Auteur Topic: verwarring in Tobackograd: wat is een parkeerkaart ?  (gelezen 1489 keer)

Offline bert.covens

• Meer dan expert
  • Geslacht: Man
  • May we ? Mais oui !
verwarring in Tobackograd: wat is een parkeerkaart ?
« Gepost op: dinsdag 06 september 2016 - 17:05:29 »
Citaat
http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-leuven/verwarring-alom-over-parkeerkaart-a2851446/

De stad Leuven verdient dezer dagen aardig aan het woord 'parkeerkaart', niet te verwarren met de parkeerschijf. Sinds het nieuwe circulatieplan een week geleden in voege ging, krijgen dagelijks vele honderden foutparkeerders die verkeerdelijk een parkeerschijf plaatsen meteen een retributie. Een extra bord moet snel meer duidelijkheid brengen.

Gemeentelijke parkeerkaart ..... niet te verwarren met parkeerschijf !

Artikel 27ter. Voorbehouden parkeerplaatsen

Parkeerplaatsen gesignaleerd overeenkomstig artikel 70.2.1.3°d), alsmede in een woonerf, waar de letter « P » en het woord «
parkeerkaart », « bewoners » of « autodelen » zijn aangebracht, zijn voorbehouden voor de voertuigen waarop op de binnenkant van de voorruit of, als er geen voorruit is, op het voorste gedeelte van het voertuig, respectievelijk de gemeentelijke parkeerkaart, de bewonerskaart of de parkeerkaart voor autodelen duidelijk leesbaar en zichtbaar is aangebracht.
« Laatst bewerkt op: dinsdag 06 september 2016 - 17:11:04 door bert.covens »
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet.   Jeroen Boone

Offline jozef

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: verwarring in Tobackograd: wat is een parkeerkaart ?
« Reactie #1 Gepost op: dinsdag 06 september 2016 - 19:18:45 »
De wegcode niet kennen, een folder in de bus gekregen, en dan nóg reclameren...
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."