Juist. In Londen rijdt natuurlijk ook géén undeground .....
En daarmee wil je bewijzen dat ... ?
1) Londen een andere stad is
2) Het openbaar vervoer daar heus niet valt of staat met een kabelbaan
Of dacht je soms, dat jij de énige bent op het forum die ooit al 's in Londen geweest is ?
Er is 1 traject dat je het snelst doet met de kabelbaan in Londen, je hoeft me niet geloven hoor. Maar ik weet dat het zo is
"Ik weet dat het zo is" .... Ja, dat is nu écht een overtuigend, inhoudelijk argument (kuch)
Het is altijd makkelijk lachen natuurlijk.
Ik nodig je uit, om dan 's aan te tonen, dat dergelijk project betaalbaar is én een oplossing biedt voor de mobiliteit in het Gentse.
Open mind for a different view
Tsja ....
a different view of ne politieker die ze ziet vliegen, de grens wordt wel flinterdun.
of mag die different view alleen van Tesla komen, of van de Groenen (kuch), of misschien wel van jullie
Wie zegt dat ?
En dat ze bij de Lijn beweren dat een tramlijn goedkoper is, daar kan ik perfect inkomen. Die geldverslindende incapabele organisatie wil haar opbrengsten natuurlijk niet verloren zien gaan
1.
Kan jij me dan mss een berekening tonen, die aantoont dat De Lijn zich daarin vergist ? Ik verneem het graag, maar dan géén biervilt-berekeningetje aub.
2.
ALS zo'n kabelbaan al op rendabele wijze gebouwd, onderhouden en beheerd kan worden ..... waarom zou De Lijn dan niet kunnen/mogen instaan voor de uitbating ervan ? Als ik jouw posting zo lees, dan sluit je dat blijkbaar al de facto uit. Waarom ?