Auteur Topic: verkeerd bord, achterstevoren geplaatst  (gelezen 1651 keer)

Offline bert.covens

• Meer dan expert
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
verkeerd bord, achterstevoren geplaatst
« Gepost op: zondag 18 augustus 2013 - 14:37:18 »

Bij de heraanleg werd dit sowieso al foutieve verkeerDsbord, nog eens achterstevoren teruggeplaatst ook.  Must be Belgium.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline Paprieka

• Expert
Re: verkeerd bord, achterstevoren geplaatst
« Reactie #1 Gepost op: zondag 18 augustus 2013 - 21:42:35 »
Fietsers in de andere richting volgen het fietspad, fietsers in deze richting rijden samen met voetgangers ernaast?

Offline bert.covens

• Meer dan expert
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
Re: verkeerd bord, achterstevoren geplaatst
« Reactie #2 Gepost op: maandag 19 augustus 2013 - 12:11:43 »
Fietsers in de andere richting volgen het fietspad, fietsers in deze richting rijden samen met voetgangers ernaast?

Zou al evenmin kloppen:

Artikel 9. Plaats van de bestuurders op de openbare weg

9.1.2.1° Wanneer de openbare weg een berijdbaar fietspad, aangeduid door wegmarkeringen zoals bepaald in artikel 74, omvat, dan moeten de fietsers en bestuurders van tweewielige bromfietsen klasse A, dit fietspad volgen
voor zover het rechts in hun rijrichting ligt. Zij mogen een dergelijk fietspad niet volgen, wanneer dit links in hun rijrichting ligt.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone