Auteur Topic: Verlichtingspaal pal in het midden van de weg  (gelezen 1689 keer)

Offline jozef

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Verlichtingspaal pal in het midden van de weg
« Gepost op: dinsdag 22 april 2008 - 15:29:46 »
Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline BBB

• Meer dan expert
  • Hirsch Ballin
Re: Verlichtingspaal pal in het midden van de weg
« Reactie #1 Gepost op: dinsdag 22 april 2008 - 15:47:05 »
Citaat
Het gebeurde op een verkaveling. De eigenaar van de verkaveling moest de paal op zijn kosten verplaatsen maar treuzelde. De mannen van de wegenaannemer, verblind door hun deadline, blijkbaar niet.
Vaag, erg vaag.
1. Is er geen deadline gesteld voor de verplaatsing? Blijkbaar niet.
2. Indien er wel een deadline zou zijn gesteld dan kan er bij gewaarschuwd worden dat als die man voor die datum niet de paal heeft verplaatst dat de wegbeheerder het dan zelf laat doen en de rekening doorstuurt naar de eigenaar van die verkaveling.

Het is weer van dat halfzachte 'beleid' wat ik inmiddels gewoon ben.

Offline JC

• Administrator
  • Meer dan expert
« Reactie #2 Gepost op: dinsdag 22 april 2008 - 16:17:34 »
Ik weet in kontich een verlichtingspaal op het fietspad staan, als ik er nog eens voorbij kom neem ik wel eens een foto. Het is dus niet een alleenstaand geval. Hier wordt de paal dan toch nog weggenomen, in Kontich staat die er al een paar jaar.
"Once you have tasted flight, you will forever walk with your eyes turned skyward, for there you have been and there you always will long to be." Leonardo da Vinci, 1452-1519

Offline bibi585

• Meer dan expert
« Reactie #3 Gepost op: dinsdag 22 april 2008 - 19:29:18 »
Men zou denken "zien die wegenwerkers dat dan niet" maar met al die bewuste onnozelheden die men de dag van vandaag tegenkomt kijkt men er allang niet meer van op.