Auteur Topic: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)  (gelezen 906062 keer)

0 leden en 10 gasten bekijken dit topic.

Offline Inazuma

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 5.603
  • Figurant in schimmenspellen
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #270 Gepost op: zondag 28 maart 2010 - 23:55:37 »
Wat foto's:
Zo'n prutsen laat ik niet eens meer maken op mijn buitenslaper, omnium of niet.

Ook al was het voor iedereen duidelijk dat het de koppelingshevel was die gebroken zou zijn vroeg Landrover 500€ alleen al voor een bestek op te maken
Dure Indiërs  ;D


Mijn automerk is verdomme verkocht aan de Chinezen, voor een habbekrats dan nog  >:(
1,3 miljard euro.
Het lijkt misschien veel, maar Vlaanderen wou al 300 miljoen euro in het aflopende GM-verhaal pompen !
Verdubbel dat bedrag en krijg de Zweden mee, en Volvo werd een stevig verankerde Vlaams-Zweedse joint venture ....


Geely heeft al laten weten dat het de productie wil opdrijven tot 600.000 auto's, een verdubbeling van de huidige productie.
Maar wel met een nieuwe (tweede) fabriek in China volgens het TV-Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Zo'n prutsen laat ik niet eens meer maken op mijn buitenslaper, omnium of niet.

Ook al was het voor iedereen duidelijk dat het de koppelingshevel was die gebroken zou zijn vroeg Landrover 500€ alleen al voor een bestek op te maken
Dure Indiërs  ;D


Mijn automerk is verdomme verkocht aan de Chinezen, voor een habbekrats dan nog  >:(
1,3 miljard euro.
Het lijkt misschien veel, maar Vlaanderen wou al 300 miljoen euro in het aflopende GM-verhaal pompen !
Verdubbel dat bedrag en krijg de Zweden mee, en Volvo werd een stevig verankerde Vlaams-Zweedse joint venture ....


Geely heeft al laten weten dat het de productie wil opdrijven tot 600.000 auto's, een verdubbeling van de huidige productie.
Maar wel met een nieuwe (tweede) fabriek in China volgens het TV-Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Zo'n prutsen laat ik niet eens meer maken op mijn buitenslaper, omnium of niet.

Ook al was het voor iedereen duidelijk dat het de koppelingshevel was die gebroken zou zijn vroeg Landrover 500€ alleen al voor een bestek op te maken
Dure Indiërs  ;D


Mijn automerk is verdomme verkocht aan de Chinezen, voor een habbekrats dan nog  >:(
1,3 miljard euro.
Het lijkt misschien veel, maar Vlaanderen wou al 300 miljoen euro in het aflopende GM-verhaal pompen !
Verdubbel dat bedrag en krijg de Zweden mee, en Volvo werd een stevig verankerde Vlaams-Zweedse joint venture ....


Geely heeft al laten weten dat het de productie wil opdrijven tot 600.000 auto's, een verdubbeling van de huidige productie.
Maar wel met een nieuwe (tweede) fabriek in China volgens het TV-Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Zo'n prutsen laat ik niet eens meer maken op mijn buitenslaper, omnium of niet.

Ook al was het voor iedereen duidelijk dat het de koppelingshevel was die gebroken zou zijn vroeg Landrover 500€ alleen al voor een bestek op te maken
Dure Indiërs  ;D


Mijn automerk is verdomme verkocht aan de Chinezen, voor een habbekrats dan nog  >:(
1,3 miljard euro.
Het lijkt misschien veel, maar Vlaanderen wou al 300 miljoen euro in het aflopende GM-verhaal pompen !
Verdubbel dat bedrag en krijg de Zweden mee, en Volvo werd een stevig verankerde Vlaams-Zweedse joint venture ....


Geely heeft al laten weten dat het de productie wil opdrijven tot 600.000 auto's, een verdubbeling van de huidige productie.
Maar wel met een nieuwe (tweede) fabriek in China volgens het TV-Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Zo'n prutsen laat ik niet eens meer maken op mijn buitenslaper, omnium of niet.

