je kan dan misschien nog tot Kruibeke zonder file rijden, in plaats dat je al aan de afrit Steindorf in de file staat.
Aan de Kennedytunnel aangekomen blijft de opening hetzelfde, staan ze met 4 naast elkaar te drummen om erdoor te geraken maar is er maar plaats voor 3.
Toch niet: op 3 rijstroken rechtdoor, en de uiterst linkse blijft zoals nu om naar de Liefkenshoektunnel te rijden.
Op de E313 richting Antwerpen: 2 rijstroken om verder te rijden richting Breda, 2 om verder te rijden richting Gent.
Op de E19 van Brussel naar Antwerpen: die heeft vanaf Kontich toch al 4 rijstroken.
[/quote]
Ok, mischien slecht voorbeeld wanneer je het zo bekijkt.
De E313 vind ik reeds 20 jaar dat er daar op z'n minst in iedere rijrichting 1 rijstrook te weinig is.
De vraag blijft echter wel of de ring in Antwerpen die grotere toestroom op kortere tijd wel aankan.
Tweede vraag blijft ook nog steeds waarom die eventueel bijkomende rijstrook niet altijd kan/mag gebruikt worden.
Idem voor Brussel en andere grootsteden.
Wanneer je eens de kans krijgt een Belgische wegenkaart te bekijken uit de jaren '70, wat toen de plannen waren maar nooit ten volle tot uitvoering zijn gekomen.
Daar zie ik meer toekomst in. Hou het doorgaand verkeer weg uit de grootsteden door ze een mogelijkheid te geven andere wegen te nemen en veel filleleed zal wegvallen.
Nu staat het plaatselijk verkeer te ruzien met het doorgaand verkeer en omgekeerd, resultaat.... zien en horen we dagelijks
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Inderdaad. Je kan dan misschien nog tot Kruibeke zonder file rijden, in plaats dat je al aan de afrit Steindorf in de file staat.
Aan de Kennedytunnel aangekomen blijft de opening hetzelfde, staan ze met 4 naast elkaar te drummen om erdoor te geraken maar is er maar plaats voor 3.
Toch niet: op 3 rijstroken rechtdoor, en de uiterst linkse blijft zoals nu om naar de Liefkenshoektunnel te rijden.
Op de E313 richting Antwerpen: 2 rijstroken om verder te rijden richting Breda, 2 om verder te rijden richting Gent.
Op de E19 van Brussel naar Antwerpen: die heeft vanaf Kontich toch al 4 rijstroken.
[/quote]
Ok, mischien slecht voorbeeld wanneer je het zo bekijkt.
De E313 vind ik reeds 20 jaar dat er daar op z'n minst in iedere rijrichting 1 rijstrook te weinig is.
De vraag blijft echter wel of de ring in Antwerpen die grotere toestroom op kortere tijd wel aankan.
Tweede vraag blijft ook nog steeds waarom die eventueel bijkomende rijstrook niet altijd kan/mag gebruikt worden.
Idem voor Brussel en andere grootsteden.
Wanneer je eens de kans krijgt een Belgische wegenkaart te bekijken uit de jaren '70, wat toen de plannen waren maar nooit ten volle tot uitvoering zijn gekomen.
Daar zie ik meer toekomst in. Hou het doorgaand verkeer weg uit de grootsteden door ze een mogelijkheid te geven andere wegen te nemen en veel filleleed zal wegvallen.
Nu staat het plaatselijk verkeer te ruzien met het doorgaand verkeer en omgekeerd, resultaat.... zien en horen we dagelijks
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Inderdaad. Je kan dan misschien nog tot Kruibeke zonder file rijden, in plaats dat je al aan de afrit Steindorf in de file staat.
Aan de Kennedytunnel aangekomen blijft de opening hetzelfde, staan ze met 4 naast elkaar te drummen om erdoor te geraken maar is er maar plaats voor 3.
Toch niet: op 3 rijstroken rechtdoor, en de uiterst linkse blijft zoals nu om naar de Liefkenshoektunnel te rijden.
Op de E313 richting Antwerpen: 2 rijstroken om verder te rijden richting Breda, 2 om verder te rijden richting Gent.
Op de E19 van Brussel naar Antwerpen: die heeft vanaf Kontich toch al 4 rijstroken.
[/quote]
Ok, mischien slecht voorbeeld wanneer je het zo bekijkt.
De E313 vind ik reeds 20 jaar dat er daar op z'n minst in iedere rijrichting 1 rijstrook te weinig is.
