Christophoros

Verkeersvragen en -discussies => Wegeninfrastructuur => Topic gestart door: benny stinkens op donderdag 06 december 2007 - 22:16:12

Titel: Vlaanderen denkt aan spitsrijstroken
Bericht door: benny stinkens op donderdag 06 december 2007 - 22:16:12
 
Krantenartikel verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
 
Titel: Re: Vlaanderen denkt aan spitsrijstroken
Bericht door: jozef op donderdag 06 december 2007 - 22:23:32
Ook in Duitsland wordt dit toegepast. Mij ljkt het een goed idee.
Titel: Re: Vlaanderen denkt aan spitsrijstroken
Bericht door: bibi585 op zondag 09 december 2007 - 00:59:16
Lijkt me eerder nutteloos.
Waarom zou die eventueel bijkomende rijstrook dan niet altijd mogen gebruikt worden?
Wanneer hiervoor de pechstrook zou gebruikt worden stelt zich dan de vraag over het al dan niet nuttig zijn van de pechstrook.
Eigenlijk creƫer je dan iets verder een flessenhals en staat de fille gewoon wat verder in de straat, ziet er niet meer zo lang uit maar er staan evenveel voertuigen in de fille. :-\
Ik begrijp niet echt het nut hiervan. :-[
Titel: Re: Vlaanderen denkt aan spitsrijstroken
Bericht door: Daffodil31LE op zondag 09 december 2007 - 10:13:51
Omdat, bibi585, de indoctrinatie door de gemiddelde geitenwollen sok ons "leert" dat dat een verbreding van een weg zou zijn. En een wegverbreding zou volgens diezelfde indoctrinatie onherroepelijk leiden tot een niet afnemende stroom auto's. Liefst van de andere kant van het land, om eens "lekker" de hele dag op en neer over die extra rijstrook te tuffen.
Titel: Re: Vlaanderen denkt aan spitsrijstroken
Bericht door: jozef op zondag 09 december 2007 - 20:33:19
Wel, als het gewoon aantal rijstroken volstaat, is het natuurlijk best de pechstrook voor te behouden voor gevallen van pech.

Bij druk verkeer zullen er dan door een flessenhals verderop misschien niet minder auto's in de file staan als ook de pechstrook bereden mag worden, maar de file wordt korter, en dat is heel belangrijk om verderop problemen te vermijden.
Titel: Re: Vlaanderen denkt aan spitsrijstroken
Bericht door: bibi585 op maandag 10 december 2007 - 00:20:52
Omdat, bibi585, de indoctrinatie door de gemiddelde geitenwollen sok ons "leert" dat dat een verbreding van een weg zou zijn. En een wegverbreding zou volgens diezelfde indoctrinatie onherroepelijk leiden tot een niet afnemende stroom auto's. Liefst van de andere kant van het land, om eens "lekker" de hele dag op en neer over die extra rijstrook te tuffen.
???

Wat is hier de bedoeling van?
Wanneer er nu 2, 3, 4 of meer rijstroken zijn zijn er altijd wel bepaalde tijstippen waar er op 1 of meerdere rijstroken niet gereden wordt.
Of dit nu aan de andere kant van het land is of in m'n achtertuin doet weinig of niks terzake.
Titel: Re: Vlaanderen denkt aan spitsrijstroken
Bericht door: Daffodil31LE op maandag 10 december 2007 - 00:30:08
Omdat, bibi585, de indoctrinatie door de gemiddelde geitenwollen sok ons "leert" dat dat een verbreding van een weg zou zijn. En een wegverbreding zou volgens diezelfde indoctrinatie onherroepelijk leiden tot een niet afnemende stroom auto's. Liefst van de andere kant van het land, om eens "lekker" de hele dag op en neer over die extra rijstrook te tuffen.
???

Wat is hier de bedoeling van?
Wanneer er nu 2, 3, 4 of meer rijstroken zijn zijn er altijd wel bepaalde tijstippen waar er op 1 of meerdere rijstroken niet gereden wordt.
Of dit nu aan de andere kant van het land is of in m'n achtertuin doet weinig of niks terzake.

Dat snap ik. En ik val jou niet aan.

Ik reageerde dus op de vraag van jou die luidde "Waarom zou die eventueel bijkomende rijstrook dan niet altijd mogen gebruikt worden?" Da's precies ook mijn gedachte hierover. En dat ligt dus aan de geitenwollensokkeheldjes, die het liefst alle wegen 2*1 zouden willen maken. Om maar zoveel mogelijk het verkeer te hinderen. Want ongehinderd verkeer "trekt alle auto's uit de wijde omgeving aan".
Titel: Re: Vlaanderen denkt aan spitsrijstroken
Bericht door: bibi585 op maandag 10 december 2007 - 00:36:58
Wel, als het gewoon aantal rijstroken volstaat, is het natuurlijk best de pechstrook voor te behouden voor gevallen van pech.

Bij druk verkeer zullen er dan door een flessenhals verderop misschien niet minder auto's in de file staan als ook de pechstrook bereden mag worden, maar de file wordt korter, en dat is heel belangrijk om verderop problemen te vermijden.

Om direkt met een voorbeeld aan te draven.
Wanneer men nu zo'n spitstrook zou voorzien tussen St Niklaas en Antwerpen, of het nu de pechstrook is of een extra rijvak bij links of rechts laat ik nog in het midden, dan zal de fille inderdaad mischien ietwat korter zijn.
Tot zover zijn we het eens.
Aan de Kennedytunnel aangekomen blijft de opening hetzelfde, staan ze met 4 naast elkaar te drummen om erdoor te geraken maar is er maar plaats voor 3.
Resultaat: men moet beginnen ritsen en ik moet er geen tekeningetje bijmaken wat dat teweegbrengt.
Het gebeurd vaak genoeg dat er fille ontstaat om van 3 naar 2 rijstroken over te gaan terwijl de 2 rijstroken nog lang niet verzadigd zijn.
Staan we gewoon wat korterbij mekaar wat langer te drummen om in hetzelfde gaatje te kruipen want ik heb nog nooit een voertuig zien oplossen in de lucht. Wanneer ze er staan moeten ze er willens nillens door want afrijden kan niet en terugkeren zeker niet.
Titel: Re: Vlaanderen denkt aan spitsrijstroken
Bericht door: bibi585 op maandag 10 december 2007 - 00:49:01
En dat ligt dus aan de geitenwollensokkeheldjes, die het liefst alle wegen 2*1 zouden willen maken. Om maar zoveel mogelijk het verkeer te hinderen. Want ongehinderd verkeer "trekt alle auto's uit de wijde omgeving aan".

Das niet zo moeilijk, maak het woon/werk verkeer met de wagen minder aantrekkelijk en bredere en betere autosnelwegen zorgen ervoor dat woongebieden minder druk gebruikt worden als sluipwegen.

Een extra korte samenvatting van een brede waaier van mogelijkheden. ;)
Titel: Re: Vlaanderen denkt aan spitsrijstroken
Bericht door: jozef op maandag 10 december 2007 - 12:52:14
Om direkt met een voorbeeld aan te draven.
Wanneer men nu zo'n spitstrook zou voorzien tussen St Niklaas en Antwerpen, of het nu de pechstrook is of een extra rijvak bij links of rechts laat ik nog in het midden, dan zal de fille inderdaad mischien ietwat korter zijn.
Tot zover zijn we het eens.

Inderdaad. Je kan dan misschien nog tot Kruibeke zonder file rijden, in plaats dat je al aan de afrit Steindorf in de file staat.

Citaat
Aan de Kennedytunnel aangekomen blijft de opening hetzelfde, staan ze met 4 naast elkaar te drummen om erdoor te geraken maar is er maar plaats voor 3.

Toch niet: op 3 rijstroken rechtdoor, en de uiterst linkse blijft zoals nu om naar de Liefkenshoektunnel te rijden.

Op de E313 richting Antwerpen: 2 rijstroken om verder te rijden richting Breda, 2 om verder te rijden richting Gent.

Op de E19 van Brussel naar Antwerpen: die heeft vanaf Kontich toch al 4 rijstroken.
Titel: Re: Vlaanderen denkt aan spitsrijstroken
Bericht door: JC op maandag 10 december 2007 - 13:09:20
Op de E19 van Brussel naar Antwerpen: die heeft vanaf Kontich toch al 4 rijstroken.
Net op het punt waar het van 3 naar 4 rijstroken gaat treden regelmatig files op. Mensen willen plotseling op de 2 linkse 'snelle' rijstroken en halen daarbij halsbrekende toeren uit. Door hun bruuske manoeuvres krijgt men accordeonfiles. Het grappige aan heel de situatie is dat de 2 rechtse 'trage' rijstroken meestal sneller zijn.
Titel: Re: Vlaanderen denkt aan spitsrijstroken
Bericht door: bibi585 op maandag 10 december 2007 - 19:07:27
Om direkt met een voorbeeld aan te draven.
Wanneer men nu zo'n spitstrook zou voorzien tussen St Niklaas en Antwerpen, of het nu de pechstrook is of een extra rijvak bij links of rechts laat ik nog in het midden, dan zal de fille inderdaad mischien ietwat korter zijn.
Tot zover zijn we het eens.

