Mag ik er op wijzen dat Eugeen niet op dit forum kan reageren vanuit Thailand.
Hij kan zich niet verdedigen terwijl er eenzijdig negatieve berichten komen.
Vind je dit (bek)vechten met gelijke wapens?
Opmerkingen en suggesties kunnen wel via zijn mail: eugeen@gratisrijbewijsonline.be
Kies zelf of je de dialoog aangaat of eenzijdig berichten stuurt.
en
Bert,
Vind je het niet wat ongehoord om op een forum publiekelijk iemand aan de kaak te stellen terwijl hij zich niet kan verdedigen?
Waarom moet je jouw ongenoegen breed uitsmeren op een publiek forum? Omgekeerd doet Eugeen dat toch ook niet.
Daarom dat ik voorstel om jullie onenigheid onderling uit te vechten of gewoon naast je neer te leggen..
@ de rijprof:
Het is duidelijk dat je de nodige achtergrondinformatie mist om je hierover een correct oordeel te kunnen vormen.
Net als Bert, heb ik jarenlang enorm veel tijd en moeite besteed om de dialoog met Eugeen aan te gaan, ten einde gezichtsverlies voor hem te vermijden.
Net als bij Bert, waren het telkens paarlen voor de zwijnen: Eugeen weigerde zelfs de meest rationele argumenten te aanvaarden. En net als Bert, oogstte ik enkel verwijten, beledigingen en bedreigingen met misdrijven.
Mijn bedoeling is nooit geweest om Eugeen, GRO of GRO Forum schade te berokkenen. In de mate dat de betrokkenen evenwel halsstarrig blijven weigeren om fouten recht te zetten, acht ik het mijn plicht om de bezoekers van deze site op dergelijke blunders te wijzen, mede omdat ze niet zelden regelrecht de verkeersveiligheid in gevaar brengen.
Het zou natuurlijk veel interessanter zijn als GRO en GRO Forum met ons zouden willen samenwerken, doch al jarenlang spuwen ze op elke uitgestoken hand.
Zoals ik al eerder uitgelegd heb, doch jou mogelijk ontgaan is, is het de zoveelste flagrante leugen van Eugeen dat hij vanuit Taiwan geen toegang tot deze site zou hebben.
De site werd zeer lang bijna dagelijks overrompeld door spam afkomstig van Aziatische IP-adressen, waar Eugeen destijds mee gedreigd had. Ik heb dan naar een manier gezocht om de primitievelingen die zich daarmee onledig hielden, de toegang tot deze site te beletten, doch iemand met toch iets of wat meer intellect, zoals Eugeen, nog altijd toe te laten op de site.
Derhalve heb ik ervoor gekozen om alle Aziatische IP-adressen te blokkeren. Niets belet iemand evenwel om vanuit Azië via een proxy dit forum te bezoeken en er aan deel te nemen.
Ik hoop dat je met deze informatie inziet dat Eugeen van slechte wil is en ons met leugens in een ongunstig daglicht wil stellen, en je je al een correcter beeld van de problematiek kunt vormen.