Christophoros
Verkeersvragen en -discussies => Wegeninfrastructuur => Topic gestart door: jo op vrijdag 02 maart 2012 - 19:31:16
-
http://www.zita.be/nieuws/binnenland/1710307_op-naar-langere-startbaan-luchthaven-deurne.html
Eindelijk.
-
Amai, dat heeft lang geduurd. De eerste plannen waren van 1970...
http://nl.wikipedia.org/wiki/Internationale_Luchthaven_Antwerpen
Een jaar later vloog ook Skyways Air Cargo en weer een jaar later begon British Island Airliner met vliegen tussen Gatwick en Deurne. Tegen 1970 waren er een aantal plannen geopperd.
Behoud van huidige vliegveld, maar dan alleen de hoogstnoodzakelijke veranderingen aanbrengen.
Behoud van huidige vliegveld, huidige baan verlengen tot 2800 meter (Studiecentrum van Expansie Antwerpen - KvK)
...]
-
't zou begot gaan tijd worden.
Nu de onzinnige klasserring van 't fortje van Borsbeek nog ongedaan maken
-
In 1964 komt minister Bertrand nogmaals uitleggen dat Deurne enkel zal blijven bestaan totdat er een volwaardige treinverbinding tot stand is gekomen tussen Antwerpen en Zaventem, en hij voorziet een sluiting in 1974.
He he ze rijden nog niet. ;D
-
't zou begot gaan tijd worden.
Nu de onzinnige klasserring van 't fortje van Borsbeek nog ongedaan maken
Klassering van? O ja het containerpark ligt daarin.
Nu ja dat gaan ze toch verhuizen naar Wommelgem dus dat is ook opgelost.
-
Alez hup, weer een andere versie.
En intussen knoeien we maar verder.
Wat zal het volgende zijn ::)