Ik ken de politie in Zandhoven, ik heb daar de eerste 30 jaar van mijn leven gewoond. Ik moest een keer naar het politiebureau komen, men kon me niet vertellen waarom. Toen ik daar langskwam zou ik te snel gereden hebben en moesten ze een verklaring opnemen van me, het ging nl. over een pittige overschrijding. Mijn toenmalige vriendin had nogal een zwaar voetje en reed elke vrijdag van zandhoven naar Kontich en terug met mijn wagen. Ik vroeg de agent in kwestie op welke dag van de week de overtreding was begaan, waarop hij zei dat hij dit niet kon weten. De man zat voor een pc die aanstaat waardoor dit zeer snel is te achterhalen, maar daar was hij duidelijk niet bekwaam genoeg voor. Erger nog was de onderlegger op zijn bureau waar de kalender van dat jaar opstond. Het was inderdaad een vrijdag omstreeks 23:00. Het moest dus mijn vriendin wel geweest zijn.
Ofwel was die man niet bij de slimsten, ofwel wou hij gewoonweg niet helpen. Een andere conclusie is er in mijn ogen niet mogelijk.
Ik kan nog wel wat anekdotes vertellen over de alcoholcontroles in Zandhoven, maar die gooi ik liever niet op het forum.
Voor diegenen die denken dat ik er onderuit probeerde te komen door iemand anders op te geven bij de overtreding. Ik had 20 getuigen die hadden kunnen bewijzen dat ik onmogelijk daar met de wagen was.