Ook al was het voor iedereen duidelijk dat het de koppelingshevel was die gebroken zou zijn vroeg Landrover 500€ alleen al voor een bestek op te maken
Dure Indiërs  ;D


Mijn automerk is verdomme verkocht aan de Chinezen, voor een habbekrats dan nog  >:(
1,3 miljard euro.
Het lijkt misschien veel, maar Vlaanderen wou al 300 miljoen euro in het aflopende GM-verhaal pompen !
Verdubbel dat bedrag en krijg de Zweden mee, en Volvo werd een stevig verankerde Vlaams-Zweedse joint venture ....


Geely heeft al laten weten dat het de productie wil opdrijven tot 600.000 auto's, een verdubbeling van de huidige productie.
Maar wel met een nieuwe (tweede) fabriek in China volgens het TV-Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Zo'n prutsen laat ik niet eens meer maken op mijn buitenslaper, omnium of niet.

Ook al was het voor iedereen duidelijk dat het de koppelingshevel was die gebroken zou zijn vroeg Landrover 500€ alleen al voor een bestek op te maken
Dure Indiërs  ;D


Mijn automerk is verdomme verkocht aan de Chinezen, voor een habbekrats dan nog  >:(
1,3 miljard euro.
Het lijkt misschien veel, maar Vlaanderen wou al 300 miljoen euro in het aflopende GM-verhaal pompen !
Verdubbel dat bedrag en krijg de Zweden mee, en Volvo werd een stevig verankerde Vlaams-Zweedse joint venture ....


Geely heeft al laten weten dat het de productie wil opdrijven tot 600.000 auto's, een verdubbeling van de huidige productie.
Maar wel met een nieuwe (tweede) fabriek in China volgens het TV-Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Zo'n prutsen laat ik niet eens meer maken op mijn buitenslaper, omnium of niet.

Ook al was het voor iedereen duidelijk dat het de koppelingshevel was die gebroken zou zijn vroeg Landrover 500€ alleen al voor een bestek op te maken
Dure Indiërs  ;D


Mijn automerk is verdomme verkocht aan de Chinezen, voor een habbekrats dan nog  >:(
1,3 miljard euro.
Het lijkt misschien veel, maar Vlaanderen wou al 300 miljoen euro in het aflopende GM-verhaal pompen !
Verdubbel dat bedrag en krijg de Zweden mee, en Volvo werd een stevig verankerde Vlaams-Zweedse joint venture ....


Geely heeft al laten weten dat het de productie wil opdrijven tot 600.000 auto's, een verdubbeling van de huidige productie.
Maar wel met een nieuwe (tweede) fabriek in China volgens het TV-Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Zo'n prutsen laat ik niet eens meer maken op mijn buitenslaper, omnium of niet.

Ook al was het voor iedereen duidelijk dat het de koppelingshevel was die gebroken zou zijn vroeg Landrover 500€ alleen al voor een bestek op te maken
Dure Indiërs  ;D


Mijn automerk is verdomme verkocht aan de Chinezen, voor een habbekrats dan nog  >:(
1,3 miljard euro.
Het lijkt misschien veel, maar Vlaanderen wou al 300 miljoen euro in het aflopende GM-verhaal pompen !
Verdubbel dat bedrag en krijg de Zweden mee, en Volvo werd een stevig verankerde Vlaams-Zweedse joint venture ....


Geely heeft al laten weten dat het de productie wil opdrijven tot 600.000 auto's, een verdubbeling van de huidige productie.
Maar wel met een nieuwe (tweede) fabriek in China volgens het TV-Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Zo'n prutsen laat ik niet eens meer maken op mijn buitenslaper, omnium of niet.

Ook al was het voor iedereen duidelijk dat het de koppelingshevel was die gebroken zou zijn vroeg Landrover 500€ alleen al voor een bestek op te maken
Dure Indiërs  ;D


Mijn automerk is verdomme verkocht aan de Chinezen, voor een habbekrats dan nog  >:(
1,3 miljard euro.
Het lijkt misschien veel, maar Vlaanderen wou al 300 miljoen euro in het aflopende GM-verhaal pompen !
Verdubbel dat bedrag en krijg de Zweden mee, en Volvo werd een stevig verankerde Vlaams-Zweedse joint venture ....


