Vraagje Bibi, weet gij van snelheidscontroles op de algemene 60 kmh (11.3.2°), dus enkel op +7,5 T, op onder 11.2.1° en 11.2.2° a) bedoelde wegen 
Specifiek op 2x2 met middenberm niet nee maar wat is het verschil in België. Honderd meter met middenberm 300 meter zonder, van het ene verkeerslicht naar het andere sprinten en tussendoor nog eens proberen niet de bocht te missen op 1 van de rotondes ertussen.
Of ze specifiek alleen vrachtwagens flitsen of beide combineren weet ik niet, wat ik echter wel weet is dat vrachtwagens ook geflitst worden op 90 wegen waar vrachtwagens maar 60 mogen. Zelf reeds ene gekregen van een flitspaal en de boetes (ene bij van 61km/u) van anderen gezien.
Enkele maanden terug geflitst geweest op de autosnelweg met mijn aanhangwagen met aparte nummerplaat voor zware aanhangwagens. Ik reed tussen de 100 en 105km/u op teller wat een reële snelheid heeft tussen de 95 en 100km/u (afwijking). Tot nu toe heb ik nog niets ontvangen maar toch heb ik duidelijk de flits gezien.
Ondertussen heb ik reeds een andere gekregen van in de bebouwde kom.
De ijking van het toestel is duidelijk aan vervanging toe ma soit de prijs voor 9km/u of 1 km/u blijft toch hetzelfde ook om 21.31u 's avonds dus heb ik die weer maar eens netjes betaald.
Je rijd dan al eens rustig 65km/u waar 90 mag over de hobbelige wegen omdat je een lawaaierige aanhangwagen mee hebt 's avonds laat en een pc met alle toebehoren in de koffer en de eerste 100 meter waar je eindelijk kan zeggen "oef geen hobbels meer", brede asfaltweg, je laat hem uitbollen maar het gaat zo snel niet omdat die aanhangwagen nog wat duwt (oplooprem werkt niet wanneer je niet effectief remt); je kijkt naar je teller...58km/u en tergelijkertijd zie je in je ooghoek in je spiegel een grijze Golf flitserke spelen want je zit blijkbaar in de bebouwde kom ondertussen.
Een paar dagen later een brief in de bus (tiens hoe weten zij al dat ik verhuisd ben ondertussen???) dat ik 59km/u gemeten snelheid reed, ja deuuuug mijn snelheidsmeter en mijn ervaring op snelheid was daar plots 10 seconden zoek oftewel was die gemeten snelheid niet juist.