Christophoros
Verkeersvragen en -discussies => Wegeninfrastructuur => Topic gestart door: jo op vrijdag 21 oktober 2016 - 19:02:37
-
http://wegenenverkeer.be/werken/vernieuwing-brug-e313-over-spoorlijn-lier-herentals-grobbendonk
3 maand erbij voor werken die op zijn eigen al veel te lang duren, kan alleen maar voor projecten van vaderke staat, in de industrie gaat men daar geen dag over.
-
Zoals de geijkte tekst in de scheepvaartberichten: "De werken zullen zoveel langer duren als nodig en zoveel korter als mogelijk".
-
http://wegenenverkeer.be/werken/vernieuwing-brug-e313-over-spoorlijn-lier-herentals-grobbendonk
3 maand erbij voor werken die op zijn eigen al veel te lang duren, kan alleen maar voor projecten van vaderke staat, in de industrie gaat men daar geen dag over.
Werken aan brug over spoorweg hebben vertraging. :D
-
http://wegenenverkeer.be/werken/vernieuwing-brug-e313-over-spoorlijn-lier-herentals-grobbendonk
3 maand erbij voor werken die op zijn eigen al veel te lang duren, kan alleen maar voor projecten van vaderke staat, in de industrie gaat men daar geen dag over.
Werken aan brug over spoorweg hebben vertraging. :D
Tja wanneer heeft het spoor geen vertraging, straks gaan ze nog staken ook, oeps 4 maand....
-
Altijd leuk als je de trein van 7:00 moet halen, doch je komt pas op het perron om 7:05, en de trein van 6:30 rijdt net het station binnen.
-
Altijd leuk als je de trein van 7:00 moet halen, doch je komt pas op het perron om 7:05, en de trein van 6:30 rijdt net het station binnen.
Juist perron kiezen Jozef... ;D ;D
-
Juist perron kiezen Jozef... ;D ;D
In Brussel-Centraal heb ik ondervonden dat dat niet altijd gemakkelijk is.
Onze trein A komt aan met een behoorlijke vertraging, er staat intussen zoveel volk op de trein te wachten dat je beide voeten van de grond kunt heffen zonder te vallen. Een geduw van jewelste om op trein A te geraken. Als er echt geen mens meer bijkan, staan de reizigers nog altijd te drummen. De treinbegeleider kan de deuren niet sluiten. Er wordt een poging ondernomen om het probleem op te lossen door om te roepen dat de trein niet kan vertrekken wegens overbelading, maar dat helpt niet.
Even later komt de volgende trein B aan op het spoor aan de andere kant van hetzelfde perron, doch vrijwel niemand statpt op trein B, iedereen wil op trein A omdat dat de eerste is. Nu wordt een poging ondernomen om het probleem op te lossen door om te roepen dat trein B als eerste zal vertrekken, en dat heeft succes: de helft van de reizigers stappen op trein B.
Welke trein is er uiteindelijk als eerste vertrokken? Trein A natuurlijk. ;D