Geely heeft al laten weten dat het de productie wil opdrijven tot 600.000 auto's, een verdubbeling van de huidige productie.
Maar wel met een nieuwe (tweede) fabriek in China volgens het TV-Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Zo'n prutsen laat ik niet eens meer maken op mijn buitenslaper, omnium of niet.

Ook al was het voor iedereen duidelijk dat het de koppelingshevel was die gebroken zou zijn vroeg Landrover 500€ alleen al voor een bestek op te maken
Dure Indiërs  ;D


Mijn automerk is verdomme verkocht aan de Chinezen, voor een habbekrats dan nog  >:(
1,3 miljard euro.
Het lijkt misschien veel, maar Vlaanderen wou al 300 miljoen euro in het aflopende GM-verhaal pompen !
Verdubbel dat bedrag en krijg de Zweden mee, en Volvo werd een stevig verankerde Vlaams-Zweedse joint venture ....


Geely heeft al laten weten dat het de productie wil opdrijven tot 600.000 auto's, een verdubbeling van de huidige productie.
Maar wel met een nieuwe (tweede) fabriek in China volgens het TV-Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Zo'n prutsen laat ik niet eens meer maken op mijn buitenslaper, omnium of niet.

Ook al was het voor iedereen duidelijk dat het de koppelingshevel was die gebroken zou zijn vroeg Landrover 500€ alleen al voor een bestek op te maken
Dure Indiërs  ;D


Mijn automerk is verdomme verkocht aan de Chinezen, voor een habbekrats dan nog  >:(
1,3 miljard euro.
Het lijkt misschien veel, maar Vlaanderen wou al 300 miljoen euro in het aflopende GM-verhaal pompen !
Verdubbel dat bedrag en krijg de Zweden mee, en Volvo werd een stevig verankerde Vlaams-Zweedse joint venture ....


Geely heeft al laten weten dat het de productie wil opdrijven tot 600.000 auto's, een verdubbeling van de huidige productie.
Maar wel met een nieuwe (tweede) fabriek in China volgens het TV-Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Zo'n prutsen laat ik niet eens meer maken op mijn buitenslaper, omnium of niet.

Ook al was het voor iedereen duidelijk dat het de koppelingshevel was die gebroken zou zijn vroeg Landrover 500€ alleen al voor een bestek op te maken
Dure Indiërs  ;D


Mijn automerk is verdomme verkocht aan de Chinezen, voor een habbekrats dan nog  >:(
1,3 miljard euro.
Het lijkt misschien veel, maar Vlaanderen wou al 300 miljoen euro in het aflopende GM-verhaal pompen !
Verdubbel dat bedrag en krijg de Zweden mee, en Volvo werd een stevig verankerde Vlaams-Zweedse joint venture ....


Geely heeft al laten weten dat het de productie wil opdrijven tot 600.000 auto's, een verdubbeling van de huidige productie.
Maar wel met een nieuwe (tweede) fabriek in China volgens het TV-Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Zo'n prutsen laat ik niet eens meer maken op mijn buitenslaper, omnium of niet.

Ook al was het voor iedereen duidelijk dat het de koppelingshevel was die gebroken zou zijn vroeg Landrover 500€ alleen al voor een bestek op te maken
Dure Indiërs  ;D


Mijn automerk is verdomme verkocht aan de Chinezen, voor een habbekrats dan nog  >:(
1,3 miljard euro.
Het lijkt misschien veel, maar Vlaanderen wou al 300 miljoen euro in het aflopende GM-verhaal pompen !
Verdubbel dat bedrag en krijg de Zweden mee, en Volvo werd een stevig verankerde Vlaams-Zweedse joint venture ....


