Auteur Topic: Welkom in Absurdistan.  (gelezen 3051 keer)

Offline Inazuma

• Meer dan expert
  • Figurant in schimmenspellen
Welkom in Absurdistan.
« Gepost op: donderdag 05 april 2012 - 12:28:45 »
http://www.gva.be/nieuws/in-de-rand/aid1149200/arbeiders-metsen-auto-s-vast-2.aspx

Werklui zetten paaltjes achter geparkeerde auto's.

Citaat
Maar dit neemt niet weg dat de ingreep niet zal verwijderd worden, want ondanks de verschillende schriftelijke aanmaningen bleven de bewoners hardnekkig het verbod om te parkeren negeren.”

Welk parkeerverbod er daar zou gelden is alvast niet erg duidelijk.
Zelfs 24.7° komt zo te zien niet in aanmerking gezien de plaats van de dwarsrijbaan ...

http://g.co/maps/x7fb3
Weg Wanbeheer.be

De overheid als verkeersovertreder

Offline KV

• Meer dan expert
Re: Welkom in Absurdistan.
« Reactie #1 Gepost op: donderdag 05 april 2012 - 13:45:00 »
http://www.gva.be/nieuws/in-de-rand/aid1149200/arbeiders-metsen-auto-s-vast-2.aspx

Werklui zetten paaltjes achter geparkeerde auto's.

Citaat
Maar dit neemt niet weg dat de ingreep niet zal verwijderd worden, want ondanks de verschillende schriftelijke aanmaningen bleven de bewoners hardnekkig het verbod om te parkeren negeren.”

Welk parkeerverbod er daar zou gelden is alvast niet erg duidelijk.
Zelfs 24.7° komt zo te zien niet in aanmerking gezien de plaats van de dwarsrijbaan ...

http://g.co/maps/x7fb3
En welk nut zou een eventueel parkeerverbod daar hebben ?
Het lijkt me een perfecte parkeerplaats, waar je niemand mee hindert

Offline Inazuma

• Meer dan expert
  • Figurant in schimmenspellen
« Reactie #2 Gepost op: donderdag 05 april 2012 - 15:07:40 »
Waarschijnlijk weer een overijverig ambetantenaartje, dat beter eens zou kijken of zijn eigen administratie de regeltjes wel naleeft ...

Hoe het kan dat een organisatie die zo systematisch de verkeersregels overtreedt, toch nog aan een ISO 9001:2008 certifiëring kan komen is een raadsel.
Of er is enkel naar de papiertjes gekeken, en niet naar de realiteit ...
« Laatst bewerkt op: donderdag 05 april 2012 - 15:16:49 door Inazuma »
Weg Wanbeheer.be

De overheid als verkeersovertreder

Offline jozef

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
« Reactie #3 Gepost op: donderdag 05 april 2012 - 17:16:17 »
Het kan dan wel onder "Humor" staan, maar voor mijn part mogen ze die arbeiders zonder vooropzeg ontslaan, en ze laten opdraaien voor de tijd die de aldaar geparkeerde bestuurders verloren hebben door hun baldadigheden.

Een dergelijk wangedrag getuigt louter van kwade trouw.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline bert.covens

• Meer dan expert
  • May we ? Mais oui !
« Reactie #4 Gepost op: vrijdag 06 april 2012 - 23:56:16 »
Op hun werkbon staat er dat ze daar paaltjes moeten zetten.  Welnu, dan zétten ze ook paaltjes. 

Voilà, opdracht volbracht.   :D
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline jozef

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Viva Bavaria !
« Reactie #5 Gepost op: zaterdag 07 april 2012 - 06:58:37 »
Op hun werkbon staat er dat ze daar paaltjes moeten zetten.  Welnu, dan zétten ze ook paaltjes.  

Voilà, opdracht volbracht.   :D

Jaja, dat ken ik van mijn vader, die in de wegenbouw gewerkt heeft.

Rapport van Jan: "Van 8 tot 9 uur de Jef geholpen".

Rapport van Jef: "Van 8 tot 9 uur op de camion gewacht".

Een andere werkman had volgens zijn rapport 2 uren "op de pot gezeten". Hij bedoelde op het dépôt met bouwmaterialen.

;D
« Laatst bewerkt op: zaterdag 07 april 2012 - 07:01:23 door jozef »
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline bert.covens

• Meer dan expert
  • May we ? Mais oui !
« Reactie #6 Gepost op: zaterdag 07 april 2012 - 10:23:10 »
Ik herinner mij hier zo'n farce bij die fameuze wegenwerken aan de Antwerpse Ring. 

Als ik mij goed herinner, was het in de voorbereidende fase ervan.  Men moest 's nachts de oprit richting Gent afsluiten, thv Deurne, net aan het einde van de viaduct van het Sportpaleis daar.  Enfin, die oprit zou enkele dagen (of waren het weken?) dicht gaan.  Pas in volle ochtendspits -zo rond 7u- werd pijnlijk duidelijk dat men een ferme flater begaan had.  Ipv die oprit, had men immers in de rijrichting Nederland, de afrit Deurne thv het Sportpaleis afgesloten.

Niet 1 van die arbeiders wier kwartje die nacht gevallen was, dat ze verkeerd bezig waren.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline bert.covens

• Meer dan expert
  • May we ? Mais oui !
« Reactie #7 Gepost op: donderdag 19 april 2012 - 08:49:21 »
Deze is anders ook goed: