Ik ben ook niet te spreken over Touring.
Ik betaalde destijds extra voor een vervangingswagen in geval van pech waarbij mijn wagen niet dadelijk kon hersteld worden. Op een dag was dat het geval, maar de takelwagen van Touring kwam aangereden zonder vervangwagen, met als uitleg: "Op is op, we hebben er geen meer in voorraad."
Leslie belde Touring ooit voor pechverhelping vanop de parking van de Colruyt in Kontich. "Welke straat is dat?" vroeg de man van Touring. "Weet ik niet," zei Leslie, "ik weet hoe ik er moet naartoe rijden, maar niet hoe die straat hier heet. Kunt U dat niet even opzoeken op de website van Colruyt?" "Neen," zei de man van Touring, "als U niet weet waar U zich bevindt, weet ik het ook niet." Dan maar naar de 24-uren centrale van VW gebeld. Zeer vriendelijk, 20 minuten later stond er een takelwagen. We hebben enkel de takelwagen moeten betalen (70 Euro), niets aan VW.