Geely heeft al laten weten dat het de productie wil opdrijven tot 600.000 auto's, een verdubbeling van de huidige productie.
Maar wel met een nieuwe (tweede) fabriek in China volgens het TV-Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Zo'n prutsen laat ik niet eens meer maken op mijn buitenslaper, omnium of niet.

Ook al was het voor iedereen duidelijk dat het de koppelingshevel was die gebroken zou zijn vroeg Landrover 500€ alleen al voor een bestek op te maken
Dure Indiërs  ;D


Mijn automerk is verdomme verkocht aan de Chinezen, voor een habbekrats dan nog  >:(
1,3 miljard euro.
Het lijkt misschien veel, maar Vlaanderen wou al 300 miljoen euro in het aflopende GM-verhaal pompen !
Verdubbel dat bedrag en krijg de Zweden mee, en Volvo werd een stevig verankerde Vlaams-Zweedse joint venture ....


Geely heeft al laten weten dat het de productie wil opdrijven tot 600.000 auto's, een verdubbeling van de huidige productie.
Maar wel met een nieuwe (tweede) fabriek in China volgens het TV-Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Zo'n prutsen laat ik niet eens meer maken op mijn buitenslaper, omnium of niet.

Ook al was het voor iedereen duidelijk dat het de koppelingshevel was die gebroken zou zijn vroeg Landrover 500€ alleen al voor een bestek op te maken
Dure Indiërs  ;D


Mijn automerk is verdomme verkocht aan de Chinezen, voor een habbekrats dan nog  >:(
1,3 miljard euro.
Het lijkt misschien veel, maar Vlaanderen wou al 300 miljoen euro in het aflopende GM-verhaal pompen !
Verdubbel dat bedrag en krijg de Zweden mee, en Volvo werd een stevig verankerde Vlaams-Zweedse joint venture ....


Geely heeft al laten weten dat het de productie wil opdrijven tot 600.000 auto's, een verdubbeling van de huidige productie.
Maar wel met een nieuwe (tweede) fabriek in China volgens het TV-Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Zo'n prutsen laat ik niet eens meer maken op mijn buitenslaper, omnium of niet.

Ook al was het voor iedereen duidelijk dat het de koppelingshevel was die gebroken zou zijn vroeg Landrover 500€ alleen al voor een bestek op te maken
Dure Indiërs  ;D


Mijn automerk is verdomme verkocht aan de Chinezen, voor een habbekrats dan nog  >:(
1,3 miljard euro.
Het lijkt misschien veel, maar Vlaanderen wou al 300 miljoen euro in het aflopende GM-verhaal pompen !
Verdubbel dat bedrag en krijg de Zweden mee, en Volvo werd een stevig verankerde Vlaams-Zweedse joint venture ....


Geely heeft al laten weten dat het de productie wil opdrijven tot 600.000 auto's, een verdubbeling van de huidige productie.
Maar wel met een nieuwe (tweede) fabriek in China volgens het TV-Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Zo'n prutsen laat ik niet eens meer maken op mijn buitenslaper, omnium of niet.

Ook al was het voor iedereen duidelijk dat het de koppelingshevel was die gebroken zou zijn vroeg Landrover 500€ alleen al voor een bestek op te maken
Dure Indiërs  ;D


Mijn automerk is verdomme verkocht aan de Chinezen, voor een habbekrats dan nog  >:(
1,3 miljard euro.
Het lijkt misschien veel, maar Vlaanderen wou al 300 miljoen euro in het aflopende GM-verhaal pompen !
Verdubbel dat bedrag en krijg de Zweden mee, en Volvo werd een stevig verankerde Vlaams-Zweedse joint venture ....


Geely heeft al laten weten dat het de productie wil opdrijven tot 600.000 auto's, een verdubbeling van de huidige productie.
Maar wel met een nieuwe (tweede) fabriek in China volgens het TV-Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Zo'n prutsen laat ik niet eens meer maken op mijn buitenslaper, omnium of niet.

