Auteur Topic: Vervolgd omdat MTM aanhangwagen groter is dan MTSM !  (gelezen 3451 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Inazuma

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 5.603
  • Figurant in schimmenspellen
Vervolgd omdat MTM aanhangwagen groter is dan MTSM !
« Gepost op: woensdag 23 maart 2011 - 18:42:17 »
Wat dat met de politieparketten is, weet ik ook niet.
Blijkbaar vervolgt men graag, en wordt klakkeloos het PV gevolgd.

Zelf ben ik dan al vervolgd voor het parkeren op een parking (!), deze weggebruiker wordt dan weer vervolgd om een aanhangwagen te trekken met een hogere MTM dan de MTSM, terwijl de bepalingen daarover op de feitelijke massa gaan !

http://wegcode.be/forum/showthread.php/31387-Nogmaals-MTSM-MTM-vraag?p=175815#post175815
Weg Wanbeheer.be

De overheid als verkeersovertreder

Offline bibi585

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 3.636
  • Geslacht: Man
Re: Vervolgd omdat MTM aanhangwagen groter is dan MTSM !
« Reactie #1 Gepost op: woensdag 23 maart 2011 - 23:54:04 »
Ik weet mensen die na enkele boetes (geen dagvaarding) van €900 (negenhonderd) uit pure ellende een zware SUV gekocht hebben om geen boetes meer te krijgen.
Ook daarom heb ik zelf mijn Dodge aangekocht om mijn aanhangwagen te mogen trekken (gelukkig zelf geen boetes gehad) ook al had ik geen enkel probleem om diezelfde aanhangwagen te trekken met de Vivaro, ook niet in beladen toestand.
Om het plaatje compleet te maken (wel off topic) heb ik dan nog 8 maanden mogen wachten op de homologatie van de Dodge waardoor ik mijn eenmanszaak uit pure ellende ondertussen reeds had moeten stopzetten.

Dat is nu eenmaal het gezellige aanKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.mensen die na enkele boetes (geen dagvaarding) van €900 (negenhonderd) uit pure ellende een zware SUV gekocht hebben om geen boetes meer te krijgen.
Ook daarom heb ik zelf mijn Dodge aangekocht om mijn aanhangwagen te mogen trekken (gelukkig zelf geen boetes gehad) ook al had ik geen enkel probleem om diezelfde aanhangwagen te trekken met de Vivaro, ook niet in beladen toestand.
Om het plaatje compleet te maken (wel off topic) heb ik dan nog 8 maanden mogen wachten op de homologatie van de Dodge waardoor ik mijn eenmanszaak uit pure ellende ondertussen reeds had moeten stopzetten.

Dat is nu eenmaal het gezellige aanKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.mensen die na enkele boetes (geen dagvaarding) van €900 (negenhonderd) uit pure ellende een zware SUV gekocht hebben om geen boetes meer te krijgen.
Ook daarom heb ik zelf mijn Dodge aangekocht om mijn aanhangwagen te mogen trekken (gelukkig zelf geen boetes gehad) ook al had ik geen enkel probleem om diezelfde aanhangwagen te trekken met de Vivaro, ook niet in beladen toestand.
Om het plaatje compleet te maken (wel off topic) heb ik dan nog 8 maanden mogen wachten op de homologatie van de Dodge waardoor ik mijn eenmanszaak uit pure ellende ondertussen reeds had moeten stopzetten.

Dat is nu eenmaal het gezellige aanKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.mensen die na enkele boetes (geen dagvaarding) van €900 (negenhonderd) uit pure ellende een zware SUV gekocht hebben om geen boetes meer te krijgen.
Ook daarom heb ik zelf mijn Dodge aangekocht om mijn aanhangwagen te mogen trekken (gelukkig zelf geen boetes gehad) ook al had ik geen enkel probleem om diezelfde aanhangwagen te trekken met de Vivaro, ook niet in beladen toestand.
Om het plaatje compleet te maken (wel off topic) heb ik dan nog 8 maanden mogen wachten op de homologatie van de Dodge waardoor ik mijn eenmanszaak uit pure ellende ondertussen reeds had moeten stopzetten.

Dat is nu eenmaal het gezellige aanKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.mensen die na enkele boetes (geen dagvaarding) van €900 (negenhonderd) uit pure ellende een zware SUV gekocht hebben om geen boetes meer te krijgen.
Ook daarom heb ik zelf mijn Dodge aangekocht om mijn aanhangwagen te mogen trekken (gelukkig zelf geen boetes gehad) ook al had ik geen enkel probleem om diezelfde aanhangwagen te trekken met de Vivaro, ook niet in beladen toestand.
Om het plaatje compleet te maken (wel off topic) heb ik dan nog 8 maanden mogen wachten op de homologatie van de Dodge waardoor ik mijn eenmanszaak uit pure ellende ondertussen reeds had moeten stopzetten.

Dat is nu eenmaal het gezellige aanKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.mensen die na enkele boetes (geen dagvaarding) van €900 (negenhonderd) uit pure ellende een zware SUV gekocht hebben om geen boetes meer te krijgen.
Ook daarom heb ik zelf mijn Dodge aangekocht om mijn aanhangwagen te mogen trekken (gelukkig zelf geen boetes gehad) ook al had ik geen enkel probleem om diezelfde aanhangwagen te trekken met de Vivaro, ook niet in beladen toestand.
Om het plaatje compleet te maken (wel off topic) heb ik dan nog 8 maanden mogen wachten op de homologatie van de Dodge waardoor ik mijn eenmanszaak uit pure ellende ondertussen reeds had moeten stopzetten.

Dat is nu eenmaal het gezellige aanKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.mensen die na enkele boetes (geen dagvaarding) van €900 (negenhonderd) uit pure ellende een zware SUV gekocht hebben om geen boetes meer te krijgen.
Ook daarom heb ik zelf mijn Dodge aangekocht om mijn aanhangwagen te mogen trekken (gelukkig zelf geen boetes gehad) ook al had ik geen enkel probleem om diezelfde aanhangwagen te trekken met de Vivaro, ook niet in beladen toestand.
Om het plaatje compleet te maken (wel off topic) heb ik dan nog 8 maanden mogen wachten op de homologatie van de Dodge waardoor ik mijn eenmanszaak uit pure ellende ondertussen reeds had moeten stopzetten.

Dat is nu eenmaal het gezellige aanKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.mensen die na enkele boetes (geen dagvaarding) van €900 (negenhonderd) uit pure ellende een zware SUV gekocht hebben om geen boetes meer te krijgen.
Ook daarom heb ik zelf mijn Dodge aangekocht om mijn aanhangwagen te mogen trekken (gelukkig zelf geen boetes gehad) ook al had ik geen enkel probleem om diezelfde aanhangwagen te trekken met de Vivaro, ook niet in beladen toestand.
Om het plaatje compleet te maken (wel off topic) heb ik dan nog 8 maanden mogen wachten op de homologatie van de Dodge waardoor ik mijn eenmanszaak uit pure ellende ondertussen reeds had moeten stopzetten.

Dat is nu eenmaal het gezellige aanKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.mensen die na enkele boetes (geen dagvaarding) van €900 (negenhonderd) uit pure ellende een zware SUV gekocht hebben om geen boetes meer te krijgen.
Ook daarom heb ik zelf mijn Dodge aangekocht om mijn aanhangwagen te mogen trekken (gelukkig zelf geen boetes gehad) ook al had ik geen enkel probleem om diezelfde aanhangwagen te trekken met de Vivaro, ook niet in beladen toestand.
Om het plaatje compleet te maken (wel off topic) heb ik dan nog 8 maanden mogen wachten op de homologatie van de Dodge waardoor ik mijn eenmanszaak uit pure ellende ondertussen reeds had moeten stopzetten.

Dat is nu eenmaal het gezellige aanKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.mensen die na enkele boetes (geen dagvaarding) van €900 (negenhonderd) uit pure ellende een zware SUV gekocht hebben om geen boetes meer te krijgen.
Ook daarom heb ik zelf mijn Dodge aangekocht om mijn aanhangwagen te mogen trekken (gelukkig zelf geen boetes gehad) ook al had ik geen enkel probleem om diezelfde aanhangwagen te trekken met de Vivaro, ook niet in beladen toestand.
Om het plaatje compleet te maken (wel off topic) heb ik dan nog 8 maanden mogen wachten op de homologatie van de Dodge waardoor ik mijn eenmanszaak uit pure ellende ondertussen reeds had moeten stopzetten.

Dat is nu eenmaal het gezellige aanKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.mensen die na enkele boetes (geen dagvaarding) van €900 (negenhonderd) uit pure ellende een zware SUV gekocht hebben om geen boetes meer te krijgen.
Ook daarom heb ik zelf mijn Dodge aangekocht om mijn aanhangwagen te mogen trekken (gelukkig zelf geen boetes gehad) ook al had ik geen enkel probleem om diezelfde aanhangwagen te trekken met de Vivaro, ook niet in beladen toestand.
Om het plaatje compleet te maken (wel off topic) heb ik dan nog 8 maanden mogen wachten op de homologatie van de Dodge waardoor ik mijn eenmanszaak uit pure ellende ondertussen reeds had moeten stopzetten.

Dat is nu eenmaal het gezellige aanKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.mensen die na enkele boetes (geen dagvaarding) van €900 (negenhonderd) uit pure ellende een zware SUV gekocht hebben om geen boetes meer te krijgen.
Ook daarom heb ik zelf mijn Dodge aangekocht om mijn aanhangwagen te mogen trekken (gelukkig zelf geen boetes gehad) ook al had ik geen enkel probleem om diezelfde aanhangwagen te trekken met de Vivaro, ook niet in beladen toestand.
Om het plaatje compleet te maken (wel off topic) heb ik dan nog 8 maanden mogen wachten op de homologatie van de Dodge waardoor ik mijn eenmanszaak uit pure ellende ondertussen reeds had moeten stopzetten.

Dat is nu eenmaal het gezellige aanKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.mensen die na enkele boetes (geen dagvaarding) van €900 (negenhonderd) uit pure ellende een zware SUV gekocht hebben om geen boetes meer te krijgen.
Ook daarom heb ik zelf mijn Dodge aangekocht om mijn aanhangwagen te mogen trekken (gelukkig zelf geen boetes gehad) ook al had ik geen enkel probleem om diezelfde aanhangwagen te trekken met de Vivaro, ook niet in beladen toestand.
Om het plaatje compleet te maken (wel off topic) heb ik dan nog 8 maanden mogen wachten op de homologatie van de Dodge waardoor ik mijn eenmanszaak uit pure ellende ondertussen reeds had moeten stopzetten.

Dat is nu eenmaal het gezellige aanKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.mensen die na enkele boetes (geen dagvaarding) van €900 (negenhonderd) uit pure ellende een zware SUV gekocht hebben om geen boetes meer te krijgen.
Ook daarom heb ik zelf mijn Dodge aangekocht om mijn aanhangwagen te mogen trekken (gelukkig zelf geen boetes gehad) ook al had ik geen enkel probleem om diezelfde aanhangwagen te trekken met de Vivaro, ook niet in beladen toestand.
Om het plaatje compleet te maken (wel off topic) heb ik dan nog 8 maanden mogen wachten op de homologatie van de Dodge waardoor ik mijn eenmanszaak uit pure ellende ondertussen reeds had moeten stopzetten.

Dat is nu eenmaal het gezellige aanKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.mensen die na enkele boetes (geen dagvaarding) van €900 (negenhonderd) uit pure ellende een zware SUV gekocht hebben om geen boetes meer te krijgen.
Ook daarom heb ik zelf mijn Dodge aangekocht om mijn aanhangwagen te mogen trekken (gelukkig zelf geen boetes gehad) ook al had ik geen enkel probleem om diezelfde aanhangwagen te trekken met de Vivaro, ook niet in beladen toestand.
Om het plaatje compleet te maken (wel off topic) heb ik dan nog 8 maanden mogen wachten op de homologatie van de Dodge waardoor ik mijn eenmanszaak uit pure ellende ondertussen reeds had moeten stopzetten.