Inderdaad. Je kan dan misschien nog tot Kruibeke zonder file rijden, in plaats dat je al aan de afrit Steindorf in de file staat.

Citaat
Aan de Kennedytunnel aangekomen blijft de opening hetzelfde, staan ze met 4 naast elkaar te drummen om erdoor te geraken maar is er maar plaats voor 3.

Toch niet: op 3 rijstroken rechtdoor, en de uiterst linkse blijft zoals nu om naar de Liefkenshoektunnel te rijden.

Op de E313 richting Antwerpen: 2 rijstroken om verder te rijden richting Breda, 2 om verder te rijden richting Gent.

Op de E19 van Brussel naar Antwerpen: die heeft vanaf Kontich toch al 4 rijstroken.

Ok, mischien slecht voorbeeld wanneer je het zo bekijkt.
De E313 vind ik reeds 20 jaar dat er daar op z'n minst in iedere rijrichting 1 rijstrook te weinig is.
De vraag blijft echter wel of de ring in Antwerpen die grotere toestroom op kortere tijd wel aankan.
Tweede vraag blijft ook nog steeds waarom die eventueel bijkomende rijstrook niet altijd kan/mag gebruikt worden. ;)
Idem voor Brussel en andere grootsteden.

Wanneer je eens de kans krijgt een Belgische wegenkaart te bekijken uit de jaren '70, wat toen de plannen waren maar nooit ten volle tot uitvoering zijn gekomen.
Daar zie ik meer toekomst in. Hou het doorgaand verkeer weg uit de grootsteden door ze een mogelijkheid te geven andere wegen te nemen en veel filleleed zal wegvallen.
Nu staat het plaatselijk verkeer te ruzien met het doorgaand verkeer en omgekeerd, resultaat.... zien en horen we dagelijksKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Inderdaad. Je kan dan misschien nog tot Kruibeke zonder file rijden, in plaats dat je al aan de afrit Steindorf in de file staat.

Citaat
Aan de Kennedytunnel aangekomen blijft de opening hetzelfde, staan ze met 4 naast elkaar te drummen om erdoor te geraken maar is er maar plaats voor 3.

Toch niet: op 3 rijstroken rechtdoor, en de uiterst linkse blijft zoals nu om naar de Liefkenshoektunnel te rijden.

Op de E313 richting Antwerpen: 2 rijstroken om verder te rijden richting Breda, 2 om verder te rijden richting Gent.

Op de E19 van Brussel naar Antwerpen: die heeft vanaf Kontich toch al 4 rijstroken.
[/quote]

Ok, mischien slecht voorbeeld wanneer je het zo bekijkt.
De E313 vind ik reeds 20 jaar dat er daar op z'n minst in iedere rijrichting 1 rijstrook te weinig is.
De vraag blijft echter wel of de ring in Antwerpen die grotere toestroom op kortere tijd wel aankan.
Tweede vraag blijft ook nog steeds waarom die eventueel bijkomende rijstrook niet altijd kan/mag gebruikt worden. ;)
Idem voor Brussel en andere grootsteden.

Wanneer je eens de kans krijgt een Belgische wegenkaart te bekijken uit de jaren '70, wat toen de plannen waren maar nooit ten volle tot uitvoering zijn gekomen.
Daar zie ik meer toekomst in. Hou het doorgaand verkeer weg uit de grootsteden door ze een mogelijkheid te geven andere wegen te nemen en veel filleleed zal wegvallen.
Nu staat het plaatselijk verkeer te ruzien met het doorgaand verkeer en omgekeerd, resultaat.... zien en horen we dagelijksKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Inderdaad. Je kan dan misschien nog tot Kruibeke zonder file rijden, in plaats dat je al aan de afrit Steindorf in de file staat.

Citaat
Aan de Kennedytunnel aangekomen blijft de opening hetzelfde, staan ze met 4 naast elkaar te drummen om erdoor te geraken maar is er maar plaats voor 3.

Toch niet: op 3 rijstroken rechtdoor, en de uiterst linkse blijft zoals nu om naar de Liefkenshoektunnel te rijden.

Op de E313 richting Antwerpen: 2 rijstroken om verder te rijden richting Breda, 2 om verder te rijden richting Gent.

Op de E19 van Brussel naar Antwerpen: die heeft vanaf Kontich toch al 4 rijstroken.
[/quote]

Ok, mischien slecht voorbeeld wanneer je het zo bekijkt.
De E313 vind ik reeds 20 jaar dat er daar op z'n minst in iedere rijrichting 1 rijstrook te weinig is.
De vraag blijft echter wel of de ring in Antwerpen die grotere toestroom op kortere tijd wel aankan.
Tweede vraag blijft ook nog steeds waarom die eventueel bijkomende rijstrook niet altijd kan/mag gebruikt worden. ;)
Idem voor Brussel en andere grootsteden.

Wanneer je eens de kans krijgt een Belgische wegenkaart te bekijken uit de jaren '70, wat toen de plannen waren maar nooit ten volle tot uitvoering zijn gekomen.
Daar zie ik meer toekomst in. Hou het doorgaand verkeer weg uit de grootsteden door ze een mogelijkheid te geven andere wegen te nemen en veel filleleed zal wegvallen.
Nu staat het plaatselijk verkeer te ruzien met het doorgaand verkeer en omgekeerd, resultaat.... zien en horen we dagelijksKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Inderdaad. Je kan dan misschien nog tot Kruibeke zonder file rijden, in plaats dat je al aan de afrit Steindorf in de file staat.

Citaat
Aan de Kennedytunnel aangekomen blijft de opening hetzelfde, staan ze met 4 naast elkaar te drummen om erdoor te geraken maar is er maar plaats voor 3.

Toch niet: op 3 rijstroken rechtdoor, en de uiterst linkse blijft zoals nu om naar de Liefkenshoektunnel te rijden.

Op de E313 richting Antwerpen: 2 rijstroken om verder te rijden richting Breda, 2 om verder te rijden richting Gent.

Op de E19 van Brussel naar Antwerpen: die heeft vanaf Kontich toch al 4 rijstroken.
[/quote]

Ok, mischien slecht voorbeeld wanneer je het zo bekijkt.
De E313 vind ik reeds 20 jaar dat er daar op z'n minst in iedere rijrichting 1 rijstrook te weinig is.
De vraag blijft echter wel of de ring in Antwerpen die grotere toestroom op kortere tijd wel aankan.
Tweede vraag blijft ook nog steeds waarom die eventueel bijkomende rijstrook niet altijd kan/mag gebruikt worden. ;)
Idem voor Brussel en andere grootsteden.

Wanneer je eens de kans krijgt een Belgische wegenkaart te bekijken uit de jaren '70, wat toen de plannen waren maar nooit ten volle tot uitvoering zijn gekomen.
Daar zie ik meer toekomst in. Hou het doorgaand verkeer weg uit de grootsteden door ze een mogelijkheid te geven andere wegen te nemen en veel filleleed zal wegvallen.
Nu staat het plaatselijk verkeer te ruzien met het doorgaand verkeer en omgekeerd, resultaat.... zien en horen we dagelijksKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Inderdaad. Je kan dan misschien nog tot Kruibeke zonder file rijden, in plaats dat je al aan de afrit Steindorf in de file staat.

Citaat
Aan de Kennedytunnel aangekomen blijft de opening hetzelfde, staan ze met 4 naast elkaar te drummen om erdoor te geraken maar is er maar plaats voor 3.

Toch niet: op 3 rijstroken rechtdoor, en de uiterst linkse blijft zoals nu om naar de Liefkenshoektunnel te rijden.

Op de E313 richting Antwerpen: 2 rijstroken om verder te rijden richting Breda, 2 om verder te rijden richting Gent.

Op de E19 van Brussel naar Antwerpen: die heeft vanaf Kontich toch al 4 rijstroken.
[/quote]

Ok, mischien slecht voorbeeld wanneer je het zo bekijkt.
De E313 vind ik reeds 20 jaar dat er daar op z'n minst in iedere rijrichting 1 rijstrook te weinig is.
De vraag blijft echter wel of de ring in Antwerpen die grotere toestroom op kortere tijd wel aankan.
Tweede vraag blijft ook nog steeds waarom die eventueel bijkomende rijstrook niet altijd kan/mag gebruikt worden. ;)
Idem voor Brussel en andere grootsteden.