De vraag blijft echter wel of de ring in Antwerpen die grotere toestroom op kortere tijd wel aankan.
Tweede vraag blijft ook nog steeds waarom die eventueel bijkomende rijstrook niet altijd kan/mag gebruikt worden.
Idem voor Brussel en andere grootsteden.
Wanneer je eens de kans krijgt een Belgische wegenkaart te bekijken uit de jaren '70, wat toen de plannen waren maar nooit ten volle tot uitvoering zijn gekomen.
Daar zie ik meer toekomst in. Hou het doorgaand verkeer weg uit de grootsteden door ze een mogelijkheid te geven andere wegen te nemen en veel filleleed zal wegvallen.
Nu staat het plaatselijk verkeer te ruzien met het doorgaand verkeer en omgekeerd, resultaat.... zien en horen we dagelijks
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Inderdaad. Je kan dan misschien nog tot Kruibeke zonder file rijden, in plaats dat je al aan de afrit Steindorf in de file staat.
Aan de Kennedytunnel aangekomen blijft de opening hetzelfde, staan ze met 4 naast elkaar te drummen om erdoor te geraken maar is er maar plaats voor 3.
Toch niet: op 3 rijstroken rechtdoor, en de uiterst linkse blijft zoals nu om naar de Liefkenshoektunnel te rijden.
Op de E313 richting Antwerpen: 2 rijstroken om verder te rijden richting Breda, 2 om verder te rijden richting Gent.
Op de E19 van Brussel naar Antwerpen: die heeft vanaf Kontich toch al 4 rijstroken.
[/quote]
Ok, mischien slecht voorbeeld wanneer je het zo bekijkt.
De E313 vind ik reeds 20 jaar dat er daar op z'n minst in iedere rijrichting 1 rijstrook te weinig is.
De vraag blijft echter wel of de ring in Antwerpen die grotere toestroom op kortere tijd wel aankan.
Tweede vraag blijft ook nog steeds waarom die eventueel bijkomende rijstrook niet altijd kan/mag gebruikt worden.
Idem voor Brussel en andere grootsteden.
Wanneer je eens de kans krijgt een Belgische wegenkaart te bekijken uit de jaren '70, wat toen de plannen waren maar nooit ten volle tot uitvoering zijn gekomen.
Daar zie ik meer toekomst in. Hou het doorgaand verkeer weg uit de grootsteden door ze een mogelijkheid te geven andere wegen te nemen en veel filleleed zal wegvallen.
Nu staat het plaatselijk verkeer te ruzien met het doorgaand verkeer en omgekeerd, resultaat.... zien en horen we dagelijks
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Inderdaad. Je kan dan misschien nog tot Kruibeke zonder file rijden, in plaats dat je al aan de afrit Steindorf in de file staat.
Aan de Kennedytunnel aangekomen blijft de opening hetzelfde, staan ze met 4 naast elkaar te drummen om erdoor te geraken maar is er maar plaats voor 3.
Toch niet: op 3 rijstroken rechtdoor, en de uiterst linkse blijft zoals nu om naar de Liefkenshoektunnel te rijden.
Op de E313 richting Antwerpen: 2 rijstroken om verder te rijden richting Breda, 2 om verder te rijden richting Gent.
Op de E19 van Brussel naar Antwerpen: die heeft vanaf Kontich toch al 4 rijstroken.
[/quote]
Ok, mischien slecht voorbeeld wanneer je het zo bekijkt.
De E313 vind ik reeds 20 jaar dat er daar op z'n minst in iedere rijrichting 1 rijstrook te weinig is.
De vraag blijft echter wel of de ring in Antwerpen die grotere toestroom op kortere tijd wel aankan.
Tweede vraag blijft ook nog steeds waarom die eventueel bijkomende rijstrook niet altijd kan/mag gebruikt worden.
Idem voor Brussel en andere grootsteden.
Wanneer je eens de kans krijgt een Belgische wegenkaart te bekijken uit de jaren '70, wat toen de plannen waren maar nooit ten volle tot uitvoering zijn gekomen.
Daar zie ik meer toekomst in. Hou het doorgaand verkeer weg uit de grootsteden door ze een mogelijkheid te geven andere wegen te nemen en veel filleleed zal wegvallen.
Nu staat het plaatselijk verkeer te ruzien met het doorgaand verkeer en omgekeerd, resultaat.... zien en horen we dagelijks
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Inderdaad. Je kan dan misschien nog tot Kruibeke zonder file rijden, in plaats dat je al aan de afrit Steindorf in de file staat.
