Auteur Topic: Motorbear  (gelezen 4595 keer)

Offline Motorbear

• Starter
  • *
  • Geslacht: Vrouw
Motorbear
« Gepost op: zondag 13 augustus 2006 - 21:10:07 »
Hallo iedereen,

Ik ben Motorbear, 33 jaar, en tot mijn grote spijt nu pas geregistreerd op het forum van mijn echtgenoot Jozef. : :-[

Zoals jullie wel weten hebben we nu nog reuzeveel werk met het opvoeden van ons Boyke (zwarte labrador reu van nu 16 weken oud), maar ik beloof plechtig vanaf nu geregeld eens mee te posten op dit forum.

Ook ik kijk natuurlijk uit naar de dag dat we in Bayern kunnen gaan wonen.

Voorts heb ik nog maar 1 grote hobby: beren maken.

See you
Motorbear

In Bayern ist man Zuhause!!!

Offline bibi585

• Meer dan expert
  • Geslacht: Man
Re: Motorbear
« Reactie #1 Gepost op: maandag 14 augustus 2006 - 02:49:44 »
Welkom Motorbear, we zullen er het beste van maken. ;)

Verder sta ik een beetje versteld van je perfekt geschreven Nederlands, ik dacht dat je van Duitse afkomst was. ;D
Proficiat.  ;)

Offline jozef

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Viva Bavaria !
« Reactie #2 Gepost op: maandag 14 augustus 2006 - 12:20:54 »
Verder sta ik een beetje versteld van je perfekt geschreven Nederlands, ik dacht dat je van Duitse afkomst was. ;D

Neen, die met die Duitse afkomst, dat ben ik. Ik, Jozef Baum, stam af van Johann Bernhard Baum, geboren te Esch bij Idstein op 3 mei 1768. Die man was gehuwd met Clara Vanhove, geboren te Herentals op 9 april 1773, en is met haar in België blijven wonen.  ;)
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline os2lover

• Expert
    • BASM
« Reactie #3 Gepost op: maandag 14 augustus 2006 - 12:57:21 »
Ik ben Motorbear, 33 jaar, en tot mijn grote spijt nu pas geregistreerd op het forum van mijn echtgenoot Jozef. : :-[

Welkom Motorbear  ;D
Zoals jullie wel weten hebben we nu nog reuzeveel werk met het opvoeden van ons Boyke (zwarte labrador reu van nu 16 weken oud), maar ik beloof plechtig vanaf nu geregeld eens mee te posten op dit forum.

Belofte maakt schuld hé  ;D

Ik hoop voor jullie dat die dag er snel zal komen, al zal ik jullie zeker missen  :-\
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen

Offline jozef

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Viva Bavaria !
« Reactie #4 Gepost op: maandag 14 augustus 2006 - 16:58:49 »

Ik hoop voor jullie dat die dag er snel zal komen, al zal ik jullie zeker missen  :-\

Dat hoeft toch niet, Olivier. We kunnen elkaar dan nog even goed bezoeken als nu, we zijn dan alleen iets langer onderweg.  :D
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline bibi585

• Meer dan expert
« Reactie #5 Gepost op: maandag 14 augustus 2006 - 21:07:04 »
Ik, Jozef Baum, stam af van Johann Bernhard Baum, geboren te Esch bij Idstein op 3 mei 1768. Die man was gehuwd met Clara Vanhove, geboren te Herentals op 9 april 1773, en is met haar in België blijven wonen.  ;)

Hja ::) das toch al een poosje geleden he  ;D ;D

Offline os2lover

• Expert
    • BASM
« Reactie #6 Gepost op: maandag 14 augustus 2006 - 21:17:45 »
Ja ik herinner me precies nie veel meer van diene mens  ;D
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen

Offline os2lover

• Expert
    • BASM
« Reactie #7 Gepost op: maandag 14 augustus 2006 - 21:19:57 »
Dat hoeft toch niet, Olivier. We kunnen elkaar dan nog even goed bezoeken als nu, we zijn dan alleen iets langer onderweg.  :D

Ja en met de huidige brandstofprijzen (ik rij nog altijd op benzine  ;)) is da zo goedkoop hé.
Enfin, gelukkig hebben we nog altijd telefoon, e-mail, Skype, webcam, en kunnen we nog altijd eventueel één of twee keer per jaar komen logeren  ;D

Offline jozef

• Administrator
  • Meer dan expert
  • Viva Bavaria !
« Reactie #8 Gepost op: maandag 14 augustus 2006 - 21:57:54 »
Ja en met de huidige brandstofprijzen (ik rij nog altijd op benzine  ;)) is da zo goedkoop hé.

Maar dan heb je voor de rest gratis vakantie bij ons.  :D

En je weet: ginder vult pa de tank wel. Je moet dus alleen voor een wat grotere tank zorgen.  ;D

Offline eliomys

• Gevorderde
« Reactie #9 Gepost op: dinsdag 15 augustus 2006 - 01:50:28 »
Hey Motorbear,

Welkom. Je hebt mij in ieder geval geklopt in de rubriek "mijzelf voorstellen onder forumleden"  :D

Ooit komt dat er bij mij ook nog wel eens van, beloofd, Jozef  ;)

Beware the barrenness of a busy life.
Socrates