Wanneer je eens de kans krijgt een Belgische wegenkaart te bekijken uit de jaren '70, wat toen de plannen waren maar nooit ten volle tot uitvoering zijn gekomen.
Daar zie ik meer toekomst in. Hou het doorgaand verkeer weg uit de grootsteden door ze een mogelijkheid te geven andere wegen te nemen en veel filleleed zal wegvallen.
Nu staat het plaatselijk verkeer te ruzien met het doorgaand verkeer en omgekeerd, resultaat.... zien en horen we dagelijksKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Inderdaad. Je kan dan misschien nog tot Kruibeke zonder file rijden, in plaats dat je al aan de afrit Steindorf in de file staat.

Citaat
Aan de Kennedytunnel aangekomen blijft de opening hetzelfde, staan ze met 4 naast elkaar te drummen om erdoor te geraken maar is er maar plaats voor 3.

Toch niet: op 3 rijstroken rechtdoor, en de uiterst linkse blijft zoals nu om naar de Liefkenshoektunnel te rijden.

Op de E313 richting Antwerpen: 2 rijstroken om verder te rijden richting Breda, 2 om verder te rijden richting Gent.

Op de E19 van Brussel naar Antwerpen: die heeft vanaf Kontich toch al 4 rijstroken.
[/quote]

Ok, mischien slecht voorbeeld wanneer je het zo bekijkt.
De E313 vind ik reeds 20 jaar dat er daar op z'n minst in iedere rijrichting 1 rijstrook te weinig is.
De vraag blijft echter wel of de ring in Antwerpen die grotere toestroom op kortere tijd wel aankan.
Tweede vraag blijft ook nog steeds waarom die eventueel bijkomende rijstrook niet altijd kan/mag gebruikt worden. ;)
Idem voor Brussel en andere grootsteden.

Wanneer je eens de kans krijgt een Belgische wegenkaart te bekijken uit de jaren '70, wat toen de plannen waren maar nooit ten volle tot uitvoering zijn gekomen.
Daar zie ik meer toekomst in. Hou het doorgaand verkeer weg uit de grootsteden door ze een mogelijkheid te geven andere wegen te nemen en veel filleleed zal wegvallen.
Nu staat het plaatselijk verkeer te ruzien met het doorgaand verkeer en omgekeerd, resultaat.... zien en horen we dagelijksKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Inderdaad. Je kan dan misschien nog tot Kruibeke zonder file rijden, in plaats dat je al aan de afrit Steindorf in de file staat.

Citaat
Aan de Kennedytunnel aangekomen blijft de opening hetzelfde, staan ze met 4 naast elkaar te drummen om erdoor te geraken maar is er maar plaats voor 3.

Toch niet: op 3 rijstroken rechtdoor, en de uiterst linkse blijft zoals nu om naar de Liefkenshoektunnel te rijden.

Op de E313 richting Antwerpen: 2 rijstroken om verder te rijden richting Breda, 2 om verder te rijden richting Gent.

Op de E19 van Brussel naar Antwerpen: die heeft vanaf Kontich toch al 4 rijstroken.
[/quote]

Ok, mischien slecht voorbeeld wanneer je het zo bekijkt.
De E313 vind ik reeds 20 jaar dat er daar op z'n minst in iedere rijrichting 1 rijstrook te weinig is.
De vraag blijft echter wel of de ring in Antwerpen die grotere toestroom op kortere tijd wel aankan.
Tweede vraag blijft ook nog steeds waarom die eventueel bijkomende rijstrook niet altijd kan/mag gebruikt worden. ;)
Idem voor Brussel en andere grootsteden.

Wanneer je eens de kans krijgt een Belgische wegenkaart te bekijken uit de jaren '70, wat toen de plannen waren maar nooit ten volle tot uitvoering zijn gekomen.
Daar zie ik meer toekomst in. Hou het doorgaand verkeer weg uit de grootsteden door ze een mogelijkheid te geven andere wegen te nemen en veel filleleed zal wegvallen.
Nu staat het plaatselijk verkeer te ruzien met het doorgaand verkeer en omgekeerd, resultaat.... zien en horen we dagelijksKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Inderdaad. Je kan dan misschien nog tot Kruibeke zonder file rijden, in plaats dat je al aan de afrit Steindorf in de file staat.

Citaat
Aan de Kennedytunnel aangekomen blijft de opening hetzelfde, staan ze met 4 naast elkaar te drummen om erdoor te geraken maar is er maar plaats voor 3.

Toch niet: op 3 rijstroken rechtdoor, en de uiterst linkse blijft zoals nu om naar de Liefkenshoektunnel te rijden.

Op de E313 richting Antwerpen: 2 rijstroken om verder te rijden richting Breda, 2 om verder te rijden richting Gent.

Op de E19 van Brussel naar Antwerpen: die heeft vanaf Kontich toch al 4 rijstroken.
[/quote]

Ok, mischien slecht voorbeeld wanneer je het zo bekijkt.
De E313 vind ik reeds 20 jaar dat er daar op z'n minst in iedere rijrichting 1 rijstrook te weinig is.
De vraag blijft echter wel of de ring in Antwerpen die grotere toestroom op kortere tijd wel aankan.
Tweede vraag blijft ook nog steeds waarom die eventueel bijkomende rijstrook niet altijd kan/mag gebruikt worden. ;)
Idem voor Brussel en andere grootsteden.

Wanneer je eens de kans krijgt een Belgische wegenkaart te bekijken uit de jaren '70, wat toen de plannen waren maar nooit ten volle tot uitvoering zijn gekomen.
Daar zie ik meer toekomst in. Hou het doorgaand verkeer weg uit de grootsteden door ze een mogelijkheid te geven andere wegen te nemen en veel filleleed zal wegvallen.
Nu staat het plaatselijk verkeer te ruzien met het doorgaand verkeer en omgekeerd, resultaat.... zien en horen we dagelijksKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Inderdaad. Je kan dan misschien nog tot Kruibeke zonder file rijden, in plaats dat je al aan de afrit Steindorf in de file staat.

Citaat
Aan de Kennedytunnel aangekomen blijft de opening hetzelfde, staan ze met 4 naast elkaar te drummen om erdoor te geraken maar is er maar plaats voor 3.

Toch niet: op 3 rijstroken rechtdoor, en de uiterst linkse blijft zoals nu om naar de Liefkenshoektunnel te rijden.

Op de E313 richting Antwerpen: 2 rijstroken om verder te rijden richting Breda, 2 om verder te rijden richting Gent.

Op de E19 van Brussel naar Antwerpen: die heeft vanaf Kontich toch al 4 rijstroken.
[/quote]

Ok, mischien slecht voorbeeld wanneer je het zo bekijkt.
De E313 vind ik reeds 20 jaar dat er daar op z'n minst in iedere rijrichting 1 rijstrook te weinig is.
De vraag blijft echter wel of de ring in Antwerpen die grotere toestroom op kortere tijd wel aankan.
Tweede vraag blijft ook nog steeds waarom die eventueel bijkomende rijstrook niet altijd kan/mag gebruikt worden. ;)
Idem voor Brussel en andere grootsteden.

Wanneer je eens de kans krijgt een Belgische wegenkaart te bekijken uit de jaren '70, wat toen de plannen waren maar nooit ten volle tot uitvoering zijn gekomen.
Daar zie ik meer toekomst in. Hou het doorgaand verkeer weg uit de grootsteden door ze een mogelijkheid te geven andere wegen te nemen en veel filleleed zal wegvallen.
Nu staat het plaatselijk verkeer te ruzien met het doorgaand verkeer en omgekeerd, resultaat.... zien en horen we dagelijksKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Inderdaad. Je kan dan misschien nog tot Kruibeke zonder file rijden, in plaats dat je al aan de afrit Steindorf in de file staat.

Citaat
Aan de Kennedytunnel aangekomen blijft de opening hetzelfde, staan ze met 4 naast elkaar te drummen om erdoor te geraken maar is er maar plaats voor 3.

Toch niet: op 3 rijstroken rechtdoor, en de uiterst linkse blijft zoals nu om naar de Liefkenshoektunnel te rijden.

Op de E313 richting Antwerpen: 2 rijstroken om verder te rijden richting Breda, 2 om verder te rijden richting Gent.

Op de E19 van Brussel naar Antwerpen: die heeft vanaf Kontich toch al 4 rijstroken.
[/quote]

Ok, mischien slecht voorbeeld wanneer je het zo bekijkt.
De E313 vind ik reeds 20 jaar dat er daar op z'n minst in iedere rijrichting 1 rijstrook te weinig is.
De vraag blijft echter wel of de ring in Antwerpen die grotere toestroom op kortere tijd wel aankan.
Tweede vraag blijft ook nog steeds waarom die eventueel bijkomende rijstrook niet altijd kan/mag gebruikt worden. ;)
Idem voor Brussel en andere grootsteden.