Dat is nu eenmaal het gezellige aanKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.mensen die na enkele boetes (geen dagvaarding) van €900 (negenhonderd) uit pure ellende een zware SUV gekocht hebben om geen boetes meer te krijgen.
Ook daarom heb ik zelf mijn Dodge aangekocht om mijn aanhangwagen te mogen trekken (gelukkig zelf geen boetes gehad) ook al had ik geen enkel probleem om diezelfde aanhangwagen te trekken met de Vivaro, ook niet in beladen toestand.
Om het plaatje compleet te maken (wel off topic) heb ik dan nog 8 maanden mogen wachten op de homologatie van de Dodge waardoor ik mijn eenmanszaak uit pure ellende ondertussen reeds had moeten stopzetten.

Dat is nu eenmaal het gezellige aan den Belziek.

Offline Kunde

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 542
  • Geslacht: Man
  • Veilig verkeer begint en eindigt bij jou en mij
Re: Vervolgd omdat MTM aanhangwagen groter is dan MTSM !
« Reactie #2 Gepost op: donderdag 24 maart 2011 - 10:26:20 »
Parketten lezen de inhoud van de dossiers m.b.t. verkeersinbreuken niet; teveel werk. Wanneer de minnelijke schikking niet betaald wordt wordt er gedagvaard, alhoewel uit het dossier duidelijk blijkt dat de verbalisant iets te ijverig was. Zelf al meermaals meegemaakt. Kost dus een hoop geld aan de gemeenschap om een vrijspraak uit te spreken, terwijl de vervolging niet nodig was. Anderzijds zijn er heel wat burgers die het niet tot een proces laten komen en braafjes betalen; Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.n lezen de inhoud van de dossiers m.b.t. verkeersinbreuken niet; teveel werk. Wanneer de minnelijke schikking niet betaald wordt wordt er gedagvaard, alhoewel uit het dossier duidelijk blijkt dat de verbalisant iets te ijverig was. Zelf al meermaals meegemaakt. Kost dus een hoop geld aan de gemeenschap om een vrijspraak uit te spreken, terwijl de vervolging niet nodig was. Anderzijds zijn er heel wat burgers die het niet tot een proces laten komen en braafjes betalen; Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.n lezen de inhoud van de dossiers m.b.t. verkeersinbreuken niet; teveel werk. Wanneer de minnelijke schikking niet betaald wordt wordt er gedagvaard, alhoewel uit het dossier duidelijk blijkt dat de verbalisant iets te ijverig was. Zelf al meermaals meegemaakt. Kost dus een hoop geld aan de gemeenschap om een vrijspraak uit te spreken, terwijl de vervolging niet nodig was. Anderzijds zijn er heel wat burgers die het niet tot een proces laten komen en braafjes betalen; Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.n lezen de inhoud van de dossiers m.b.t. verkeersinbreuken niet; teveel werk. Wanneer de minnelijke schikking niet betaald wordt wordt er gedagvaard, alhoewel uit het dossier duidelijk blijkt dat de verbalisant iets te ijverig was. Zelf al meermaals meegemaakt. Kost dus een hoop geld aan de gemeenschap om een vrijspraak uit te spreken, terwijl de vervolging niet nodig was. Anderzijds zijn er heel wat burgers die het niet tot een proces laten komen en braafjes betalen; Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.n lezen de inhoud van de dossiers m.b.t. verkeersinbreuken niet; teveel werk. Wanneer de minnelijke schikking niet betaald wordt wordt er gedagvaard, alhoewel uit het dossier duidelijk blijkt dat de verbalisant iets te ijverig was. Zelf al meermaals meegemaakt. Kost dus een hoop geld aan de gemeenschap om een vrijspraak uit te spreken, terwijl de vervolging niet nodig was. Anderzijds zijn er heel wat burgers die het niet tot een proces laten komen en braafjes betalen; Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.n lezen de inhoud van de dossiers m.b.t. verkeersinbreuken niet; teveel werk. Wanneer de minnelijke schikking niet betaald wordt wordt er gedagvaard, alhoewel uit het dossier duidelijk blijkt dat de verbalisant iets te ijverig was. Zelf al meermaals meegemaakt. Kost dus een hoop geld aan de gemeenschap om een vrijspraak uit te spreken, terwijl de vervolging niet nodig was. Anderzijds zijn er heel wat burgers die het niet tot een proces laten komen en braafjes betalen; Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.n lezen de inhoud van de dossiers m.b.t. verkeersinbreuken niet; teveel werk. Wanneer de minnelijke schikking niet betaald wordt wordt er gedagvaard, alhoewel uit het dossier duidelijk blijkt dat de verbalisant iets te ijverig was. Zelf al meermaals meegemaakt. Kost dus een hoop geld aan de gemeenschap om een vrijspraak uit te spreken, terwijl de vervolging niet nodig was. Anderzijds zijn er heel wat burgers die het niet tot een proces laten komen en braafjes betalen; Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.n lezen de inhoud van de