Recente berichten

Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 10
11
Praatcafé / Verregaande verkeersagressie R2 Beveren ...
« Laatste bericht door svenn Gepost op maandag 28 juni 2021 - 20:03:29 »
Hier heeft ongetwijfeld een horde beschermengelen voor een mirakel gezorgd ...  ???
Plaats : net voor en in de Beverentunnel / R2 richting Liefkenshoektunnel / Stabroek / NL.
Precies of er is daar nog niet genoeg file ...
.
https://www.gva.be/cnt/dmf20210628_95944928   
12
Forumwerking / Rij-instructeur in vernieuwende erkende rijschool
« Laatste bericht door Nico_B Gepost op dinsdag 01 juni 2021 - 10:03:59 »
Beste leden,
Als nieuw lid hoop ik hier vlug mijn draai te vinden. Mijn drijfveer is dubbel: enerzijds ben ik zelf instructeur in wording - mijn stagemeester in hier trouwens ook lid - en anderzijds heb ik in 2017 een rijschool overgenomen. Iedereen doet wel eens iets dom in zijn leven -)
Onder het motto “In de ruïnes van het verleden liggen de parels van morgen….” en na vele constructieve gesprekken met "gefrustreerde" rij-instructeurs, doe ik hier alvast een vrijblijvende oproep. Hopelijk levert het op korte termijn enkele nieuwe vriendschappelijke en/of professionele relaties op. Ben er sterk van overtuigd dat met de juiste mensen een mooie toekomst wacht voor een nieuw concept inzake rijopleiding.
Binnen de Ardooise Autorijschool wordt er hard gewerkt om met een volledig nieuw en enthousiast team te breken met de heersende cultuur binnen de oude gevestigde (belgische) rijscholen.
Vanuit de Ardooise Autorijschool wordt er stellig gepoogd duurzame samenwerkingen uit te bouwen met iedereen die zijn brevet heeft behaald….. inclusief zelfstandige rijinstructeurs; met als enig objectief het kunnen aanbieden van een opgewaardeerde rijopleiding naar kandidaat-bestuurders toe EN met de nodige appreciatie voor het beroep van rijinstructeur
“Een rij-instructeur heeft altijd gelijk, maar zit er altijd naast”.
Als rijlesinstructeur ben je voornamelijk bezig met het geven van rijlessen. Je bent dus door de dag heen bezig met het begeleiden van mensen om hen zo goed mogelijk voorbereiden op hun examen.
Slagen in het rijexamen of het behalen van een getuigschrift van de opleiding is bij de Ardooise Autorijschool geen doel op zich, maar is het logische gevolg van het aanleren van de juiste rijtechnieken en een goede voertuigbeheersing.
Binnen de Ardooise Autorijschool verwachten we dat je….
zin hebt om onze rijopleidingen verder mee vorm te geven
vanuit jouw professionele ervaring uiterst praktijkgericht te werk gaat.
de cursist weet te boeien, uitdagen en motiveren
samenwerkt en overlegt met jouw collega rijinstructeurs
Momenteel is er binnen de Ardooie Autorijschool plaats voor:
lesgever(s) – instructeur rijbewijs AM/A
lesgever(s) – instructeur rijbewijs B
lesgever(s) – instructeur rijbewijs C/CE
stagiair – instructeur rijbewijs AM/A
stagiair – instructeur rijbewijs B
stagiair – instructeur rijbewijs C/CE
Interesse of ken je iemand die wil meehelpen? Beschik je over de nodige brevetten van beroepsbekwaamheid? Neem vrijblijvend contact op via 0479/425.580 of nico@ardooiseautorijschool.be.
Tot hoors,
Nico
13
Praatcafé / Re: De lijn
« Laatste bericht door Thomas Claes Gepost op dinsdag 27 april 2021 - 10:16:39 »
Dag,
Misschien is de reden het gebrek aan een gevoel van veiligheid, lees hier https://www.wearetravellers.nl/reistips/inbraakpreventie-tips-vakantie/ >:D
14
Humor / Re: Signalisatie in het Nederlands loopt mis in Brusselse rand
« Laatste bericht door Thomas Claes Gepost op maandag 26 april 2021 - 13:58:02 »
Originele verkeersbordje dat wss een C11, bedankt ???
15
Mediatips en discussies / Re: homo universalis
« Laatste bericht door Thomas Claes Gepost op maandag 26 april 2021 - 13:55:34 »
Homo Universalis is interessant, bedankt >:D
16
Praatcafé / Re: 2020 > 2021
« Laatste bericht door bert.covens Gepost op maandag 04 januari 2021 - 17:36:25 »
Ook van mij de allerbeste wensen aan iedereen voor een gezond, gelukkig en (verkeers)veilig 2021.
17
Praatcafé / 2020 > 2021
« Laatste bericht door svenn Gepost op woensdag 23 december 2020 - 17:46:49 »

Aan iedereen de beste verkeerswensen en dat alles in het nieuwe jaar tot een normaal leven mag herleid worden ...
Wees voorzichtig en hou het (overal) veilig ! 

Mvg,
sven(n)
18
Forumleden / Re: Jozef RIP
« Laatste bericht door Boswachter Gepost op dinsdag 27 oktober 2020 - 13:31:49 »
Na enig opzoekwerk hebben wij Zaterdag jl. Leslie alsnog telefonisch kunnen bereiken. Ik kreeg nog bijkomende koude rillingen bij het vernemen dat ondertussen ook Bibi overleden is. Twee jaar geleden hebben ze mij ook geraakt met een hersenbloeding maar gelukkig zonder blijvende gevolgen. Ik nader binnen twee maanden de 60 en heb ondertussen vijf kleinkinderen. In ieder geval, ik koester nog steeds de mooie momenten en vooral de steun dat ik van Jozef bekwam. Die herinnering blijft.

Nogmaals, hartelijk dank voor uw medewerking, Joeri.
19
Forumleden / Re: Jozef RIP
« Laatste bericht door svenn Gepost op dinsdag 27 oktober 2020 - 05:11:25 »
Als ik dit draadje bekijk wordt je echt wel triest, ook bibi585 is enkele maanden geleden overleden.

Ook aan hen sterkte aan alle betrokkenen met hun verlies.
20
Forumleden / Re: Jozef RIP
« Laatste bericht door jo Gepost op dinsdag 27 oktober 2020 - 01:57:09 »
Als ik dit draadje bekijk wordt je echt wel triest, ook bibi585 is enkele maanden geleden overleden.
Nog wat maanden jonger als mezelf. RIP

Van elke dag genieten en een droom werkelijkheid maken als Jozef is het beste wat we kunnen doen.
Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 10