Christophoros
Verkeersvragen en -discussies => Wegeninfrastructuur => Topic gestart door: Rudi op zaterdag 30 juli 2011 - 22:01:02
-
Het was weerom een paar weken geleden dat ik terugkwam uit Gent en ik merkte een massa nieuwe portalen over de E40. Iemand moet echt geld teveel hebben want er staan er zeer veel. Heeft iemand weet van dit project en waarvoor het moet dienen? Na de winter als het dooit belooft dit ook spektakel.
Het nieuwe portaal staat soms in het zicht van het oudere met die reuze lichtbak. Ik vind het overkill maar wie ben ik.....
-
Zaterdag in de vooravond stond op allemaal max. 110km/u richting kust.
Waarom is me compleet een raadsel.
Bij de terugkeer rond 22.00u was "het licht" uit... alles dan. ;D
Wel heb ik voor de plaatsing van die dingen een paar weken terug meermaals 's nachts uren in de file kunnen staan. ::) :(
Het nieuwe portaal staat soms in het zicht van het oudere met die reuze lichtbak. Ik vind het overkill maar wie ben ik.....
Dat is niks nieuws in Belgiƫ en blijft soms zelfs voor jaren zo staan.
Trajectcontrole zal de investering wel ruimschoots terugbetalen.
-
Het was weerom een paar weken geleden dat ik terugkwam uit Gent en ik merkte een massa nieuwe portalen over de E40. Iemand moet echt geld teveel hebben want er staan er zeer veel. Heeft iemand weet van dit project en waarvoor het moet dienen?
De Antwerpse puinhoop van het Verkeerscentrum exporteren naar gans het land ...
Voor de wegen is er blijkbaar onvoldoende geld, voor alle mogelijke rommel er naast en er boven blijkbaar des te meer ...
Crevits en co denken nog steeds dat portaaltjes en snelheidsbeperkingen de wegen veilig zullen maken.
-
Vannacht waren ze op de ring in Brussel ter hoogte van Dilbeek ook weer eentje aan het "planten".
Wie in de buurt gepasseerd heeft en ze niet gezien heeft moet wel meer dan stekeblind zijn. ::)
Gelukkig deze keer geen file gehad erdoor. 8)
-
Verder zetten van een vaak onwettelijk, totaal falend en falliet verkeersbeleid, daar blinkt Crevits in uit.
Ondertussen liggen de wegen er nog steeds onwaarschijnlijk slecht bij.
Tussen Wommelgem en A'pen Oost is het onvoorstelbaar wat daar onhersteld blijft liggen.
Mij zou het niet verwonderen indien daar voertuigen finaal het decor in gaan tgv de staat van de weg.
Ondertussen wordt een stuk E313 waar nergens dergelijke zware beschadigingen waren, wel aangepakt.
Totale incompetentie en falend resources management.
-
En de nieuwe asphalt in Wommelgem is al weer kapot, hoelang ligt dat daar? Jaartje?
-
En de nieuwe asphalt in Wommelgem is al weer kapot, hoelang ligt dat daar? Jaartje?
Zoiets, ja. En idd op de rechterrijstrook is het bij plaatsen een knalfestijn.
-
En de nieuwe asphalt in Wommelgem is al weer kapot, hoelang ligt dat daar? Jaartje?
Ja.
Nieuwe toplaag na de vorige winter ... komt gewoon weer los, en het puttenvullen is alweer gestart.
Het is duidelijk dat de toplaag onvoldoende gehecht heeft aan de onderlaag.
Dat noemen we prutswerk.
Momenteel - deze week of zo - zijn de putten gevuld.
Volgende maand is ook de herstelling ongetwijfeld alweer losgereden
-
En dan denkt ne mens slim te zijn en de rotzooi op de E313 te mijden. Dus ikke vanuit Overpelt de N74 op, en zo via Bergeijk (Nl) de E34 genomen richting Antwerpen. Had je gedacht. Daar zijn ze dus kennelijk net tussen Lille en Turnhout bezig met herstellingen aan het betonnen wegdek. Gevolg: versmalde rijstroken in beide rijrichtingen.
Duh. Daar gaat m'n alternatief dus. En als ze dat betonnen wegdek daar even slecht afwerken zoals ze gedaan hebben daar op de E313 tussen Ham en Tessenderlo staan we er nog goed voor. NOT.