Wanneer je eens de kans krijgt een Belgische wegenkaart te bekijken uit de jaren '70, wat toen de plannen waren maar nooit ten volle tot uitvoering zijn gekomen.
Daar zie ik meer toekomst in. Hou het doorgaand verkeer weg uit de grootsteden door ze een mogelijkheid te geven andere wegen te nemen en veel filleleed zal wegvallen.
Nu staat het plaatselijk verkeer te ruzien met het doorgaand verkeer en omgekeerd, resultaat.... zien en horen we dagelijksKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Inderdaad. Je kan dan misschien nog tot Kruibeke zonder file rijden, in plaats dat je al aan de afrit Steindorf in de file staat.

Citaat
Aan de Kennedytunnel aangekomen blijft de opening hetzelfde, staan ze met 4 naast elkaar te drummen om erdoor te geraken maar is er maar plaats voor 3.

Toch niet: op 3 rijstroken rechtdoor, en de uiterst linkse blijft zoals nu om naar de Liefkenshoektunnel te rijden.

Op de E313 richting Antwerpen: 2 rijstroken om verder te rijden richting Breda, 2 om verder te rijden richting Gent.

Op de E19 van Brussel naar Antwerpen: die heeft vanaf Kontich toch al 4 rijstroken.
[/quote]

Ok, mischien slecht voorbeeld wanneer je het zo bekijkt.
De E313 vind ik reeds 20 jaar dat er daar op z'n minst in iedere rijrichting 1 rijstrook te weinig is.
De vraag blijft echter wel of de ring in Antwerpen die grotere toestroom op kortere tijd wel aankan.
Tweede vraag blijft ook nog steeds waarom die eventueel bijkomende rijstrook niet altijd kan/mag gebruikt worden. ;)
Idem voor Brussel en andere grootsteden.

Wanneer je eens de kans krijgt een Belgische wegenkaart te bekijken uit de jaren '70, wat toen de plannen waren maar nooit ten volle tot uitvoering zijn gekomen.
Daar zie ik meer toekomst in. Hou het doorgaand verkeer weg uit de grootsteden door ze een mogelijkheid te geven andere wegen te nemen en veel filleleed zal wegvallen.
Nu staat het plaatselijk verkeer te ruzien met het doorgaand verkeer en omgekeerd, resultaat.... zien en horen we dagelijksKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Inderdaad. Je kan dan misschien nog tot Kruibeke zonder file rijden, in plaats dat je al aan de afrit Steindorf in de file staat.

Citaat
Aan de Kennedytunnel aangekomen blijft de opening hetzelfde, staan ze met 4 naast elkaar te drummen om erdoor te geraken maar is er maar plaats voor 3.

Toch niet: op 3 rijstroken rechtdoor, en de uiterst linkse blijft zoals nu om naar de Liefkenshoektunnel te rijden.

Op de E313 richting Antwerpen: 2 rijstroken om verder te rijden richting Breda, 2 om verder te rijden richting Gent.

Op de E19 van Brussel naar Antwerpen: die heeft vanaf Kontich toch al 4 rijstroken.
[/quote]

Ok, mischien slecht voorbeeld wanneer je het zo bekijkt.
De E313 vind ik reeds 20 jaar dat er daar op z'n minst in iedere rijrichting 1 rijstrook te weinig is.
De vraag blijft echter wel of de ring in Antwerpen die grotere toestroom op kortere tijd wel aankan.
Tweede vraag blijft ook nog steeds waarom die eventueel bijkomende rijstrook niet altijd kan/mag gebruikt worden. ;)
Idem voor Brussel en andere grootsteden.

Wanneer je eens de kans krijgt een Belgische wegenkaart te bekijken uit de jaren '70, wat toen de plannen waren maar nooit ten volle tot uitvoering zijn gekomen.
Daar zie ik meer toekomst in. Hou het doorgaand verkeer weg uit de grootsteden door ze een mogelijkheid te geven andere wegen te nemen en veel filleleed zal wegvallen.
Nu staat het plaatselijk verkeer te ruzien met het doorgaand verkeer en omgekeerd, resultaat.... zien en horen we dagelijksKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Inderdaad. Je kan dan misschien nog tot Kruibeke zonder file rijden, in plaats dat je al aan de afrit Steindorf in de file staat.

Citaat
Aan de Kennedytunnel aangekomen blijft de opening hetzelfde, staan ze met 4 naast elkaar te drummen om erdoor te geraken maar is er maar plaats voor 3.

Toch niet: op 3 rijstroken rechtdoor, en de uiterst linkse blijft zoals nu om naar de Liefkenshoektunnel te rijden.

Op de E313 richting Antwerpen: 2 rijstroken om verder te rijden richting Breda, 2 om verder te rijden richting Gent.

Op de E19 van Brussel naar Antwerpen: die heeft vanaf Kontich toch al 4 rijstroken.
[/quote]

Ok, mischien slecht voorbeeld wanneer je het zo bekijkt.
De E313 vind ik reeds 20 jaar dat er daar op z'n minst in iedere rijrichting 1 rijstrook te weinig is.
De vraag blijft echter wel of de ring in Antwerpen die grotere toestroom op kortere tijd wel aankan.
Tweede vraag blijft ook nog steeds waarom die eventueel bijkomende rijstrook niet altijd kan/mag gebruikt worden. ;)
Idem voor Brussel en andere grootsteden.

Wanneer je eens de kans krijgt een Belgische wegenkaart te bekijken uit de jaren '70, wat toen de plannen waren maar nooit ten volle tot uitvoering zijn gekomen.
Daar zie ik meer toekomst in. Hou het doorgaand verkeer weg uit de grootsteden door ze een mogelijkheid te geven andere wegen te nemen en veel filleleed zal wegvallen.
Nu staat het plaatselijk verkeer te ruzien met het doorgaand verkeer en omgekeerd, resultaat.... zien en horen we dagelijksKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Inderdaad. Je kan dan misschien nog tot Kruibeke zonder file rijden, in plaats dat je al aan de afrit Steindorf in de file staat.

Citaat
Aan de Kennedytunnel aangekomen blijft de opening hetzelfde, staan ze met 4 naast elkaar te drummen om erdoor te geraken maar is er maar plaats voor 3.

Toch niet: op 3 rijstroken rechtdoor, en de uiterst linkse blijft zoals nu om naar de Liefkenshoektunnel te rijden.

Op de E313 richting Antwerpen: 2 rijstroken om verder te rijden richting Breda, 2 om verder te rijden richting Gent.

Op de E19 van Brussel naar Antwerpen: die heeft vanaf Kontich toch al 4 rijstroken.
[/quote]

Ok, mischien slecht voorbeeld wanneer je het zo bekijkt.
De E313 vind ik reeds 20 jaar dat er daar op z'n minst in iedere rijrichting 1 rijstrook te weinig is.
De vraag blijft echter wel of de ring in Antwerpen die grotere toestroom op kortere tijd wel aankan.
Tweede vraag blijft ook nog steeds waarom die eventueel bijkomende rijstrook niet altijd kan/mag gebruikt worden. ;)
Idem voor Brussel en andere grootsteden.

Wanneer je eens de kans krijgt een Belgische wegenkaart te bekijken uit de jaren '70, wat toen de plannen waren maar nooit ten volle tot uitvoering zijn gekomen.
Daar zie ik meer toekomst in. Hou het doorgaand verkeer weg uit de grootsteden door ze een mogelijkheid te geven andere wegen te nemen en veel filleleed zal wegvallen.
Nu staat het plaatselijk verkeer te ruzien met het doorgaand verkeer en omgekeerd, resultaat.... zien en horen we dagelijksKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Inderdaad. Je kan dan misschien nog tot Kruibeke zonder file rijden, in plaats dat je al aan de afrit Steindorf in de file staat.

Citaat
Aan de Kennedytunnel aangekomen blijft de opening hetzelfde, staan ze met 4 naast elkaar te drummen om erdoor te geraken maar is er maar plaats voor 3.

Toch niet: op 3 rijstroken rechtdoor, en de uiterst linkse blijft zoals nu om naar de Liefkenshoektunnel te rijden.

Op de E313 richting Antwerpen: 2 rijstroken om verder te rijden richting Breda, 2 om verder te rijden richting Gent.

Op de E19 van Brussel naar Antwerpen: die heeft vanaf Kontich toch al 4 rijstroken.
[/quote]

Ok, mischien slecht voorbeeld wanneer je het zo bekijkt.
De E313 vind ik reeds 20 jaar dat er daar op z'n minst in iedere rijrichting 1 rijstrook te weinig is.
De vraag blijft echter wel of de ring in Antwerpen die grotere toestroom op kortere tijd wel aankan.
Tweede vraag blijft ook nog steeds waarom die eventueel bijkomende rijstrook niet altijd kan/mag gebruikt worden. ;)
Idem voor Brussel en andere grootsteden.