Ook al was het voor iedereen duidelijk dat het de koppelingshevel was die gebroken zou zijn vroeg Landrover 500€ alleen al voor een bestek op te maken
Dure Indiërs  ;D


Mijn automerk is verdomme verkocht aan de Chinezen, voor een habbekrats dan nog  >:(
1,3 miljard euro.
Het lijkt misschien veel, maar Vlaanderen wou al 300 miljoen euro in het aflopende GM-verhaal pompen !
Verdubbel dat bedrag en krijg de Zweden mee, en Volvo werd een stevig verankerde Vlaams-Zweedse joint venture ....


Geely heeft al laten weten dat het de productie wil opdrijven tot 600.000 auto's, een verdubbeling van de huidige productie.
Maar wel met een nieuwe (tweede) fabriek in China volgens het TV-Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Zo'n prutsen laat ik niet eens meer maken op mijn buitenslaper, omnium of niet.

Ook al was het voor iedereen duidelijk dat het de koppelingshevel was die gebroken zou zijn vroeg Landrover 500€ alleen al voor een bestek op te maken
Dure Indiërs  ;D


Mijn automerk is verdomme verkocht aan de Chinezen, voor een habbekrats dan nog  >:(
1,3 miljard euro.
Het lijkt misschien veel, maar Vlaanderen wou al 300 miljoen euro in het aflopende GM-verhaal pompen !
Verdubbel dat bedrag en krijg de Zweden mee, en Volvo werd een stevig verankerde Vlaams-Zweedse joint venture ....


Geely heeft al laten weten dat het de productie wil opdrijven tot 600.000 auto's, een verdubbeling van de huidige productie.
Maar wel met een nieuwe (tweede) fabriek in China volgens het TV-Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Zo'n prutsen laat ik niet eens meer maken op mijn buitenslaper, omnium of niet.

Ook al was het voor iedereen duidelijk dat het de koppelingshevel was die gebroken zou zijn vroeg Landrover 500€ alleen al voor een bestek op te maken
Dure Indiërs  ;D


Mijn automerk is verdomme verkocht aan de Chinezen, voor een habbekrats dan nog  >:(
1,3 miljard euro.
Het lijkt misschien veel, maar Vlaanderen wou al 300 miljoen euro in het aflopende GM-verhaal pompen !
Verdubbel dat bedrag en krijg de Zweden mee, en Volvo werd een stevig verankerde Vlaams-Zweedse joint venture ....


Geely heeft al laten weten dat het de productie wil opdrijven tot 600.000 auto's, een verdubbeling van de huidige productie.
Maar wel met een nieuwe (tweede) fabriek in China volgens het TV-Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Zo'n prutsen laat ik niet eens meer maken op mijn buitenslaper, omnium of niet.

Ook al was het voor iedereen duidelijk dat het de koppelingshevel was die gebroken zou zijn vroeg Landrover 500€ alleen al voor een bestek op te maken
Dure Indiërs  ;D


Mijn automerk is verdomme verkocht aan de Chinezen, voor een habbekrats dan nog  >:(
1,3 miljard euro.
Het lijkt misschien veel, maar Vlaanderen wou al 300 miljoen euro in het aflopende GM-verhaal pompen !
Verdubbel dat bedrag en krijg de Zweden mee, en Volvo werd een stevig verankerde Vlaams-Zweedse joint venture ....


Geely heeft al laten weten dat het de productie wil opdrijven tot 600.000 auto's, een verdubbeling van de huidige productie.
Maar wel met een nieuwe (tweede) fabriek in China volgens het TV-Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Zo'n prutsen laat ik niet eens meer maken op mijn buitenslaper, omnium of niet.

Ook al was het voor iedereen duidelijk dat het de koppelingshevel was die gebroken zou zijn vroeg Landrover 500€ alleen al voor een bestek op te maken
Dure Indiërs  ;D


Mijn automerk is verdomme verkocht aan de Chinezen, voor een habbekrats dan nog  >:(
1,3 miljard euro.
Het lijkt misschien veel, maar Vlaanderen wou al 300 miljoen euro in het aflopende GM-verhaal pompen !
Verdubbel dat bedrag en krijg de Zweden mee, en Volvo werd een stevig verankerde Vlaams-Zweedse joint venture ....


