Christophoros
Verkeersvragen en -discussies => Wegeninfrastructuur => Topic gestart door: KV op donderdag 22 februari 2018 - 08:47:09
-
https://www.hln.be/nieuws/binnenland/weyts-schrapt-te-dure-gevaarlijke-kruispunten-van-de-lijst-zonder-ze-aan-te-pakken~a5c8f38d/ (https://www.hln.be/nieuws/binnenland/weyts-schrapt-te-dure-gevaarlijke-kruispunten-van-de-lijst-zonder-ze-aan-te-pakken~a5c8f38d/)
Natuurlijk, het enige wat dit zou kunnen opbrengen is een gered mensenleven
Trajectcontroles en (super)flitsers, die brengen geld op >:(
Stel dat je eens 140 zou durven rijden op een lege, rechte, droge 3-vaks weg, wat een crimineel ben je dan wel !
Is er een beter bewijs dat het niƩt om verkeersveiligheid gaat ?
-
Eerst zichzelf in de kijker werken met voorgenomen verbeteringen, waarvan er dan achteraf heel wat niet uitgevoerd worden. Veel geblaat en weinig wol, noemt men dat.
-
bekeken wordt welke beperkte ingrepen mogelijk zijn. :o
Bekeken? Als je dan toch te laf bent om je job serieus te nemen, wees dan zo fair om die beperkte dingen ineens uit te voeren. >:(