Wanneer je eens de kans krijgt een Belgische wegenkaart te bekijken uit de jaren '70, wat toen de plannen waren maar nooit ten volle tot uitvoering zijn gekomen.
Daar zie ik meer toekomst in. Hou het doorgaand verkeer weg uit de grootsteden door ze een mogelijkheid te geven andere wegen te nemen en veel filleleed zal wegvallen.
Nu staat het plaatselijk verkeer te ruzien met het doorgaand verkeer en omgekeerd, resultaat.... zien en horen we dagelijksKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Inderdaad. Je kan dan misschien nog tot Kruibeke zonder file rijden, in plaats dat je al aan de afrit Steindorf in de file staat.

Citaat
Aan de Kennedytunnel aangekomen blijft de opening hetzelfde, staan ze met 4 naast elkaar te drummen om erdoor te geraken maar is er maar plaats voor 3.

Toch niet: op 3 rijstroken rechtdoor, en de uiterst linkse blijft zoals nu om naar de Liefkenshoektunnel te rijden.

Op de E313 richting Antwerpen: 2 rijstroken om verder te rijden richting Breda, 2 om verder te rijden richting Gent.

Op de E19 van Brussel naar Antwerpen: die heeft vanaf Kontich toch al 4 rijstroken.
[/quote]

Ok, mischien slecht voorbeeld wanneer je het zo bekijkt.
De E313 vind ik reeds 20 jaar dat er daar op z'n minst in iedere rijrichting 1 rijstrook te weinig is.
De vraag blijft echter wel of de ring in Antwerpen die grotere toestroom op kortere tijd wel aankan.
Tweede vraag blijft ook nog steeds waarom die eventueel bijkomende rijstrook niet altijd kan/mag gebruikt worden. ;)
Idem voor Brussel en andere grootsteden.

Wanneer je eens de kans krijgt een Belgische wegenkaart te bekijken uit de jaren '70, wat toen de plannen waren maar nooit ten volle tot uitvoering zijn gekomen.
Daar zie ik meer toekomst in. Hou het doorgaand verkeer weg uit de grootsteden door ze een mogelijkheid te geven andere wegen te nemen en veel filleleed zal wegvallen.
Nu staat het plaatselijk verkeer te ruzien met het doorgaand verkeer en omgekeerd, resultaat.... zien en horen we dagelijksKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Inderdaad. Je kan dan misschien nog tot Kruibeke zonder file rijden, in plaats dat je al aan de afrit Steindorf in de file staat.

Citaat
Aan de Kennedytunnel aangekomen blijft de opening hetzelfde, staan ze met 4 naast elkaar te drummen om erdoor te geraken maar is er maar plaats voor 3.

Toch niet: op 3 rijstroken rechtdoor, en de uiterst linkse blijft zoals nu om naar de Liefkenshoektunnel te rijden.

Op de E313 richting Antwerpen: 2 rijstroken om verder te rijden richting Breda, 2 om verder te rijden richting Gent.

Op de E19 van Brussel naar Antwerpen: die heeft vanaf Kontich toch al 4 rijstroken.
[/quote]

Ok, mischien slecht voorbeeld wanneer je het zo bekijkt.
De E313 vind ik reeds 20 jaar dat er daar op z'n minst in iedere rijrichting 1 rijstrook te weinig is.
De vraag blijft echter wel of de ring in Antwerpen die grotere toestroom op kortere tijd wel aankan.
Tweede vraag blijft ook nog steeds waarom die eventueel bijkomende rijstrook niet altijd kan/mag gebruikt worden. ;)
Idem voor Brussel en andere grootsteden.

Wanneer je eens de kans krijgt een Belgische wegenkaart te bekijken uit de jaren '70, wat toen de plannen waren maar nooit ten volle tot uitvoering zijn gekomen.
Daar zie ik meer toekomst in. Hou het doorgaand verkeer weg uit de grootsteden door ze een mogelijkheid te geven andere wegen te nemen en veel filleleed zal wegvallen.
Nu staat het plaatselijk verkeer te ruzien met het doorgaand verkeer en omgekeerd, resultaat.... zien en horen we dagelijksKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Inderdaad. Je kan dan misschien nog tot Kruibeke zonder file rijden, in plaats dat je al aan de afrit Steindorf in de file staat.

Citaat
Aan de Kennedytunnel aangekomen blijft de opening hetzelfde, staan ze met 4 naast elkaar te drummen om erdoor te geraken maar is er maar plaats voor 3.

Toch niet: op 3 rijstroken rechtdoor, en de uiterst linkse blijft zoals nu om naar de Liefkenshoektunnel te rijden.

Op de E313 richting Antwerpen: 2 rijstroken om verder te rijden richting Breda, 2 om verder te rijden richting Gent.

Op de E19 van Brussel naar Antwerpen: die heeft vanaf Kontich toch al 4 rijstroken.
[/quote]

Ok, mischien slecht voorbeeld wanneer je het zo bekijkt.
De E313 vind ik reeds 20 jaar dat er daar op z'n minst in iedere rijrichting 1 rijstrook te weinig is.
De vraag blijft echter wel of de ring in Antwerpen die grotere toestroom op kortere tijd wel aankan.
Tweede vraag blijft ook nog steeds waarom die eventueel bijkomende rijstrook niet altijd kan/mag gebruikt worden. ;)
Idem voor Brussel en andere grootsteden.

Wanneer je eens de kans krijgt een Belgische wegenkaart te bekijken uit de jaren '70, wat toen de plannen waren maar nooit ten volle tot uitvoering zijn gekomen.
Daar zie ik meer toekomst in. Hou het doorgaand verkeer weg uit de grootsteden door ze een mogelijkheid te geven andere wegen te nemen en veel filleleed zal wegvallen.
Nu staat het plaatselijk verkeer te ruzien met het doorgaand verkeer en omgekeerd, resultaat.... zien en horen we dagelijksKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Inderdaad. Je kan dan misschien nog tot Kruibeke zonder file rijden, in plaats dat je al aan de afrit Steindorf in de file staat.

Citaat
Aan de Kennedytunnel aangekomen blijft de opening hetzelfde, staan ze met 4 naast elkaar te drummen om erdoor te geraken maar is er maar plaats voor 3.

Toch niet: op 3 rijstroken rechtdoor, en de uiterst linkse blijft zoals nu om naar de Liefkenshoektunnel te rijden.

Op de E313 richting Antwerpen: 2 rijstroken om verder te rijden richting Breda, 2 om verder te rijden richting Gent.

Op de E19 van Brussel naar Antwerpen: die heeft vanaf Kontich toch al 4 rijstroken.
[/quote]

Ok, mischien slecht voorbeeld wanneer je het zo bekijkt.
De E313 vind ik reeds 20 jaar dat er daar op z'n minst in iedere rijrichting 1 rijstrook te weinig is.
De vraag blijft echter wel of de ring in Antwerpen die grotere toestroom op kortere tijd wel aankan.
Tweede vraag blijft ook nog steeds waarom die eventueel bijkomende rijstrook niet altijd kan/mag gebruikt worden. ;)
Idem voor Brussel en andere grootsteden.

Wanneer je eens de kans krijgt een Belgische wegenkaart te bekijken uit de jaren '70, wat toen de plannen waren maar nooit ten volle tot uitvoering zijn gekomen.
Daar zie ik meer toekomst in. Hou het doorgaand verkeer weg uit de grootsteden door ze een mogelijkheid te geven andere wegen te nemen en veel filleleed zal wegvallen.
Nu staat het plaatselijk verkeer te ruzien met het doorgaand verkeer en omgekeerd, resultaat.... zien en horen we dagelijksKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Inderdaad. Je kan dan misschien nog tot Kruibeke zonder file rijden, in plaats dat je al aan de afrit Steindorf in de file staat.

Citaat
Aan de Kennedytunnel aangekomen blijft de opening hetzelfde, staan ze met 4 naast elkaar te drummen om erdoor te geraken maar is er maar plaats voor 3.

Toch niet: op 3 rijstroken rechtdoor, en de uiterst linkse blijft zoals nu om naar de Liefkenshoektunnel te rijden.

Op de E313 richting Antwerpen: 2 rijstroken om verder te rijden richting Breda, 2 om verder te rijden richting Gent.

Op de E19 van Brussel naar Antwerpen: die heeft vanaf Kontich toch al 4 rijstroken.
[/quote]

Ok, mischien slecht voorbeeld wanneer je het zo bekijkt.
De E313 vind ik reeds 20 jaar dat er daar op z'n minst in iedere rijrichting 1 rijstrook te weinig is.
De vraag blijft echter wel of de ring in Antwerpen die grotere toestroom op kortere tijd wel aankan.
Tweede vraag blijft ook nog steeds waarom die eventueel bijkomende rijstrook niet altijd kan/mag gebruikt worden. ;)
Idem voor Brussel en andere grootsteden.