Geely heeft al laten weten dat het de productie wil opdrijven tot 600.000 auto's, een verdubbeling van de huidige productie.
Maar wel met een nieuwe (tweede) fabriek in China volgens het TV-Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Zo'n prutsen laat ik niet eens meer maken op mijn buitenslaper, omnium of niet.

Ook al was het voor iedereen duidelijk dat het de koppelingshevel was die gebroken zou zijn vroeg Landrover 500€ alleen al voor een bestek op te maken
Dure Indiërs  ;D


Mijn automerk is verdomme verkocht aan de Chinezen, voor een habbekrats dan nog  >:(
1,3 miljard euro.
Het lijkt misschien veel, maar Vlaanderen wou al 300 miljoen euro in het aflopende GM-verhaal pompen !
Verdubbel dat bedrag en krijg de Zweden mee, en Volvo werd een stevig verankerde Vlaams-Zweedse joint venture ....


Geely heeft al laten weten dat het de productie wil opdrijven tot 600.000 auto's, een verdubbeling van de huidige productie.
Maar wel met een nieuwe (tweede) fabriek in China volgens het TV-Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Zo'n prutsen laat ik niet eens meer maken op mijn buitenslaper, omnium of niet.

Ook al was het voor iedereen duidelijk dat het de koppelingshevel was die gebroken zou zijn vroeg Landrover 500€ alleen al voor een bestek op te maken
Dure Indiërs  ;D


Mijn automerk is verdomme verkocht aan de Chinezen, voor een habbekrats dan nog  >:(
1,3 miljard euro.
Het lijkt misschien veel, maar Vlaanderen wou al 300 miljoen euro in het aflopende GM-verhaal pompen !
Verdubbel dat bedrag en krijg de Zweden mee, en Volvo werd een stevig verankerde Vlaams-Zweedse joint venture ....


Geely heeft al laten weten dat het de productie wil opdrijven tot 600.000 auto's, een verdubbeling van de huidige productie.
Maar wel met een nieuwe (tweede) fabriek in China volgens het TV-Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Zo'n prutsen laat ik niet eens meer maken op mijn buitenslaper, omnium of niet.

Ook al was het voor iedereen duidelijk dat het de koppelingshevel was die gebroken zou zijn vroeg Landrover 500€ alleen al voor een bestek op te maken
Dure Indiërs  ;D


Mijn automerk is verdomme verkocht aan de Chinezen, voor een habbekrats dan nog  >:(
1,3 miljard euro.
Het lijkt misschien veel, maar Vlaanderen wou al 300 miljoen euro in het aflopende GM-verhaal pompen !
Verdubbel dat bedrag en krijg de Zweden mee, en Volvo werd een stevig verankerde Vlaams-Zweedse joint venture ....


Geely heeft al laten weten dat het de productie wil opdrijven tot 600.000 auto's, een verdubbeling van de huidige productie.
Maar wel met een nieuwe (tweede) fabriek in China volgens het TV-Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Zo'n prutsen laat ik niet eens meer maken op mijn buitenslaper, omnium of niet.

Ook al was het voor iedereen duidelijk dat het de koppelingshevel was die gebroken zou zijn vroeg Landrover 500€ alleen al voor een bestek op te maken
Dure Indiërs  ;D


Mijn automerk is verdomme verkocht aan de Chinezen, voor een habbekrats dan nog  >:(
1,3 miljard euro.
Het lijkt misschien veel, maar Vlaanderen wou al 300 miljoen euro in het aflopende GM-verhaal pompen !
Verdubbel dat bedrag en krijg de Zweden mee, en Volvo werd een stevig verankerde Vlaams-Zweedse joint venture ....


Geely heeft al laten weten dat het de productie wil opdrijven tot 600.000 auto's, een verdubbeling van de huidige productie.
Maar wel met een nieuwe (tweede) fabriek in China volgens het TV-Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Zo'n prutsen laat ik niet eens meer maken op mijn buitenslaper, omnium of niet.

