http://www.flurl.com/item/Fuck_da_Police_u_197202
Geen enkele agent die er aan denkt om de banden stuk te steken?
Dat zou in deze situatie niet helpen. Hoewel het zeer slecht is voor de band en de velg, kun je met een lekke band nog wel tegen lage snelheid rijden. Vele mensen die op een autosnelweg een lekke band krijgen, nemem er deze kosten graag bij om tot op een parking te rijden, in plaats van op de pechstrook te blijven staan en hun leven te riskeren.
En wat voor belachelijke gummy stokjes hebben die weer vast?
Volgens mij voldoende om een onguur element een lesje te leren. Maar niet om er op een auto mee te slaan.
Het lijkt wel alsof het een gepanserde auto is...
Ze zouden beter met hun zaklamp slaan, geen probleem om dan een raam aan diggelen te krijgen...
Een zijruit van een auto is sterk, hoor Rafael. Leg zo een zijruit met de uiteinden op twee houten blokken, en ga er maar gerust opstaan in het midden: de ruit zal doorbuigen, maar niet begeven.
Carjackers die een zijruit inslaan, hebben onder hun kleding zware metalen hulpstukken op hun ellebogen zitten. Mocht er ooit iemand met de blote hand je zijruit inslaan, dan mag je er gerust in zijn dat die persoon vervolgens niet veel meer zal kunnen doen met die hand.
De agent op de moto mag trouwens van geluk spreken dat zijn moto blijft liggen, en zo voorkomt dat de auto over hem kan rijden lijkt me..
Inderdaad. Hier in België zou het me ook niet verwonderen dat ze zo onvoorzichtig zijn.