dossiers m.b.t. verkeersinbreuken niet; teveel werk. Wanneer de minnelijke schikking niet betaald wordt wordt er gedagvaard, alhoewel uit het dossier duidelijk blijkt dat de verbalisant iets te ijverig was. Zelf al meermaals meegemaakt. Kost dus een hoop geld aan de gemeenschap om een vrijspraak uit te spreken, terwijl de vervolging niet nodig was. Anderzijds zijn er heel wat burgers die het niet tot een proces laten komen en braafjes betalen; Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.n lezen de inhoud van de dossiers m.b.t. verkeersinbreuken niet; teveel werk. Wanneer de minnelijke schikking niet betaald wordt wordt er gedagvaard, alhoewel uit het dossier duidelijk blijkt dat de verbalisant iets te ijverig was. Zelf al meermaals meegemaakt. Kost dus een hoop geld aan de gemeenschap om een vrijspraak uit te spreken, terwijl de vervolging niet nodig was. Anderzijds zijn er heel wat burgers die het niet tot een proces laten komen en braafjes betalen; Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.n lezen de inhoud van de dossiers m.b.t. verkeersinbreuken niet; teveel werk. Wanneer de minnelijke schikking niet betaald wordt wordt er gedagvaard, alhoewel uit het dossier duidelijk blijkt dat de verbalisant iets te ijverig was. Zelf al meermaals meegemaakt. Kost dus een hoop geld aan de gemeenschap om een vrijspraak uit te spreken, terwijl de vervolging niet nodig was. Anderzijds zijn er heel wat burgers die het niet tot een proces laten komen en braafjes betalen; Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.n lezen de inhoud van de dossiers m.b.t. verkeersinbreuken niet; teveel werk. Wanneer de minnelijke schikking niet betaald wordt wordt er gedagvaard, alhoewel uit het dossier duidelijk blijkt dat de verbalisant iets te ijverig was. Zelf al meermaals meegemaakt. Kost dus een hoop geld aan de gemeenschap om een vrijspraak uit te spreken, terwijl de vervolging niet nodig was. Anderzijds zijn er heel wat burgers die het niet tot een proces laten komen en braafjes betalen; Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.n lezen de inhoud van de dossiers m.b.t. verkeersinbreuken niet; teveel werk. Wanneer de minnelijke schikking niet betaald wordt wordt er gedagvaard, alhoewel uit het dossier duidelijk blijkt dat de verbalisant iets te ijverig was. Zelf al meermaals meegemaakt. Kost dus een hoop geld aan de gemeenschap om een vrijspraak uit te spreken, terwijl de vervolging niet nodig was. Anderzijds zijn er heel wat burgers die het niet tot een proces laten komen en braafjes betalen; Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.n lezen de inhoud van de dossiers m.b.t. verkeersinbreuken niet; teveel werk. Wanneer de minnelijke schikking niet betaald wordt wordt er gedagvaard, alhoewel uit het dossier duidelijk blijkt dat de verbalisant iets te ijverig was. Zelf al meermaals meegemaakt. Kost dus een hoop geld aan de gemeenschap om een vrijspraak uit te spreken, terwijl de vervolging niet nodig was. Anderzijds zijn er heel wat burgers die het niet tot een proces laten komen en braafjes betalen; Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.n lezen de inhoud van de dossiers m.b.t. verkeersinbreuken niet; teveel werk. Wanneer de minnelijke schikking niet betaald wordt wordt er gedagvaard, alhoewel uit het dossier duidelijk blijkt dat de verbalisant iets te ijverig was. Zelf al meermaals meegemaakt. Kost dus een hoop geld aan de gemeenschap om een vrijspraak uit te spreken, terwijl de vervolging niet nodig was. Anderzijds zijn er heel wat burgers die het niet tot een proces laten komen en braafjes betalen; Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.n lezen de inhoud van de dossiers m.b.t. verkeersinbreuken niet; teveel werk. Wanneer de minnelijke schikking niet betaald wordt wordt er gedagvaard, alhoewel uit het dossier duidelijk blijkt dat de verbalisant iets te ijverig was. Zelf al meermaals meegemaakt. Kost dus een hoop geld aan de gemeenschap om een vrijspraak uit te spreken, terwijl de vervolging niet nodig was. Anderzijds zijn er heel wat burgers die het niet tot een proces laten komen en braafjes betalen; Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.n lezen de inhoud van de dossiers m.b.t. verkeersinbreuken niet; teveel werk. Wanneer de minnelijke schikking niet betaald wordt wordt er gedagvaard, alhoewel uit het dossier duidelijk blijkt dat de verbalisant iets te ijverig was. Zelf al meermaals meegemaakt. Kost dus een hoop geld aan de gemeenschap om een vrijspraak uit te spreken, terwijl de vervolging niet nodig was. Anderzijds zijn er heel wat burgers die het niet tot een proces laten komen en braafjes betalen; kassa, kassa.
Verkeerseducatie: verkeren kun je leren.

