Beste Marc,
Laten we even de inventaris maken van wegcode.be, zoals ik hem ervaren heb:
Waarom denk je dat Dirk nog weinig op wegcode forum kwam, Jozef? Buiten de discussies tussen forumgebruikers onderling en de moderatoren die te pas en te onpas tussenkwamen, had dit ook nog andere redenen. Herinner u nog de hevige discussies tussen Marc en de psycholoog inzake DRL en randinfrastructuur. Tot Marc het cijfermateriaal te voorschijn haalde en opgevraagd aan het NIS. Om vervolgens een PB of email toegezonden te krijgen dat de cijfers toch wel schrikwekkend waren. Daarmee bedoelen wij o.m. achter de schermen,Jozef.Want zulke reactie in het openbaar forum zou ook door de betreffende overheid kunnen gelezen worden. Ik meen te mogen zeggen wat wij in het verleden hebben geschreven op wegcode wat, uiteraard, in verkeerde keelgaten schoot, allemaal zowat is uitgekomen betreffende onze zienswijze over verkeersveiligheid, de toverdozen en dergelijke meer. Tuurlijk ging onze visie in tegen de overheid vanwege onze ervaringen. Tuurlijk ging onze visie in tegen die van I.B. die bij hoog en laag beweerde dat politiediensten over alle nodige materialen beschikten om sporen op te meten en af te tekenen.Onze vertrouwelijke toelichtingen werden nadien door hem misbruikt om collega's te waarschuwen.We krijgen nog steeds berichten van forumgebruikers, exCVV leden en leden van nog enkele andere verenigingen, dat er nog weinig is te merken van verkeersverbeteringen sinds we van het toneel zijn verdwenen, Jozef.Al staan er mensen klaar om opnieuw het CVV te doen werken en te ondersteunen,niemand krijgt me nog over de lijn.Dag en nacht ben ik in de weer geweest samen met Marc.Alle weersomstandigheden getrotseer om slachtoffers te voorkomen.Dag en nacht 24/24 uur.Verlofdagen spenderende aan verkeersveiligheid.Rust en slaap gelaten om vervolgens met laffelijke scheinheiligaarden in confrontatie te komen op het terrein die nalieten om ordentelijk werk te verrichten.Gaven we daarop terechte commentaren als gevolg dat ongevalanalyses de mist ingingen,plannen begonnen te smeden zoals ondertussen geweten.Ik begrijp echt niet de drijfkracht van mijn echtgenoot om die taak terug te willen opnemen.Wetende met welke laffelijke toestanden en amateurisme wij hadden af te rekenen.Zelfs de Koning mag ons nog steunen en vrijgeleide geven opdat wij onze werkzaamheden op een ordentelijke en professionele wijze zouden kunnen uitvoeren,ik blijf bij mijn standpunt.Je kent ook immers maar al te goed de commentaren die op de gerechtsdeskundige binnen onze vereniging werden gegeven. Op welke wijze men heeft getracht hem in een slecht daglicht te stellen op het gesloten politieforum door haat en nijd.Een man die in de voetsporen is getreden van zijn vader dewelke sinds 1963 aan ongeval, brand en luchtvaartongevallenonderzoeken deed.In de pers niet zweeg over de erbarmelijke infrastructuur op onze wegen en de tegenstrijdige wegcode.Zolang het Belgisch politielandschap en andere overheden niet grondig hervormd wordt tot een eerlijke, doeltreffende, professionele en menswaardige aanpak, zal de verkeersveiligheid nooit ondersteund worden en steeds onderhevig zijn aan laffelijke en ondeugende praktijken.Ik heb de strijd meer dan voldoende gestreden met psychologen net van de schoolbanken en met personen met egocentrische gedachtengoeden.Confrontaties ondergaan met politie-sllachtofferbejegenaars die de woning van nabestaanden betraden en het polsuurwerk voortdurend bekeken om toch tijdig de woning te verlaten.Dit noemt men slachtofferbijstand!!Dat Christus maar de zegen geeft aan I.B. en consoorten om hen te ontdoen van de judaspraktijken.Waar hun aangeboren karaktertrekken zich voortspruiten op het onmenswaardige ipv de medemens te dienen, helpen en te beschermen.Soort zoekt soort en dit forum is ook onderhevig geweest aan duivelse wanpraktijken vanwege dat soort die het bestaan niet willen erkennen noch weten van het waarom dat er kritiek komt op hun dubieue werking. De hervorming is er gekomen omdat alles zo feilloos en goed werkte. Al betwijfel ik nog ten sterkste dat eenzame boswachters niet meer hoeven op te treden om een ontsnapt voortvluchtige gedetineerde op te sporen en aan te houden.
Is het me toegestaan een Chritophoros PB bewijs te plaatsen en waarvan nog getuigen waarvoor ik de anonimiteit wens te waarborgen? Het ligt in het verlengde om een klein tipje van de sluier op te llichten wat we bedoelen met de "wanpraktijken achter de schermen".
Gepost op: Zondag 21 December 2008 - 18:38:06
…/…
Bij deze gelegenheid wil ik jullie laten weten dat (naam bekend) heeft geprobeerd om mijn account van dit forum (Christophoros) te hacken. Aan het IP-adres is te zien dat hij deze poging ondernam vanaf zijn werk.
…/…
Hij heeft niet direct toegegeven dat hij deze poging tot hacken heeft ondernomen, wel heeft hij aangegeven dat hij de enige is die vanaf zijn werkplaats (tijdens werktijd notabene ) het Christophoros-forum bezoekt. Wetende dat deze poging tot hacken is ondernomen vanaf zijn werkplaats is er dus geen twijfel mogelijk dat hij dit heeft gedaan.
…/…
Bij deze geef ik jullie dan ook de goede raad om je er van te verzekeren dat jullie hier een geheel ander wachtwoord gebruiken dan degeen jullie …/….