Auteur Topic: Art 24.7 / Sniper  (gelezen 137330 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Inazuma

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 5.603
  • Figurant in schimmenspellen
Re: Art 24.7 / Sniper
« Reactie #345 Gepost op: dinsdag 19 januari 2010 - 18:43:36 »
Mijn overbuur woont niet naast mij maar aan de overkant van de straat.
Dat is dus je naaste buur,  wonend in de naastbijgelegen, de dichtsbijgelegen woning ...

Citaat
Dreigen met pv's en Cassatie dat kan je wel.
Wat kan ik daar nu mee dreigen ???

IK hoop gewoon dat als je hier eens een PV voor krijgt, je evenveel lef zal hebben om het in de rechtzaal te gaan uitleggen zoals hier.
En het lef zal hebben om je mening tot het einde van de rechtsgang te blijven verdedigen, Cassatieberoep inbegrepen.

Citaat
Heb jij bewijzen van Cassatie misschien?
Neen, maar die zijn er voor jouw stelling of die van wegcode.be ook niet, want blijkbaar heeft Cassatie zich hier nog niet over uitgesproken.
Het verschil dan ?
Ik volg de wettekst en de verdragstekst, en maak geen uitzonderingen voor sommige kruispunten ...

Citaat
De politierechter zal hier eens goed mee lachen meen ik.
Ik vrees dat het wel eens aardig kan tegenvallen .


In elk geval hoog tijd voor een nieuwe, stevig ingekorte en desondanks aanzienlijk verduidelijkte wegcode.
Benieuwd wat Schouppe er van gaat (laten) maken ...
« Laatst bewerkt op: dinsdag 19 januari 2010 - 18:46:09 door Inazuma »
Weg Wanbeheer.be

De overheid als verkeersovertreder

Offline diane

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 500
Re: Art 24.7 / Sniper
« Reactie #346 Gepost op: dinsdag 19 januari 2010 - 19:12:52 »
Citaat van: Diane
Verder kunnen we stellen dat Michel en Inazuma toch alles uit de kast hebben gehaald wat eruit te halen was. Niet?


Citaat van: Mazda
Als zij mij niet kunnen antwoorden op de reden waarom naastbijgelegen in de tekst staat en voor naastbijgelegen geen plausibele uitleg kunnen geven, waarom zou ik dan met hun interpretatie akkoord moeten gaan?

Lees dan opnieuw alle berichten vanaf pagina 1, Mazda.

Citaat van: Mazda
In mijn interpretatie klopt alles er zitten geen hiaten in.

Ik ken er nog die o zo overtuigd waren van hun gelijk, Mazda. Zelfs een officier die ik in het zand heb doen bijten en ondertussen nu weet wat voor harde tante ik kan zijn tegenover mijn oversten. Heel hard als het moet, Mazda.

Verder kan ik me vergissen Mazda maar bent u geen politieambtenaar?

Citaat van: Mazda
Dat je Inazuma verdedigt in wat hij schrijft daar kan ik nog inkomen, maar dat je al de onzinnigheden die Michel schrijft zou verdedigen, daar stel ik dan toch mijn vragen bij.

Laat me even duidelijk zijn. Indien Inazuma of wie dan ook foutief zouden zijn met berichtgevingen, dan zal ik en/of Marc daar eerlijk voor uitkomen. Indien we ons niet akkoord zouden kunnen verklaren met berichtgevingen afkomstig van een persoon die we zéér goed kennen, zullen we dat ook melden, Mazda.

Wat je al onzinnigheden zou kunnen noemen van Michel of Inazuma. Deze doen dan hun uiterste best om alles aan te reiken wat binnen hun mogelijkheden ligt, dan nog enkele tussenkomsten van derden, en dan kom je met een vermoeden van "mekaars verdediging". Daar stel ik nu toch ook mijn vragen bij. Is hier op het forum een virus aan het overgaan of zo?

Citaat van: Mazda
Maar goed, ik weet niet wie jullie zijn en hoe jullie met mekaar verbonden zouden kunnen zijn.

Krijg nu de kouwe klere. Helemaal het toppunt.

Ik ken Michel enkel van op het forum en het vroegere forum van wegcode, Mazda. Nog nooit met die mens persoonlijk contact gehad. Net zoals met Inazuma. Maar ze onderbouwen wel degelijk hun berichten. Net zoals wij onze zienswijze met ongevallen en infrastructuur onderbouwen.