Aan de Kennedytunnel aangekomen blijft de opening hetzelfde, staan ze met 4 naast elkaar te drummen om erdoor te geraken maar is er maar plaats voor 3.
Toch niet: op 3 rijstroken rechtdoor, en de uiterst linkse blijft zoals nu om naar de Liefkenshoektunnel te rijden.
Op de E313 richting Antwerpen: 2 rijstroken om verder te rijden richting Breda, 2 om verder te rijden richting Gent.
Op de E19 van Brussel naar Antwerpen: die heeft vanaf Kontich toch al 4 rijstroken.
[/quote]
Ok, mischien slecht voorbeeld wanneer je het zo bekijkt.
De E313 vind ik reeds 20 jaar dat er daar op z'n minst in iedere rijrichting 1 rijstrook te weinig is.
De vraag blijft echter wel of de ring in Antwerpen die grotere toestroom op kortere tijd wel aankan.
Tweede vraag blijft ook nog steeds waarom die eventueel bijkomende rijstrook niet altijd kan/mag gebruikt worden.
Idem voor Brussel en andere grootsteden.
Wanneer je eens de kans krijgt een Belgische wegenkaart te bekijken uit de jaren '70, wat toen de plannen waren maar nooit ten volle tot uitvoering zijn gekomen.
Daar zie ik meer toekomst in. Hou het doorgaand verkeer weg uit de grootsteden door ze een mogelijkheid te geven andere wegen te nemen en veel filleleed zal wegvallen.
Nu staat het plaatselijk verkeer te ruzien met het doorgaand verkeer en omgekeerd, resultaat.... zien en horen we dagelijks
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Inderdaad. Je kan dan misschien nog tot Kruibeke zonder file rijden, in plaats dat je al aan de afrit Steindorf in de file staat.
Aan de Kennedytunnel aangekomen blijft de opening hetzelfde, staan ze met 4 naast elkaar te drummen om erdoor te geraken maar is er maar plaats voor 3.
Toch niet: op 3 rijstroken rechtdoor, en de uiterst linkse blijft zoals nu om naar de Liefkenshoektunnel te rijden.
Op de E313 richting Antwerpen: 2 rijstroken om verder te rijden richting Breda, 2 om verder te rijden richting Gent.
Op de E19 van Brussel naar Antwerpen: die heeft vanaf Kontich toch al 4 rijstroken.
[/quote]
Ok, mischien slecht voorbeeld wanneer je het zo bekijkt.
De E313 vind ik reeds 20 jaar dat er daar op z'n minst in iedere rijrichting 1 rijstrook te weinig is.
De vraag blijft echter wel of de ring in Antwerpen die grotere toestroom op kortere tijd wel aankan.
Tweede vraag blijft ook nog steeds waarom die eventueel bijkomende rijstrook niet altijd kan/mag gebruikt worden.
Idem voor Brussel en andere grootsteden.
Wanneer je eens de kans krijgt een Belgische wegenkaart te bekijken uit de jaren '70, wat toen de plannen waren maar nooit ten volle tot uitvoering zijn gekomen.
Daar zie ik meer toekomst in. Hou het doorgaand verkeer weg uit de grootsteden door ze een mogelijkheid te geven andere wegen te nemen en veel filleleed zal wegvallen.
Nu staat het plaatselijk verkeer te ruzien met het doorgaand verkeer en omgekeerd, resultaat.... zien en horen we dagelijks
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Inderdaad. Je kan dan misschien nog tot Kruibeke zonder file rijden, in plaats dat je al aan de afrit Steindorf in de file staat.
Aan de Kennedytunnel aangekomen blijft de opening hetzelfde, staan ze met 4 naast elkaar te drummen om erdoor te geraken maar is er maar plaats voor 3.
Toch niet: op 3 rijstroken rechtdoor, en de uiterst linkse blijft zoals nu om naar de Liefkenshoektunnel te rijden.
Op de E313 richting Antwerpen: 2 rijstroken om verder te rijden richting Breda, 2 om verder te rijden richting Gent.
Op de E19 van Brussel naar Antwerpen: die heeft vanaf Kontich toch al 4 rijstroken.
[/quote]
Ok, mischien slecht voorbeeld wanneer je het zo bekijkt.
De E313 vind ik reeds 20 jaar dat er daar op z'n minst in iedere rijrichting 1 rijstrook te weinig is.
De vraag blijft echter wel of de ring in Antwerpen die grotere toestroom op kortere tijd
[color=red