Wanneer je eens de kans krijgt een Belgische wegenkaart te bekijken uit de jaren '70, wat toen de plannen waren maar nooit ten volle tot uitvoering zijn gekomen.
Daar zie ik meer toekomst in. Hou het doorgaand verkeer weg uit de grootsteden door ze een mogelijkheid te geven andere wegen te nemen en veel filleleed zal wegvallen.
Nu staat het plaatselijk verkeer te ruzien met het doorgaand verkeer en omgekeerd, resultaat.... zien en horen we dagelijksKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Inderdaad. Je kan dan misschien nog tot Kruibeke zonder file rijden, in plaats dat je al aan de afrit Steindorf in de file staat.

Citaat
Aan de Kennedytunnel aangekomen blijft de opening hetzelfde, staan ze met 4 naast elkaar te drummen om erdoor te geraken maar is er maar plaats voor 3.

Toch niet: op 3 rijstroken rechtdoor, en de uiterst linkse blijft zoals nu om naar de Liefkenshoektunnel te rijden.

Op de E313 richting Antwerpen: 2 rijstroken om verder te rijden richting Breda, 2 om verder te rijden richting Gent.

Op de E19 van Brussel naar Antwerpen: die heeft vanaf Kontich toch al 4 rijstroken.
[/quote]

Ok, mischien slecht voorbeeld wanneer je het zo bekijkt.
De E313 vind ik reeds 20 jaar dat er daar op z'n minst in iedere rijrichting 1 rijstrook te weinig is.
De vraag blijft echter wel of de ring in Antwerpen die grotere toestroom op kortere tijd wel aankan.
Tweede vraag blijft ook nog steeds waarom die eventueel bijkomende rijstrook niet altijd kan/mag gebruikt worden. ;)
Idem voor Brussel en andere grootsteden.

Wanneer je eens de kans krijgt een Belgische wegenkaart te bekijken uit de jaren '70, wat toen de plannen waren maar nooit ten volle tot uitvoering zijn gekomen.
Daar zie ik meer toekomst in. Hou het doorgaand verkeer weg uit de grootsteden door ze een mogelijkheid te geven andere wegen te nemen en veel filleleed zal wegvallen.
Nu staat het plaatselijk verkeer te ruzien met het doorgaand verkeer en omgekeerd, resultaat.... zien en horen we dagelijksKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Inderdaad. Je kan dan misschien nog tot Kruibeke zonder file rijden, in plaats dat je al aan de afrit Steindorf in de file staat.

Citaat
Aan de Kennedytunnel aangekomen blijft de opening hetzelfde, staan ze met 4 naast elkaar te drummen om erdoor te geraken maar is er maar plaats voor 3.

Toch niet: op 3 rijstroken rechtdoor, en de uiterst linkse blijft zoals nu om naar de Liefkenshoektunnel te rijden.

Op de E313 richting Antwerpen: 2 rijstroken om verder te rijden richting Breda, 2 om verder te rijden richting Gent.

Op de E19 van Brussel naar Antwerpen: die heeft vanaf Kontich toch al 4 rijstroken.
[/quote]

Ok, mischien slecht voorbeeld wanneer je het zo bekijkt.
De E313 vind ik reeds 20 jaar dat er daar op z'n minst in iedere rijrichting 1 rijstrook te weinig is.
De vraag blijft echter wel of de ring in Antwerpen die grotere toestroom op kortere tijd wel aankan.
Tweede vraag blijft ook nog steeds waarom die eventueel bijkomende rijstrook niet altijd kan/mag gebruikt worden. ;)
Idem voor Brussel en andere grootsteden.

Wanneer je eens de kans krijgt een Belgische wegenkaart te bekijken uit de jaren '70, wat toen de plannen waren maar nooit ten volle tot uitvoering zijn gekomen.
Daar zie ik meer toekomst in. Hou het doorgaand verkeer weg uit de grootsteden door ze een mogelijkheid te geven andere wegen te nemen en veel filleleed zal wegvallen.
Nu staat het plaatselijk verkeer te ruzien met het doorgaand verkeer en omgekeerd, resultaat.... zien en horen we dagelijksKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Inderdaad. Je kan dan misschien nog tot Kruibeke zonder file rijden, in plaats dat je al aan de afrit Steindorf in de file staat.

Citaat
Aan de Kennedytunnel aangekomen blijft de opening hetzelfde, staan ze met 4 naast elkaar te drummen om erdoor te geraken maar is er maar plaats voor 3.

Toch niet: op 3 rijstroken rechtdoor, en de uiterst linkse blijft zoals nu om naar de Liefkenshoektunnel te rijden.

Op de E313 richting Antwerpen: 2 rijstroken om verder te rijden richting Breda, 2 om verder te rijden richting Gent.

Op de E19 van Brussel naar Antwerpen: die heeft vanaf Kontich toch al 4 rijstroken.
[/quote]

Ok, mischien slecht voorbeeld wanneer je het zo bekijkt.
De E313 vind ik reeds 20 jaar dat er daar op z'n minst in iedere rijrichting 1 rijstrook te weinig is.
De vraag blijft echter wel of de ring in Antwerpen die grotere toestroom op kortere tijd wel aankan.
Tweede vraag blijft ook nog steeds waarom die eventueel bijkomende rijstrook niet altijd kan/mag gebruikt worden. ;)
Idem voor Brussel en andere grootsteden.

Wanneer je eens de kans krijgt een Belgische wegenkaart te bekijken uit de jaren '70, wat toen de plannen waren maar nooit ten volle tot uitvoering zijn gekomen.
Daar zie ik meer toekomst in. Hou het doorgaand verkeer weg uit de grootsteden door ze een mogelijkheid te geven andere wegen te nemen en veel filleleed zal wegvallen.
Nu staat het plaatselijk verkeer te ruzien met het doorgaand verkeer en omgekeerd, resultaat.... zien en horen we dagelijksKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Inderdaad. Je kan dan misschien nog tot Kruibeke zonder file rijden, in plaats dat je al aan de afrit Steindorf in de file staat.

Citaat
Aan de Kennedytunnel aangekomen blijft de opening hetzelfde, staan ze met 4 naast elkaar te drummen om erdoor te geraken maar is er maar plaats voor 3.

Toch niet: op 3 rijstroken rechtdoor, en de uiterst linkse blijft zoals nu om naar de Liefkenshoektunnel te rijden.

Op de E313 richting Antwerpen: 2 rijstroken om verder te rijden richting Breda, 2 om verder te rijden richting Gent.

Op de E19 van Brussel naar Antwerpen: die heeft vanaf Kontich toch al 4 rijstroken.
[/quote]

Ok, mischien slecht voorbeeld wanneer je het zo bekijkt.
De E313 vind ik reeds 20 jaar dat er daar op z'n minst in iedere rijrichting 1 rijstrook te weinig is.
De vraag blijft echter wel of de ring in Antwerpen die grotere toestroom op kortere tijd wel aankan.
Tweede vraag blijft ook nog steeds waarom die eventueel bijkomende rijstrook niet altijd kan/mag gebruikt worden. ;)
Idem voor Brussel en andere grootsteden.

Wanneer je eens de kans krijgt een Belgische wegenkaart te bekijken uit de jaren '70, wat toen de plannen waren maar nooit ten volle tot uitvoering zijn gekomen.
Daar zie ik meer toekomst in. Hou het doorgaand verkeer weg uit de grootsteden door ze een mogelijkheid te geven andere wegen te nemen en veel filleleed zal wegvallen.
Nu staat het plaatselijk verkeer te ruzien met het doorgaand verkeer en omgekeerd, resultaat.... zien en horen we dagelijksKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Inderdaad. Je kan dan misschien nog tot Kruibeke zonder file rijden, in plaats dat je al aan de afrit Steindorf in de file staat.

Citaat
Aan de Kennedytunnel aangekomen blijft de opening hetzelfde, staan ze met 4 naast elkaar te drummen om erdoor te geraken maar is er maar plaats voor 3.

Toch niet: op 3 rijstroken rechtdoor, en de uiterst linkse blijft zoals nu om naar de Liefkenshoektunnel te rijden.

Op de E313 richting Antwerpen: 2 rijstroken om verder te rijden richting Breda, 2 om verder te rijden richting Gent.

Op de E19 van Brussel naar Antwerpen: die heeft vanaf Kontich toch al 4 rijstroken.
[/quote]

Ok, mischien slecht voorbeeld wanneer je het zo bekijkt.
De E313 vind ik reeds 20 jaar dat er daar op z'n minst in iedere rijrichting 1 rijstrook te weinig is.
De vraag blijft echter wel of de ring in Antwerpen die grotere toestroom op kortere tijd wel aankan.
Tweede vraag blijft ook nog steeds waarom die eventueel bijkomende rijstrook niet altijd kan/mag gebruikt worden. ;)
Idem voor Brussel en andere grootsteden.

