Als er al een oprit of afrit was van de parking want vaak is het gewoon een strook of plein naast de openbare weg.
Je ga me toch niet vertellen dat ze reeds een week =minimum tijd om oude beton uit te breken en stortklaar maken van de site (in België kan dat uitlopen in jaaaaren) achteraan het gebouw stonden die bij die parking hoort?
Bovendien worden er rondom geleiders aangebracht om de machine of indien manueel de lat over te geleiden en is verse beton toch duidelijk te onderscheiden van reeds geharde beton (vocht, kleur, glans).
Zelfs wanneer er helemaal niets staat, wat hier niet het geval was, zie ik het reeds van op een kilometer afstand.
Niet enkel wat binnen in het voertuig gebeurd is belangrijk, nu en dan eens naar buiten kijken kan zeker geen kwaad.
De bestuurders voor alle kosten laten opdraaien en hopen dat ze ooit nog eens hun rijbewijs waardig worden lijkt mij de beste (lees veiligste) oplossing.
Wanneer ze in het kanaal rijden en verdrinken zullen ze ook niet meer moeten gaan klagen dat er geen hekken stond.