Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.
Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde element nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Dit is de kans voor BBB om zijn schoenenprobleem eens bij de juiste man te brengen
Wie weet.
Er waren in Leuven 2 winkels waar ik normale (niet-klassiek, niet-loopschoenen) schoenen kon kopen, één skatewinkel (daar had ik 2 goed zittende paren skateschoenen gekocht, ééntje gebruik ik nog steeds als een soort van pantoffels) en één sportwinkel. De skatewinkel heeft ontdekt dat de verkoop van snowboards lucratiever is, de sportwinkel is failliet gegaan. Op dit moment ken ik in Leuven nog maar één winkel waar ik schoenen kan krijgen, enkel loopschoenen met welgeteld 1 keus.
Gewone schoenen kan ik in de Leuvense binnenstad niet meer kopen.
Vooral die ketens zijn een ramp. Zij gebruiken 1 centraal magazijn waardoor de werknemers bij zo'n filiaal daar geen contact heeft bij de dealer en zelfs niet de mogelijkheid heeft om rechtstreeks bij de dealer te bestellen.
In de USA doen ze dit veel professioneler. De winkels zijn daar groter en ze kunnen meestal rechtstreeks bij de dealer bestellen, wij Europeanen zijn op dit vlak nog erg amateuristisch.
Ik vrees dat zelfs de efficiënte Duitsers op dit vlak niet efficiënt zijn.
Op dit moment rij ik dan ook met een paar loopschoenen. Inderdaad, de zool is te dik en te breed waardoor je onvoldoende de pedalen voelt en soms eventjes moet zoeken. Dit klopt dus in mijn ervaring!
Zouden klassieke schoenen dan het beste zijn voor autorijden (smal en dunnere zool)?
Zou het helpen als ik een mailtje stuur en het probleem van de lange mens voorleg?
Helaas hebben de schoenherstellers geen invloed op de shoenenwinkels.
Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde element nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Onbegrijpelijk
Zulke mensen horen überhaupt niet achter het stuur van eender welk voertuig thuis.
Helaas is dit geen verrassing.
Zo heb ik ook eens 'gewandeld' met meisjes die hakken aan hadden.
Als je van te voren weet dat je mogelijk gaat wandelen, of rijden, trek dan toch normale schoenen aan. Het is geen galabal, mens.