Wanneer je eens de kans krijgt een Belgische wegenkaart te bekijken uit de jaren '70, wat toen de plannen waren maar nooit ten volle tot uitvoering zijn gekomen.
Daar zie ik meer toekomst in. Hou het doorgaand verkeer weg uit de grootsteden door ze een mogelijkheid te geven andere wegen te nemen en veel filleleed zal wegvallen.
Nu staat het plaatselijk verkeer te ruzien met het doorgaand verkeer en omgekeerd, resultaat.... zien en horen we dagelijksKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Inderdaad. Je kan dan misschien nog tot Kruibeke zonder file rijden, in plaats dat je al aan de afrit Steindorf in de file staat.

Citaat
Aan de Kennedytunnel aangekomen blijft de opening hetzelfde, staan ze met 4 naast elkaar te drummen om erdoor te geraken maar is er maar plaats voor 3.

Toch niet: op 3 rijstroken rechtdoor, en de uiterst linkse blijft zoals nu om naar de Liefkenshoektunnel te rijden.

Op de E313 richting Antwerpen: 2 rijstroken om verder te rijden richting Breda, 2 om verder te rijden richting Gent.

Op de E19 van Brussel naar Antwerpen: die heeft vanaf Kontich toch al 4 rijstroken.
[/quote]

Ok, mischien slecht voorbeeld wanneer je het zo bekijkt.
De E313 vind ik reeds 20 jaar dat er daar op z'n minst in iedere rijrichting 1 rijstrook te weinig is.
De vraag blijft echter wel of de ring in Antwerpen die grotere toestroom op kortere tijd wel aankan.
Tweede vraag blijft ook nog steeds waarom die eventueel bijkomende rijstrook niet altijd kan/mag gebruikt worden. ;)
Idem voor Brussel en andere grootsteden.

Wanneer je eens de kans krijgt een Belgische wegenkaart te bekijken uit de jaren '70, wat toen de plannen waren maar nooit ten volle tot uitvoering zijn gekomen.
Daar zie ik meer toekomst in. Hou het doorgaand verkeer weg uit de grootsteden door ze een mogelijkheid te geven andere wegen te nemen en veel filleleed zal wegvallen.
Nu staat het plaatselijk verkeer te ruzien met het doorgaand verkeer en omgekeerd, resultaat.... zien en horen we dagelijksKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Inderdaad. Je kan dan misschien nog tot Kruibeke zonder file rijden, in plaats dat je al aan de afrit Steindorf in de file staat.

Citaat
Aan de Kennedytunnel aangekomen blijft de opening hetzelfde, staan ze met 4 naast elkaar te drummen om erdoor te geraken maar is er maar plaats voor 3.

Toch niet: op 3 rijstroken rechtdoor, en de uiterst linkse blijft zoals nu om naar de Liefkenshoektunnel te rijden.

Op de E313 richting Antwerpen: 2 rijstroken om verder te rijden richting Breda, 2 om verder te rijden richting Gent.

Op de E19 van Brussel naar Antwerpen: die heeft vanaf Kontich toch al 4 rijstroken.
[/quote]

Ok, mischien slecht voorbeeld wanneer je het zo bekijkt.
De E313 vind ik reeds 20 jaar dat er daar op z'n minst in iedere rijrichting 1 rijstrook te weinig is.
De vraag blijft echter wel of de ring in Antwerpen die grotere toestroom op kortere tijd wel aankan.
Tweede vraag blijft ook nog steeds waarom die eventueel bijkomende rijstrook niet altijd kan/mag gebruikt worden. ;)
Idem voor Brussel en andere grootsteden.

Wanneer je eens de kans krijgt een Belgische wegenkaart te bekijken uit de jaren '70, wat toen de plannen waren maar nooit ten volle tot uitvoering zijn gekomen.
Daar zie ik meer toekomst in. Hou het doorgaand verkeer weg uit de grootsteden door ze een mogelijkheid te geven andere wegen te nemen en veel filleleed zal wegvallen.
Nu staat het plaatselijk verkeer te ruzien met het doorgaand verkeer en omgekeerd, resultaat.... zien en horen we dagelijksKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Inderdaad. Je kan dan misschien nog tot Kruibeke zonder file rijden, in plaats dat je al aan de afrit Steindorf in de file staat.

Citaat
Aan de Kennedytunnel aangekomen blijft de opening hetzelfde, staan ze met 4 naast elkaar te drummen om erdoor te geraken maar is er maar plaats voor 3.

Toch niet: op 3 rijstroken rechtdoor, en de uiterst linkse blijft zoals nu om naar de Liefkenshoektunnel te rijden.

Op de E313 richting Antwerpen: 2 rijstroken om verder te rijden richting Breda, 2 om verder te rijden richting Gent.

Op de E19 van Brussel naar Antwerpen: die heeft vanaf Kontich toch al 4 rijstroken.
[/quote]

Ok, mischien slecht voorbeeld wanneer je het zo bekijkt.
De E313 vind ik reeds 20 jaar dat er daar op z'n minst in iedere rijrichting 1 rijstrook te weinig is.
De vraag blijft echter wel of de ring in Antwerpen die grotere toestroom op kortere tijd wel aankan.
Tweede vraag blijft ook nog steeds waarom die eventueel bijkomende rijstrook niet altijd kan/mag gebruikt worden. ;)
Idem voor Brussel en andere grootsteden.

Wanneer je eens de kans krijgt een Belgische wegenkaart te bekijken uit de jaren '70, wat toen de plannen waren maar nooit ten volle tot uitvoering zijn gekomen.
Daar zie ik meer toekomst in. Hou het doorgaand verkeer weg uit de grootsteden door ze een mogelijkheid te geven andere wegen te nemen en veel filleleed zal wegvallen.
Nu staat het plaatselijk verkeer te ruzien met het doorgaand verkeer en omgekeerd, resultaat.... zien en horen we dagelijksKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Inderdaad. Je kan dan misschien nog tot Kruibeke zonder file rijden, in plaats dat je al aan de afrit Steindorf in de file staat.

Citaat
Aan de Kennedytunnel aangekomen blijft de opening hetzelfde, staan ze met 4 naast elkaar te drummen om erdoor te geraken maar is er maar plaats voor 3.

Toch niet: op 3 rijstroken rechtdoor, en de uiterst linkse blijft zoals nu om naar de Liefkenshoektunnel te rijden.

Op de E313 richting Antwerpen: 2 rijstroken om verder te rijden richting Breda, 2 om verder te rijden richting Gent.

Op de E19 van Brussel naar Antwerpen: die heeft vanaf Kontich toch al 4 rijstroken.
[/quote]

Ok, mischien slecht voorbeeld wanneer je het zo bekijkt.
De E313 vind ik reeds 20 jaar dat er daar op z'n minst in iedere rijrichting 1 rijstrook te weinig is.
De vraag blijft echter wel of de ring in Antwerpen die grotere toestroom op kortere tijd wel aankan.
Tweede vraag blijft ook nog steeds waarom die eventueel bijkomende rijstrook niet altijd kan/mag gebruikt worden. ;)
Idem voor Brussel en andere grootsteden.

Wanneer je eens de kans krijgt een Belgische wegenkaart te bekijken uit de jaren '70, wat toen de plannen waren maar nooit ten volle tot uitvoering zijn gekomen.
Daar zie ik meer toekomst in. Hou het doorgaand verkeer weg uit de grootsteden door ze een mogelijkheid te geven andere wegen te nemen en veel filleleed zal wegvallen.
Nu staat het plaatselijk verkeer te ruzien met het doorgaand verkeer en omgekeerd, resultaat.... zien en horen we dagelijksKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Inderdaad. Je kan dan misschien nog tot Kruibeke zonder file rijden, in plaats dat je al aan de afrit Steindorf in de file staat.

Citaat
Aan de Kennedytunnel aangekomen blijft de opening hetzelfde, staan ze met 4 naast elkaar te drummen om erdoor te geraken maar is er maar plaats voor 3.

Toch niet: op 3 rijstroken rechtdoor, en de uiterst linkse blijft zoals nu om naar de Liefkenshoektunnel te rijden.

Op de E313 richting Antwerpen: 2 rijstroken om verder te rijden richting Breda, 2 om verder te rijden richting Gent.

Op de E19 van Brussel naar Antwerpen: die heeft vanaf Kontich toch al 4 rijstroken.
[/quote]

Ok, mischien slecht voorbeeld wanneer je het zo bekijkt.
De E313 vind ik reeds 20 jaar dat er daar op z'n minst in iedere rijrichting 1 rijstrook te weinig is.
De vraag blijft echter wel of de ring in Antwerpen die grotere toestroom op kortere tijd wel aankan.
Tweede vraag blijft ook nog steeds waarom die eventueel bijkomende rijstrook niet altijd kan/mag gebruikt worden. ;)
Idem voor Brussel en andere grootsteden.