Dat verkeersveiligheid een ondankbare taak is weet ik met Marc al heel wat jaren. Het zwaard opnemen tegen deze materie is net dat hetzelfde zwaard tegen je keert. Ik vindt dat dit nu ook gebeurt met Michel en Inazuma. Waarbij deze laatste dan nog helemaal geen bericht plaatste met inhoudelijk karakter van een 'dreiging'.

Wat de verdere toekomst brengt weet ik ook niet met Michel en andere forumgebruikers.

Misschien een Racingteam 'CHRISTOPHOROS' ? Zeg nooit nooit.  :D

Citaat van: Mazda
Verder zou het kunnen dat jullie toevallig een politierechter kennen die 24.7 op jullie manier interpreteert, maar dat doen ze zeker niet allemaal.

Wij kennen wel een paar rechters en dat klopt ook. Vanwege mijn vroegere werkzaamheden. Maar ART. 24.7 is zeker nog niet ter spraak gekomen om ons daarover verder te informeren.

Tja Mazda..., no hard feelings, maar is er geen goeie arts in jouw geburen? ;)



Wat baten kaars en bril als de uil niet zien wil.

Offline Michel

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 5.571
Re: Art 24.7 / Sniper
« Reactie #347 Gepost op: dinsdag 19 januari 2010 - 19:56:31 »
Citaat Michel:
Waarom teken je daar een schuine verlenging ?  Een hoek behoeft geen verlenging, omdat de dwarsrijbaan schuin loopt is irrelevant.
Antwoord: Hoek?
Ja, een hoek, punt 1. is het hoekpunt, of het snijpunt van dwarsrijrand A met langsrijband C.
Redeneer je even mee of ga je weer uitwijken ? Ik wil je gewoon duidelijk maken dat je niet altijd een verlenging nodig hebt.
Aangezien ge toch altijd blijft vasthouden aan een interpreteerbaar "half regeltje 7°" met een onbestaand woord naastbijgelegen
dat logischerwijze nabijgelegen moet zijn. Refertes Van Dale.nl en Woordenboek.nl

Citaat
Het is de enige logische verlenging.
Ge hoeft niets te verlengen als je een hoekpunt hebt, of wil je me niet begrijpen ?

Citaat
Het is vanzelfsprekend dat je het deel van de verlenging dat het dichts bij je auto komt gebruikt om je 5M te bepalen.
En het is vanzelfsprekend dat je 5 meter van het hele kruispunt staat.
Waarom blijf je zo vaag ? Ik kan van een (schuin) "deel" van een verlenging geen 5 m afpassen, je meent dus PUNT ?!
Punt 1. dus neem ik maar aan... en | hier dus |op de tekening.

Punt 1. stelt het hoekpunt zelf voor, verlenging overbodig !

Voor jou maak ik nog een extra tekening.

Dit was de figuur, in vorige post, waar je dus het hoekpunt 1. neemt;
ik verander de dwarswegrand van A naar A", en kijk het hoekpunt 1. blijft hetzelfde, en/omdat het kruispunt hetzelfde blijft.
Auto : | hier dus | blijft op dezelfde plaats.  
__________________________________________________


            
                                        .                               3  .<    5m      >|---°---------|
                                    .                                2  .<    5m     >|    AUTO     |
_______________5M_ .                                1 .<__5m___>|_hier dus__ |________ C
                               '  \                                 ' \                      
                            '      \                              '    \
                        '           \                         '         \
                     A             A"                   A             A"

Hoekpunt begrepen ?  

