Christophoros
Forumgemeenschap => Humor => Topic gestart door: bert.covens op vrijdag 02 december 2016 - 17:08:11
-
https://www.facebook.com/1689964204656516/videos/1701144120205191/
-
Grappig alleszins, maar eigenlijk heeft ze wel een punt. Ze praat over de verkeerssituatie, op welke manier is een andere zaak, maar ze is aandachtig. Indien ze over andere zaken zou praten, zoals de bijrijder begon, is het wat anders.
-
Ik zou het toch niet prettig vinden om mee te rijden met iemand die voortdurend aan het kankeren is op andere weggebruikers. Dit is nu eenmaal het Belgische verkeer, het helpt niet om je erin op te boeien, neem het met gelatenheid.
-
Inderdaad, je hoeft je niet te ergeren aan het verkeer, rij gewoon verder op autopilot! ;D ;D ;D ;D
-
Inderdaad, je hoeft je niet te ergeren aan het verkeer, rij gewoon verder op autopilot! ;D ;D ;D ;D
En autopilot 2.0 zou zich ook strikt aan elke snelheidsbeperking houden, alweer een mogelijke besparing.
-
Inderdaad, je hoeft je niet te ergeren aan het verkeer, rij gewoon verder op autopilot! ;D ;D ;D ;D
En autopilot 2.0 zou zich ook strikt aan elke snelheidsbeperking houden, alweer een mogelijke besparing.
Het is mogelijk een marge in te stellen, zowel sneller als trager!
-
Inderdaad, je hoeft je niet te ergeren aan het verkeer, rij gewoon verder op autopilot! ;D ;D ;D ;D
En autopilot 2.0 zou zich ook strikt aan elke snelheidsbeperking houden, alweer een mogelijke besparing.
Het is mogelijk een marge in te stellen, zowel sneller als trager!
Idd.
-
En autopilot 2.0 zou zich ook strikt aan elke snelheidsbeperking houden
Ziet hij dan dat bord dat een wegenwerker daar 5 minuten geleden heeft neergepoot?
Vraag: op een Belgische autosnelweg houdt een Tesla zich aan de maximum toegestane snelheid van 120 km/h. De Tesla haalt een andere wagen in die tegen 100 km/h rijdt. De bestuurder van die wagen, een rasechte Belg, trekt daarbij stiekem op tot 120 km/h. Wat doet de Tesla?
a. Hij versnelt tot 128 km/h.
b. Hij blijft naast de andere wagen rijden tegen 120 km/h.
c. Hij zakt af naar 110 km/h en gaat opnieuw naar rechts.
-
En autopilot 2.0 zou zich ook strikt aan elke snelheidsbeperking houden
Ziet hij dan dat bord dat een wegenwerker daar 5 minuten geleden heeft neergepoot?
Camera´s in overvloed om dat te herkennen.
En het heeft niets specifiek met Tesla te maken: (BMW en Mercedes waren de eerste, dit 4 jaar voordat de eerste Tesla S op de markt kwam)
https://en.wikipedia.org/wiki/Traffic_sign_recognition
Vehicles using Traffic Sign Recognition
Audi A8
BMW 7-Series
BMW 5 Series Gran Turismo
BMW 5-Series
BMW 3-Series
BMW 1-Series[5]
Ford Focus
Ford Edge
Honda Civic[6]
Jaguar F-Pace
Mazda 3
Mazda 6
Mercedes-Benz E-Class
Mercedes-Benz S-Class
Nissan Pulsar
Nissan Qashqai
Nissan X-Trail
Opel/Vauxhall Insignia
Saab 9-5
Tesla Model S
Tesla Model X
Volkswagen Phaeton
Volvo S60
Volvo S80
Volvo V40
Volvo V60
Volvo V70
Volvo XC60
Volvo XC70
Vraag: op een Belgische autosnelweg houdt een Tesla zich aan de maximum toegestane snelheid van 120 km/h. De Tesla haalt een andere wagen in die tegen 100 km/h rijdt. De bestuurder van die wagen, een rasechte Belg, trekt daarbij stiekem op tot 120 km/h. Wat doet de Tesla?
a. Hij versnelt tot 128 km/h.
b. Hij blijft naast de andere wagen rijden tegen 120 km/h.
c. Hij zakt af naar 110 km/h en gaat opnieuw naar rechts.
Wat zouden de BMW en andere merken doen?
-
Het herkennen van verkeersborden is zwat het eenvoudigste om te realiseren, vorm en kleur zijn nl. heel stabiel.
Wat betreft het inhalen. Als binnen enkele jaren de grote meerderheid op autopiloot rijdt gaat deze situatie zich niet meer voor doen! :-)