Auteur Topic: Eliomys jarig ...  (gelezen 3714 keer)

Offline jozef

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Eliomys jarig ...
« Gepost op: zaterdag 14 april 2007 - 22:49:34 »
Sorry, Eliomys: 1 dagje te laat, maar toch van harte proficiat met je verjaardag, en een goede gezondheid en succes in alles wat je onderneemt toegewenst!

Ik hoop dat je met volle teugen genoten hebt van je verjaardag.  ;)
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline Rafael

• Meer dan expert
Re: Eliomys jarig ...
« Reactie #1 Gepost op: zondag 15 april 2007 - 00:29:23 »

Offline JC

• Administrator
  • Meer dan expert
« Reactie #2 Gepost op: zondag 15 april 2007 - 00:57:13 »
Ik was bij Eliomys op bezoek op donderdag. Die kerel doet het heel goed ! Met drie vrienden zijn we hem gaan bezoeken in Duitsland. We hebben zijn dochtertje gezien van ongeveer 1 maand oud. Daarna zijn we gaan carten. Blijkbaar had ik 41 rondes gereden. ::) ::) ::)

De rit naar huis was voortreffelijk, tegen 140 à 180 over de Duitse snelweg, met al mijn passagiers in diepe slaap. Vanaf de Belgische grens was het verveling troef.

Eliomys, ik kom terug af in de zomer, maar dan haal je die 'gele' carts buiten ok ?
"Once you have tasted flight, you will forever walk with your eyes turned skyward, for there you have been and there you always will long to be." Leonardo da Vinci, 1452-1519

Offline JC

• Administrator
  • Meer dan expert
« Reactie #3 Gepost op: zondag 15 april 2007 - 02:13:30 »
Natuurlijk altijd, D., nog vele jaren, en zorg voor je dochtertje !
"Once you have tasted flight, you will forever walk with your eyes turned skyward, for there you have been and there you always will long to be." Leonardo da Vinci, 1452-1519

Offline BBB

• Meer dan expert
  • Hirsch Ballin
« Reactie #4 Gepost op: zondag 15 april 2007 - 11:55:35 »
Proficiat Eliomys :)
Ik stel me voor dat zo'n verjaardag ineens heel anders aanvoelt wanneer je vader bent geworden.

Offline benny stinkens

• Meer dan expert
« Reactie #5 Gepost op: zondag 15 april 2007 - 21:12:59 »
Proficiat Eliomys  ;)

We moesten eigenlijk allemaal eens afspreken om te gaan (k)c(a)arten  ;D

Offline os2lover

• Expert
    • BASM
« Reactie #6 Gepost op: zondag 15 april 2007 - 22:17:11 »
Proficiat Eliomys :)
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen

Offline os2lover

• Expert
    • BASM
« Reactie #7 Gepost op: zondag 15 april 2007 - 22:18:23 »
Proficiat Eliomys  ;)

We moesten eigenlijk allemaal eens afspreken om te gaan (k)c(a)arten  ;D

Als ik me nie vergis heb ik es gehoord dat je gewicht niet boven de 120 kg mag zijn voor de carts, maar ik wil wel kaarten ;-)
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen

Offline eliomys

• Gevorderde
« Reactie #8 Gepost op: maandag 16 april 2007 - 00:11:15 »
Hey allen,

thx voor het ´medeleven´ ;)

een dochtertje laat je jezelf (en ook je verjaardagen en zéker je kleine probleempjes) sterk relativeren: pas dan weet je wat er werkelijk belangrijk is in je leven

is trouwens één van de redenen waarom ik ervoor gekozen heb mijn vorige carrière op te geven en in een familieparkje te gaan werken: steeds lachende en gierende kinderen om je heen, als het ware ondergedompeld in zonlicht en geluk  :)

volgende keer, jc, blijven we gewoon met z´n allen daar slapen: een paar isomatjes op de grond, een paar bakken Jever d´rbij, een BBQ en de ´gele´ (onverantwoord snelle) karts  ;D

spijtig dat ik niet meer de tijd heb om alles hier op ´t forum door te lezen, maar als ik moet kiezen tussen typen en met mijn dochterje op de arm voor de open haard zitten verliezen jullie jongens  ;D
Beware the barrenness of a busy life.
Socrates

Offline bibi585

• Meer dan expert
« Reactie #9 Gepost op: zaterdag 21 april 2007 - 12:29:04 »
Van mij ook een hele late  :-[ proficiat gewenst eliomys.

24u/dag is voor mij de laatste tijd ook weer ruim onvoldoende  :-\

Offline jozef

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Viva Bavaria !
« Reactie #10 Gepost op: zaterdag 21 april 2007 - 23:44:40 »
24u/dag is voor mij de laatste tijd ook weer ruim onvoldoende  :-\

Ja, sinds je aan de kust woont met je huidige vriendin ...  :D ;D ;)
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline bibi585

• Meer dan expert
« Reactie #11 Gepost op: zondag 22 april 2007 - 00:28:43 »
Wonen is wat veel gezegd, maar een vakantiehuisje is wel handig om de afstand woon/werk-verkeer een flink stuk in te korten. ;)

Offline jozef

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Viva Bavaria !
« Reactie #12 Gepost op: zondag 22 april 2007 - 00:37:09 »
Wonen is wat veel gezegd, maar een vakantiehuisje is wel handig om de afstand woon/werk-verkeer een flink stuk in te korten. ;)

Jaja, en in 't Wit Paard is er wel elke avond iets te doen, en welke verliefde schimmen ontwaar ik daar op de dijk en op het strand telkens ik er langs kom als het al donker is ?  ;)
« Laatst bewerkt op: zondag 22 april 2007 - 00:38:56 door jozef »

Offline bibi585

• Meer dan expert
« Reactie #13 Gepost op: zondag 22 april 2007 - 01:11:28 »

Jaja, en in 't Wit Paard is er wel elke avond iets te doen, en welke verliefde schimmen ontwaar ik daar op de dijk en op het strand telkens ik er langs kom als het al donker is ?  ;)

Nope ikke nie  ;D :-[ en het witte paard ben ik al vaak gepasseerd maar ben er nog nooit binnen geweest, misschien een idee om binnenkort eens te doen.  ;)