Christophoros
Verkeersvragen en -discussies => Wegeninfrastructuur => Topic gestart door: jozef op maandag 09 november 2015 - 11:50:50
-
Parkeren op de Schelde
Vier ondernemers uit Antwerpen en Nederland hebben plannen voor een drijvend parkeerponton op de Schelde voor duizend wagens.
http://www.gva.be/cnt/dmf20151109_01961470/parkeren-op-de-schelde
-
"Antwerpen is 't stad, al de rest is parking"
Is hun 'parking' nog niet groot genoeg? ;D ;D
-
Een drijvend parkeerponton... ik zie het al gebeuren. Je parkeert je auto bij vloed op de eerste verdieping. Als je terugkomt, is het eb, en staat je auto in de kelder. ;D
-
Mag ik even vragen waarom mijn bericht van gisterenavond is verwijderd?
-
Een drijvend parkeerponton... ik zie het al gebeuren. Je parkeert je auto bij vloed op de eerste verdieping. Als je terugkomt, is het eb, en staat je auto in de kelder. ;D
Bwa .... ik zie toch een voordeel aan het feit dat de Schelde een getijdenrivier is. Als hij per ongeluk in het water sukkelt, komt hij twee keer per dag voorbij gedreven.
Of neen, wacht .... een auto zinkt meteen naar de bodem, zeker ?
-
Mag ik even vragen waarom mijn bericht van gisterenavond is verwijderd?
Geen idee. Sorry als het per vergissing zou gebeurd zijn.
-
Een drijvend parkeerponton... ik zie het al gebeuren. Je parkeert je auto bij vloed op de eerste verdieping. Als je terugkomt, is het eb, en staat je auto in de kelder. ;D
Bwa .... ik zie toch een voordeel aan het feit dat de Schelde een getijdenrivier is. Als hij per ongeluk in het water sukkelt, komt hij twee keer per dag voorbij gedreven.
Of neen, wacht .... een auto zinkt meteen naar de bodem, zeker ?
Voor elke liter water die in de Beneden-Schelde stroomafwaarts vloeit, komt er 0,9 liter terug stroomopwaarts. Het zou dus inderdaad een hele tijd duren vooraleer die drijvende auto de zee zou bereiken. :D