2 keer dezelfde post?
Dan is mijn vraag, waarom specifiek bij beginnende bestuurders ipv bij alle rotte appels?
Waarom alle beginnende (jongere) bestuurders viseren voor een zeer klein percentage aan rotte appels en geen rotte appels van de ervaren (oudere) bestuurders viseren (in absolute aantal veel meer) in plaats van alle rotte appels te viseren ofdat ze nu jong beginnend of oud ervaren zijn en de rest niet te viseren? Dat is toch veel effectiever en eerlijker?
Ik heb blijkbaar iets fout gedaan waardoor mijn post er 2 keer op staat, ik heb nog niet gevonden hoe je een bericht van jezelf kan wissen.
(mod Benny: heb ik nu voor je gedaan )
Het is zo dat bij het verwerven van een vaardigheid, of het nu autorijden, taalgebruik, zwemmen, sociaal gedrag, of iets totaal anders is, men zich een bepaalde gewoonte eigen maakt (een goede of een slechte).
Het is ook zo, éénmaal die gewoonte eigen, men het later veel moeilijker heeft van af te stappen als het verkeerd blijkt te zijn.
Als één van de verantwoordelijken voor treinbestuurders merk ik dat dag op dag. Beginnende zijn veel gemakkelijker bij te sturen dan de oudere ervarene(?).
Over al de rest ben ik volledig akkoord met wat je schrijft, wat betreft de rotte appels in het verkeer.
Vooral pipo's met agressief verkeersgedrag (jong of oud) een dikke
R/P (Rot-Pourri) op de achterruit.