Nu probeer ik de onderstaande figuur uit te vergroten, maar ik neem een nabijgelegen ronding C met snijpunt . links én een nabijgelegen recht dwarsrijbaanrandstukje D met hoekpunt . rechts, om het waarom Nederland de regel duidelijker uitlegt. Nederland neemt dus het einde van de ronding C waar het een snijpunt. vormt ttz overgaat in de langsrijbaanrand. Of bij een rechte dwarsrand D het snijpunt.
Vandaar verlengt het dwars over de langsrijbaan en vormt het dus die rode zone.
(In D en Oostenrijk is die rode kp-plaats smaller omdat men daar de snijpunten neemt van de rechte gedeeltes van de beide rijbaanranden die daar een denkbeeldig kp-hoekpunt vormen)
Ik heb al enkele tekeningen die het probleem van verlengen van welke dwarsrand aanhalen, maar ik maak extra een nieuwe.  
_______________________________________________________________________________ __



                                                   a                             b
                                                  ´                              `                                      
====================.   ´                                `   .==========================
                                               )C                                  `/D  
                                              /                                       \
                                          e /                                          \                                  
                                             \                                           \
                                              \ f                                         \ g  

Vanwaar pas jij de 5 meter af en waarom ? :
1 -   vanaf het punt . gevormd door nabijgelegen kromming C en langsrijbaanrand (=====) voor links te parkeren, of voor rechts te parkeren het snijpunt of verlengingspunt . gevormd door nabijgelegen dwarsrandstukje D en langsrijbaanrand aan die kant. (zoals de Nederlandse wegcode)

2 - verlenging a van e ? -> verlenging b van g ?

3 - "iets" met rijbaanrand f  ?  verklaar je nader

4 - nog "iets anders, of een andere combinatie" ? verklaar je nader

Je mag de ganse figuur copieëren en aanpassen.

edit : dit was mijn allerlaatste poging.  ;D                                                                                        
« Laatst bewerkt op: dinsdag 19 januari 2010 - 20:27:11 door Michel »
Geen land ter wereld is rijk genoeg om zich de weelde van slechte wegen te kunnen veroorloven
© Koning Willem I

Offline mazda

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 1.355
Re: Art 24.7 / Sniper
« Reactie #348 Gepost op: dinsdag 19 januari 2010 - 20:21:45 »
Citaat Harde Tante:
Ik ken er nog die o zo overtuigd waren van hun gelijk, Mazda. Zelfs een officier die ik in het zand heb doen bijten en ondertussen nu weet wat voor harde tante ik kan zijn tegenover mijn oversten. Heel hard als het moet, Mazda.

Laat me even duidelijk zijn. Indien Inazuma of wie dan ook foutief zouden zijn met berichtgevingen, dan zal ik en/of Marc daar eerlijk voor uitkomen
Antwoord: Jij en Marc hebben dan ook de waarheid in pacht.
Moet ik nu bang zijn?
Ten eerste heb ik er geen boodschap aan om mijn gelijk te halen. Ik probeer kost wat kost de interpretatie van Inazuma te weerleggen enkel en alleen om aan te tonen dat een andere interpretatie evenzeer mogelijk is. Dat heb ik al verschillende keren geschreven.
De tekst van 24.7 zorgt ervoor dat mijn interpretatie op bepaalde brede kruispunten zelfs wenselijk is.
Ik heb van in het begin gezegd dat er een fout woordgebruik is en dat daardoor verschillende interpretaties mogelijk zijn.
Wie is er hier dan zo overtuigd van zijn gelijk?


« Laatst bewerkt op: dinsdag 19 januari 2010 - 20:55:45 door mazda »

Offline mazda

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 1.355
Re: Art 24.7 / Sniper
« Reactie #349 Gepost op: dinsdag 19 januari 2010 - 20:43:05 »
Michel,
                         .e
                .a     .c
____X___.b     .d_Y______
             /       /       

Auto X houdt rekening met punt b
Auto Y met punt c of e al naargelang de breedte van zijn auto.


                                                  a                             b
                                                  ´                              `                                     
====================.   ´                                `   .==========================
                                               )C                                  `/D   
                                              /                                       \
                                          e /                                          \                                   
                                             \                                           \
                                              \ f                                         \ g 
Bij jou tekening is dit toevallig 2x het . dat het dichtst bij de auto zal liggen.

Offline Michel

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 5.571
Re: Art 24.7 / Sniper
« Reactie #350 Gepost op: dinsdag 19 januari 2010 - 21:16:13 »
Michel,
                         .e
                .a     .c
____X___.b     .d_Y______
             /       /        

Auto X houdt rekening met punt b
Auto Y met punt c of e al naargelang de breedte van zijn auto.

