Auteur Topic: Back in town ... helaas  (gelezen 1943 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline JC

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.102
  • Geslacht: Man
Back in town ... helaas
« Gepost op: donderdag 25 september 2008 - 16:05:52 »
Na een volle vier weken China ben ik terug in België. Graag was ik ginder gebleven, maar mijn job ligt momenteel nog in België. Ik zal terug moeten wennen aan de belgische sfeer, de koudere temperaturen en het eten zonder smaak.

De reistijd was deze keer 20,5 uur, mede door een slechte aansluiting in Beijing (5 uur wachten). De reis was deze keer als volgt:

- Baoji - luchthaven Xi'an per bus: 2u40 min (waarover later meer)
- Xi'an - Beijing per vliegtuig 1u20 min
- Beijing - Brussel per vliegtuig 10u30 min
- Zaventem luchtaven - Mechelen per trein 25 min.

Beide vluchten waren met Hainan Airlines(disaster). Het waren tevens ook mijn laatste vluchten met deze rampzalige maatschappij.
"Once you have tasted flight, you will forever walk with your eyes turned skyward, for there you have been and there you always will long to be." Leonardo da Vinci, 1452-1519

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: Back in town ... helaas
« Reactie #1 Gepost op: donderdag 25 september 2008 - 19:24:28 »
Ach, als het jou een troost kan zijn: België is momenteel een bijzonder boeiend land. De communautaire problemen vieren hoogtij, en er hangen weeral allerlei stakingen in de lucht.  :D
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline Freddie

  • Gevorderde
  • ***
  • Berichten: 127
  • Geslacht: Man
Re: Back in town ... helaas
« Reactie #2 Gepost op: donderdag 25 september 2008 - 22:04:53 »
Ach, als het jou een troost kan zijn: België is momenteel een bijzonder boeiend land. De communautaire problemen vieren hoogtij, en er hangen weeral allerlei stakingen in de lucht.  :D
boeiend zeg je :o
Mijns inziens zouden de heren politici beter eens aan de economische situatie werken, kortom regeren zoals het moet ipv al 1,5 jaar over communautaire dossiers te blijven zagen en geen vooruitgang te boeken. Je moet in de prive maar eens proberen wat zij blijkbaar ongestraft kunnen, ge zult vlug buiten vliegen.

Daarnet hoorde ik van een Duitse kennis dat hij vandaag les gehad had over de politieke situatie in België, zegt dat ze daar ook gelachen hebben zeker... Ik ben server admin op Duitslands's bekendste gamingserver voor Mta (phrozenbyte.de), vandaar heb ik heel wat 'kennissen' in Duitsland. Echt kennen doe je die mensen natuurlijk niet, je kent hun nicknames, weet waar ze wonen enzo, en na 1j schept dat wel een band. Enja, sinds ik op de hogeschool jammer genoeg geen Duits meer heb is dit voor mij de ideale manier om het nuttige aan het aangename te koppelen ;D Ik kan rustig gamen en ondertussen m'n Duits blijven onderhouden/gebruiken.
« Laatst bewerkt op: donderdag 25 september 2008 - 22:07:05 door Freddie »

Offline benny stinkens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 902
  • Geslacht: Man
Re: Back in town ... helaas
« Reactie #3 Gepost op: donderdag 25 september 2008 - 22:11:27 »
Van onze politiek zou je misschien een prachtige game kunnen maken  :(