Dit is echt een pest aan het worden in België.
-Baan Veurne-Ieper 3 naar 2. Gelukkig nog niet teveel rommel in het midden van straat. (
Kzeg wel nog niet)
-Ring rond Roeselare -> ook volledig naar de verdoemenis aan het helpen. Vroeger 2x2, nu achter landbouwtractor van ene rotonde naar andere tuffen.
-Ringweg Ieper naar Poperinge. Vroeger 2x2 -> nu van ene rotonde naar andere tuffen achter trage voertuigen terwijl er verdorie over bijna het gehele trajekt een brede gewestweg naast loopt op gemiddeld 70 meter afstand.
De goede kanten, en die zijn er wel degelijk, van een rotonde worden op die manier volledig teniet gedaan.
Op het oorspronkelijke artikel over de E313 heb ik niet willen reageren omdat ik m'n bloed volde borrelen en niet voortdurend in herhaling wilde vallen.
Hoelang is het geleden dat ze daar het volledige wegdek vernieuwd hebben (abortusbaan in de volksmond), al die bruggen hebben afgebroken? Al die tijd die extra ellende bovenop de ellende die er al was.
Dat allemaal terwijl het reeds jaren overduidelijk was dat daar een derde rijstrook meer dan noodzakelijk was.
Is het dan verwonderlijk dat men daar dergelijke bestuurders "kweekt" met ongehoord rijgedrag.
Vanavond net voor middernacht heb ik nog het trajekt Lummen-Antwerpen gedaan. Bijna geen verkeer en goed te doen maar ze zullen toch wel enkele stokken nodig hebben om me daar nog overdag naartoe te krijgen (slaan).