Dus de bestuurder van auto Y moet een wandeling gaan maken om de hoek vh kruispunt, zeggen we zo´n 15 meter om zeker te zijn van het scheef-°-verloop van die dwarsrijbaanrand, dat scheef verlengen ttz .d .c .e op een lijn, best met wit krijt trekken, dan een wit X-kruis maken op de langsrijbaan naargelang zijn (voertuigbreedte - met spiegel ? -)... als er geen auto´s rijden... , zeggen we op punt .e een wit X zetten, dan snel - er komen auto´s aangereden... dat punt terugprojecteren dwars naar de stoep, daar een streep zetten en dan 5 meter ...., dus een moto mag dan zeker een meter korter bij het kp staan, een camion een meter verder achteruit ?  :D srry  ;)
Citaat
_______________________________________________________________________________________




                                                                                               ´e<    5  m    >################
                                                  a                             b          ´c                      C  A  M  I   O   N  16 m....]  
                                                  ´                              `      ´d                        ################            
====================.   ´                                `   .==========================
                                               )C                                  `/D  
                                              /                                       \
                                          e /                                          \                                  
                                             \                                           \
                                              \ f                                         \ g  
Bij jou tekening is dit toevallig 2x het . dat het dichtst bij de auto zal liggen.
Tiens, geen , d  ,c  ,e verlengingspunten meer van de verlenging dwarsrijbaanrand D, en dan 5 m?   ???    :-\

Mijn antwoord zullen altijd die (hoek)punten . links en rechts zijn, toeval heeft daar niets mee te maken, en de aard en/of uitmonding°-hoek van die dwarsrijweg is ook altijd irrelevant. En de breedte van het voertuig is ook irrelevant. (enkel voor "de 3 m" wel)

En mag men daar op de berm parkeren, of gedeeltelijk, moet men evenzo van dezelfde referentiepunten . nemen om die 5 meter af te passen. En men hoeft geen wandeling te ondernemen, die punten liggen op het einde van de rijbaanrand-begin dwarsrand  .====

                             X<    5 m  >                                         <     5 m   >X   rijbaan
 ====================.                                        .==========================
                             X<    5 m  >)C                                   / <     5 m   >X  
   berm                                                                             D                      berm


Be -mijn aanpassing-  ;)
Citaat
7° in de nabijheid van de kruispunten, op minder dan 5 meter van de verlenging van de naastbijgelegen rand van de dwarsrijbaan, behoudens plaatselijke reglementering;
waarom ?
1. geen definitie van hoe en wat juist verlengen, en hoe die 5 m vanaf wat-van-de-verlenging af te passen.
2. naastbijgelegen als woordsamenstelling bestaat niet:
naastbij op zich wel, maar verwijst duidelijk naar nabij.
3. deze topic bewijst het interpretatiepotentieel van dat doorstreept deel.

De bedoeling van: "op minder dan 5 meter van de verlenging" is om de nabijheid van de -ganse- kruispuntEN te bepalen (*ik verwijs ook onderaan naar een post van @Jozef) , en volgens de definitie van kruispunt als "plaats waar..." en het belangrijkste van Art 24 (het begin), zullen dat de "uiterste verlengingen" zijn, die zoals bvb oversteekplaatsen links en rechts over een kruispunt haaks over de (langs)rijbaan getrokken worden    

Dus naar analogie met Nl :
Citaat
http://lexius.nl/reglement-verkeersregels-en-verkeerstekens-1990-rvv-1990/hoofdstuk2/paragraaf10
Hoofdstuk II. Verkeersregels § 10. Parkeren
Artikel 24
1. De bestuurder mag zijn voertuig niet parkeren:
a. bij een kruispunt op een afstand van minder dan vijf meter daarvan;


* En moest dit niet voldoende zijn, lees nog eens aandachtig hoe @ Jozef reageerde op jouw vragenpunten ... 17 bladzijden eerder:

* http://www.christophoros.be/nl/forum/index.php/topic,1989.msg19986.html#msg19986
« Laatst bewerkt op: dinsdag 19 januari 2010 - 22:51:14 door Michel »
Geen land ter wereld is rijk genoeg om zich de weelde van slechte wegen te kunnen veroorloven
© Koning Willem I

Offline diane

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 500
Re: Art 24.7 / Sniper
« Reactie #351 Gepost op: dinsdag 19 januari 2010 - 23:12:54 »
Citaat van: Mazda
Antwoord: Jij en Marc hebben dan ook de waarheid in pacht.
Moet ik nu bang zijn?