Wanneer je eens de kans krijgt een Belgische wegenkaart te bekijken uit de jaren '70, wat toen de plannen waren maar nooit ten volle tot uitvoering zijn gekomen.
Daar zie ik meer toekomst in. Hou het doorgaand verkeer weg uit de grootsteden door ze een mogelijkheid te geven andere wegen te nemen en veel filleleed zal wegvallen.
Nu staat het plaatselijk verkeer te ruzien met het doorgaand verkeer en omgekeerd, resultaat.... zien en horen we dagelijksKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Inderdaad. Je kan dan misschien nog tot Kruibeke zonder file rijden, in plaats dat je al aan de afrit Steindorf in de file staat.

Citaat
Aan de Kennedytunnel aangekomen blijft de opening hetzelfde, staan ze met 4 naast elkaar te drummen om erdoor te geraken maar is er maar plaats voor 3.

Toch niet: op 3 rijstroken rechtdoor, en de uiterst linkse blijft zoals nu om naar de Liefkenshoektunnel te rijden.

Op de E313 richting Antwerpen: 2 rijstroken om verder te rijden richting Breda, 2 om verder te rijden richting Gent.

Op de E19 van Brussel naar Antwerpen: die heeft vanaf Kontich toch al 4 rijstroken.
[/quote]

Ok, mischien slecht voorbeeld wanneer je het zo bekijkt.
De E313 vind ik reeds 20 jaar dat er daar op z'n minst in iedere rijrichting 1 rijstrook te weinig is.
De vraag blijft echter wel of de ring in Antwerpen die grotere toestroom op kortere tijd wel aankan.
Tweede vraag blijft ook nog steeds waarom die eventueel bijkomende rijstrook niet altijd kan/mag gebruikt worden. ;)
Idem voor Brussel en andere grootsteden.

Wanneer je eens de kans krijgt een Belgische wegenkaart te bekijken uit de jaren '70, wat toen de plannen waren maar nooit ten volle tot uitvoering zijn gekomen.
Daar zie ik meer toekomst in. Hou het doorgaand verkeer weg uit de grootsteden door ze een mogelijkheid te geven andere wegen te nemen en veel filleleed zal wegvallen.
Nu staat het plaatselijk verkeer te ruzien met het doorgaand verkeer en omgekeerd, resultaat.... zien en horen we dagelijksKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Inderdaad. Je kan dan misschien nog tot Kruibeke zonder file rijden, in plaats dat je al aan de afrit Steindorf in de file staat.

Citaat
Aan de Kennedytunnel aangekomen blijft de opening hetzelfde, staan ze met 4 naast elkaar te drummen om erdoor te geraken maar is er maar plaats voor 3.

Toch niet: op 3 rijstroken rechtdoor, en de uiterst linkse blijft zoals nu om naar de Liefkenshoektunnel te rijden.

Op de E313 richting Antwerpen: 2 rijstroken om verder te rijden richting Breda, 2 om verder te rijden richting Gent.

Op de E19 van Brussel naar Antwerpen: die heeft vanaf Kontich toch al 4 rijstroken.
[/quote]

Ok, mischien slecht voorbeeld wanneer je het zo bekijkt.
De E313 vind ik reeds 20 jaar dat er daar op z'n minst in iedere rijrichting 1 rijstrook te weinig is.
De vraag blijft echter wel of de ring in Antwerpen die grotere toestroom op kortere tijd wel aankan.
Tweede vraag blijft ook nog steeds waarom die eventueel bijkomende rijstrook niet altijd kan/mag gebruikt worden. ;)
Idem voor Brussel en andere grootsteden.

Wanneer je eens de kans krijgt een Belgische wegenkaart te bekijken uit de jaren '70, wat toen de plannen waren maar nooit ten volle tot uitvoering zijn gekomen.
Daar zie ik meer toekomst in. Hou het doorgaand verkeer weg uit de grootsteden door ze een mogelijkheid te geven andere wegen te nemen en veel filleleed zal wegvallen.
Nu staat het plaatselijk verkeer te ruzien met het doorgaand verkeer en omgekeerd, resultaat.... zien en horen we dagelijksKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Inderdaad. Je kan dan misschien nog tot Kruibeke zonder file rijden, in plaats dat je al aan de afrit Steindorf in de file staat.

Citaat
Aan de Kennedytunnel aangekomen blijft de opening hetzelfde, staan ze met 4 naast elkaar te drummen om erdoor te geraken maar is er maar plaats voor 3.

Toch niet: op 3 rijstroken rechtdoor, en de uiterst linkse blijft zoals nu om naar de Liefkenshoektunnel te rijden.

Op de E313 richting Antwerpen: 2 rijstroken om verder te rijden richting Breda, 2 om verder te rijden richting Gent.

Op de E19 van Brussel naar Antwerpen: die heeft vanaf Kontich toch al 4 rijstroken.
[/quote]

Ok, mischien slecht voorbeeld wanneer je het zo bekijkt.
De E313 vind ik reeds 20 jaar dat er daar op z'n minst in iedere rijrichting 1 rijstrook te weinig is.
De vraag blijft echter wel of de ring in Antwerpen die grotere toestroom op kortere tijd wel aankan.
Tweede vraag blijft ook nog steeds waarom die eventueel bijkomende rijstrook niet altijd kan/mag gebruikt worden. ;)
Idem voor Brussel en andere grootsteden.

Wanneer je eens de kans krijgt een Belgische wegenkaart te bekijken uit de jaren '70, wat toen de plannen waren maar nooit ten volle tot uitvoering zijn gekomen.
Daar zie ik meer toekomst in. Hou het doorgaand verkeer weg uit de grootsteden door ze een mogelijkheid te geven andere wegen te nemen en veel filleleed zal wegvallen.
Nu staat het plaatselijk verkeer te ruzien met het doorgaand verkeer en omgekeerd, resultaat.... zien en horen we dagelijksKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Inderdaad. Je kan dan misschien nog tot Kruibeke zonder file rijden, in plaats dat je al aan de afrit Steindorf in de file staat.

Citaat
Aan de Kennedytunnel aangekomen blijft de opening hetzelfde, staan ze met 4 naast elkaar te drummen om erdoor te geraken maar is er maar plaats voor 3.

Toch niet: op 3 rijstroken rechtdoor, en de uiterst linkse blijft zoals nu om naar de Liefkenshoektunnel te rijden.

Op de E313 richting Antwerpen: 2 rijstroken om verder te rijden richting Breda, 2 om verder te rijden richting Gent.

Op de E19 van Brussel naar Antwerpen: die heeft vanaf Kontich toch al 4 rijstroken.
[/quote]

Ok, mischien slecht voorbeeld wanneer je het zo bekijkt.
De E313 vind ik reeds 20 jaar dat er daar op z'n minst in iedere rijrichting 1 rijstrook te weinig is.
De vraag blijft echter wel of de ring in Antwerpen die grotere toestroom op kortere tijd wel aankan.
Tweede vraag blijft ook nog steeds waarom die eventueel bijkomende rijstrook niet altijd kan/mag gebruikt worden. ;)
Idem voor Brussel en andere grootsteden.

Wanneer je eens de kans krijgt een Belgische wegenkaart te bekijken uit de jaren '70, wat toen de plannen waren maar nooit ten volle tot uitvoering zijn gekomen.
Daar zie ik meer toekomst in. Hou het doorgaand verkeer weg uit de grootsteden door ze een mogelijkheid te geven andere wegen te nemen en veel filleleed zal wegvallen.
Nu staat het plaatselijk verkeer te ruzien met het doorgaand verkeer en omgekeerd, resultaat.... zien en horen we dagelijksKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Inderdaad. Je kan dan misschien nog tot Kruibeke zonder file rijden, in plaats dat je al aan de afrit Steindorf in de file staat.

Citaat
Aan de Kennedytunnel aangekomen blijft de opening hetzelfde, staan ze met 4 naast elkaar te drummen om erdoor te geraken maar is er maar plaats voor 3.

Toch niet: op 3 rijstroken rechtdoor, en de uiterst linkse blijft zoals nu om naar de Liefkenshoektunnel te rijden.

Op de E313 richting Antwerpen: 2 rijstroken om verder te rijden richting Breda, 2 om verder te rijden richting Gent.

Op de E19 van Brussel naar Antwerpen: die heeft vanaf Kontich toch al 4 rijstroken.
[/quote]

Ok, mischien slecht voorbeeld wanneer je het zo bekijkt.
De E313 vind ik reeds 20 jaar dat er daar op z'n minst in iedere rijrichting 1 rijstrook te weinig is.
De vraag blijft echter wel of de ring in Antwerpen die grotere toestroom op kortere tijd [color=red