Christophoros
Verkeersvragen en -discussies => Verkeersbeleid => Topic gestart door: jozef op zaterdag 29 augustus 2015 - 17:16:53
-
Nultolerantie voor asociale chauffeurs in Antwerpen
http://www.gva.be/cnt/dmf20150828_01838647/nultolerantie-voor-asociale-chauffeurs-in-antwerpen
Waarbij asociale chauffeurs uiteraard alleen maar foutparkeerders zijn. Véél belangrijker dan de asocialen die ongevallen veroorzaken.
-
Plots kan een handhavingsbeleid ...
Omdat het nu geld voor eigen zak opbrengt !
OI en MS kwamen in de grote staatskas terecht, waarvan dan een stukje terugkwam via het "verkeersveiligheidsfonds" waarbij men eigenlijk vaak gewoon geen blijf wist met de centen ... en die moesten in "verkeersveiligheid" geïnvesteerd worden , een begrip dat plots zeer ruim werd.
GAS regelingen komen rechtstreeks in de stadskas terecht ...
En men kan er mee doen wat men wil !
-
http://www.gva.be/cnt/dmf20150829_01839610/hoe-fantastisch-zou-het-zijn-als-antwerpen-een-reputatie-van-absoluut-verkeersveilige-stad-zou-kunnen-opbouwen