Of we de waarheid in pacht hadden kan je aan een zoontje van een politieambtenaar vragen. Waar we een forumgebruiker door een recontructie volledig in het gelijk hebben gekregen. Begrijp je? Stond ooit op het wegcode forum door betrokken forumgebruiker.

Als men kan aantonen bij een ongeval dat uw interpretatie en daad oorzakellijk verband kunnen inhouden tot een ongeval, zal men ook niet nalaten uw aandeel hierin te weerhouden. Je bekijkt het zelf maar.

Ik vrees dat je bang mag zijn indien je op mijn aanbod zou ingaan om pv op te maken om uitsluiting te bekomen inzake uw interpretatie. Kwaliteit kost nou eenmaal geld. Ik vrees ook voor jou procedure tot in cassatie, Mazda. Dat de kwaliteit erin bestaat als aansluiting op Michel en Inazuma hun berichten.

Begrijp je in rechte lijn en zonder omwegen?

Ik veronderstel dat mijn sterke vermoedens verder gaan kloppen. Je rept met geen woord over:

Citaat van: Harde Tante Diane
Verder kan ik me vergissen Mazda maar bent u geen politieambtenaar?

Bizar. :o

Het verdacht zijn zal aan mijn beroepsmisvorming liggen. ;)

Ik hoop de waarheid niet in pacht te hebben, maar vrees er toch voor.

Wel te rusten.



Wat baten kaars en bril als de uil niet zien wil.

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: Art 24.7 / Sniper
« Reactie #352 Gepost op: woensdag 20 januari 2010 - 00:09:28 »
Ik veronderstel dat mijn sterke vermoedens verder gaan kloppen. Je rept met geen woord over:

Citaat van: Harde Tante Diane
Verder kan ik me vergissen Mazda maar bent u geen politieambtenaar?

Bizar. :o

Het verdacht zijn zal aan mijn beroepsmisvorming liggen. ;)

Ik hoop de waarheid niet in pacht te hebben, maar vrees er toch voor.

Diane,

Je zult het nooit weten. Want als hij een flik zou zijn (ik zeg wel als), is de kans zeer groot dat hij er niet voor terugdeinst om daaromtrent te liegen.

Wat mij betreft, denk ik dat de kans dat hij een flik is, zeer klein is. Flikken zie je hier niet, omdat ze hier te dikwijls op hun smikkel zouden gaan.
« Laatst bewerkt op: woensdag 20 januari 2010 - 00:11:55 door jozef »
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline marc

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 714
Re: Art 24.7 / Sniper
« Reactie #353 Gepost op: woensdag 20 januari 2010 - 00:51:40 »
Citaat van: Jozef
Diane,

Je zult het nooit weten. Want als hij een flik zou zijn (ik zeg wel als), is de kans zeer groot dat hij er niet voor terugdeinst om daaromtrent te liegen.

Kijk maar uit. De opsporingsneus van Diane ivm met dat vermeend ambulancierke bleek ook Rik te zijn. 
De Belgische verkeersveiligheid, een VERWAARLOOSDE ZIEKTE.
"Kakelen kan iedereen" zei de boer tot zijn advocaat, "maar eieren leggen..."

www.mattys-music.be

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: Art 24.7 / Sniper
« Reactie #354 Gepost op: woensdag 20 januari 2010 - 01:27:16 »
Citaat van: Jozef
Diane,

Je zult het nooit weten. Want als hij een flik zou zijn (ik zeg wel als), is de kans zeer groot dat hij er niet voor terugdeinst om daaromtrent te liegen.

Kijk maar uit. De opsporingsneus van Diane ivm met dat vermeend ambulancierke bleek ook Rik te zijn. 

Wat??? Rik een ambulancier??? Ben ik gelukikig dat ik niet dikwijls in België hoef te rijden! Maar het vermeerdert tegelijk wel mijn angst voor de weinige keren dat ik er nog moet rijden!
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline diane

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 500
Re: Art 24.7 / Sniper
« Reactie #355 Gepost op: woensdag 20 januari 2010 - 01:42:16 »
Citaat van: Jozef
Wat??? Rik een ambulancier??? Ben ik gelukikig dat ik niet dikwijls in België hoef te rijden! Maar het vermeerdert tegelijk wel mijn angst voor de weinige keren dat ik er nog moet rijden!