Offline bert.covens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.690
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: Vervolgd omdat MTM aanhangwagen groter is dan MTSM !
« Reactie #3 Gepost op: zondag 27 maart 2011 - 18:07:11 »
Om na te gaan of die auto die aanhanger mag trekken, is de massa in beladen toestand van die aanhanger toch van tel?  Dat die aanhanger een theoretische MTM heeft, die aanzienlijk hoger ligt dan de auto aankan/mag, speelt toch geen rol?  

Tenzij 't zou gaan over welke categorie rijbewijs je dient te hebben B of BE, maar dat is hier niet aan de orde.

Voor de geïnteresseerden: in Nederland is het niet anders.  Ik heb de vraag daar ooit eens gesteld.  Volgende reactie kreeg ik van de KLPD:

Citaat van: Frans Zuiderhoek, persvoorlichter, bureau communicatie KLPD
Geachte heer Covens,
 
ook in Nederland is het daadwerkelijke gewicht van de aanhangwagen bepalend.
 
 
Met verkeersveilige groet,

 
« Laatst bewerkt op: zondag 27 maart 2011 - 18:49:17 door bert.covens »
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline Inazuma

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 5.603
  • Figurant in schimmenspellen
Re: Vervolgd omdat MTM aanhangwagen groter is dan MTSM !
« Reactie #4 Gepost op: maandag 28 maart 2011 - 00:55:07 »
Om na te gaan of die auto die aanhanger mag trekken, is de massa in beladen toestand van die aanhanger toch van tel?  Dat die aanhanger een theoretische MTM heeft, die aanzienlijk hoger ligt dan de auto aankan/mag, speelt toch geen rol?  
Idd.
Weg Wanbeheer.be

De overheid als verkeersovertreder