Gaf zich daarvoor uit. In deze zin: "aanmatiging van openbare ambten en titels"



Wat baten kaars en bril als de uil niet zien wil.

Offline bibi585

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 3.636
  • Geslacht: Man
Re: Art 24.7 / Sniper
« Reactie #356 Gepost op: woensdag 20 januari 2010 - 01:45:42 »
edit : dit was mijn allerlaatste poging.

Nog een kleine 6 pagina's Michel, je bent er bijna.  ;D ;D ;D

Offline mazda

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 1.355
Re: Art 24.7 / Sniper
« Reactie #357 Gepost op: woensdag 20 januari 2010 - 09:05:17 »
Citaat van: Mazda
Antwoord: Jij en Marc hebben dan ook de waarheid in pacht.
Moet ik nu bang zijn?

Of we de waarheid in pacht hadden kan je aan een zoontje van een politieambtenaar vragen. Waar we een forumgebruiker door een recontructie volledig in het gelijk hebben gekregen. Begrijp je? Stond ooit op het wegcode forum door betrokken forumgebruiker.

Als men kan aantonen bij een ongeval dat uw interpretatie en daad oorzakellijk verband kunnen inhouden tot een ongeval, zal men ook niet nalaten uw aandeel hierin te weerhouden. Je bekijkt het zelf maar.

Ik vrees dat je bang mag zijn indien je op mijn aanbod zou ingaan om pv op te maken om uitsluiting te bekomen inzake uw interpretatie. Kwaliteit kost nou eenmaal geld. Ik vrees ook voor jou procedure tot in cassatie, Mazda. Dat de kwaliteit erin bestaat als aansluiting op Michel en Inazuma hun berichten.

Begrijp je in rechte lijn en zonder omwegen?

Ik veronderstel dat mijn sterke vermoedens verder gaan kloppen. Je rept met geen woord over:

Citaat van: Harde Tante Diane
Verder kan ik me vergissen Mazda maar bent u geen politieambtenaar?

Bizar. :o

Het verdacht zijn zal aan mijn beroepsmisvorming liggen. ;)

Ik hoop de waarheid niet in pacht te hebben, maar vrees er toch voor.

Wel te rusten.





Ik heb geen behoefte aan deze informatie, deze gegevens dragen niets bij aan dit topic.
Ik en nog vele anderen staan al jaren, ik heb het nooit anders geweten, geparkeerd aan de doorlopende kant van T kruispunten in Brussel.
Het gaat om vrij brede straten en lanen met soms in het midden een berm of bijzondere overrijdbare bedding.
Er wordt gewoon doorlopend geparkeerd als er ergens aan de overkant een straatje uitkomt.
Het zou zelfs belachelijk zijn om aan de doorlopende kant een open ruimte te laten.
Misschien doe ik dat wel eens met dat PV maar dan moet ik eerst een agent vinden die mij daar wil opschrijven.
De interpretatie van een franstalige politierechter is misschien verschillend dan die van een nederlandstalige.


Offline mazda

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 1.355
Re: Art 24.7 / Sniper
« Reactie #358 Gepost op: woensdag 20 januari 2010 - 09:21:24 »
Citaat jozef:
Er is nergens sprake van de hoek van de naastbijgelegen dwarsrijbaan, wel van de (uiteraard denkbeeldige) verlenging van de rand van de naastbijgelegen dwarsrijbaan. Die verlenging beslaat het volledige kruispunt, dat immers bestaat uit de plaats waar 2 of meer openbare wegen samenkomen. Dus zelfs een gelijkgrondse berm is daarin begrepen.
Citaat Michel:
Waarom teken je daar een schuine verlenging ?  Een hoek behoeft geen verlenging, omdat de dwarsrijbaan schuin loopt is irrelevant.
Antwoord: Hoek?

Offline mazda

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 1.355
Re: Art 24.7 / Sniper
« Reactie #359 Gepost op: woensdag 20 januari 2010 - 09:23:07 »
Citaat Diane:
Ik hoop de waarheid niet in pacht te hebben, maar vrees er toch voor.

antwoord: arrogant