Ook al was het voor iedereen duidelijk dat het de koppelingshevel was die gebroken zou zijn vroeg Landrover 500€ alleen al voor een bestek op te maken
Dure Indiërs  ;D


Mijn automerk is verdomme verkocht aan de Chinezen, voor een habbekrats dan nog  >:(
1,3 miljard euro.
Het lijkt misschien veel, maar Vlaanderen wou al 300 miljoen euro in het aflopende GM-verhaal pompen !
Verdubbel dat bedrag en krijg de Zweden mee, en Volvo werd een stevig verankerde Vlaams-Zweedse joint venture ....


Geely heeft al laten weten dat het de productie wil opdrijven tot 600.000 auto's, een verdubbeling van de huidige productie.
Maar wel met een nieuwe (tweede) fabriek in China volgens het TV-Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Zo'n prutsen laat ik niet eens meer maken op mijn buitenslaper, omnium of niet.

Ook al was het voor iedereen duidelijk dat het de koppelingshevel was die gebroken zou zijn vroeg Landrover 500€ alleen al voor een bestek op te maken
Dure Indiërs  ;D


Mijn automerk is verdomme verkocht aan de Chinezen, voor een habbekrats dan nog  >:(
1,3 miljard euro.
Het lijkt misschien veel, maar Vlaanderen wou al 300 miljoen euro in het aflopende GM-verhaal pompen !
Verdubbel dat bedrag en krijg de Zweden mee, en Volvo werd een stevig verankerde Vlaams-Zweedse joint venture ....


Geely heeft al laten weten dat het de productie wil opdrijven tot 600.000 auto's, een verdubbeling van de huidige productie.
Maar wel met een nieuwe (tweede) fabriek in China volgens het TV-Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Zo'n prutsen laat ik niet eens meer maken op mijn buitenslaper, omnium of niet.

Ook al was het voor iedereen duidelijk dat het de koppelingshevel was die gebroken zou zijn vroeg Landrover 500€ alleen al voor een bestek op te maken
Dure Indiërs  ;D


Mijn automerk is verdomme verkocht aan de Chinezen, voor een habbekrats dan nog  >:(
1,3 miljard euro.
Het lijkt misschien veel, maar Vlaanderen wou al 300 miljoen euro in het aflopende GM-verhaal pompen !
Verdubbel dat bedrag en krijg de Zweden mee, en Volvo werd een stevig verankerde Vlaams-Zweedse joint venture ....


Geely heeft al laten weten dat het de productie wil opdrijven tot 600.000 auto's, een verdubbeling van de huidige productie.
Maar wel met een nieuwe (tweede) fabriek in China volgens het TV-Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Zo'n prutsen laat ik niet eens meer maken op mijn buitenslaper, omnium of niet.

Ook al was het voor iedereen duidelijk dat het de koppelingshevel was die gebroken zou zijn vroeg Landrover 500€ alleen al voor een bestek op te maken
Dure Indiërs  ;D


Mijn automerk is verdomme verkocht aan de Chinezen, voor een habbekrats dan nog  >:(
1,3 miljard euro.
Het lijkt misschien veel, maar Vlaanderen wou al 300 miljoen euro in het aflopende GM-verhaal pompen !
Verdubbel dat bedrag en krijg de Zweden mee, en Volvo werd een stevig verankerde Vlaams-Zweedse joint venture ....


Geely heeft al laten weten dat het de productie wil opdrijven tot 600.000 auto's, een verdubbeling van de huidige productie.
Maar wel met een nieuwe (tweede) fabriek in China volgens het TV-Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Zo'n prutsen laat ik niet eens meer maken op mijn buitenslaper, omnium of niet.

Ook al was het voor iedereen duidelijk dat het de koppelingshevel was die gebroken zou zijn vroeg Landrover 500€ alleen al voor een bestek op te maken
Dure Indiërs  ;D


Mijn automerk is verdomme verkocht aan de Chinezen, voor een habbekrats dan nog  >:(
1,3 miljard euro.
Het lijkt misschien veel, maar Vlaanderen wou al 300 miljoen euro in het aflopende GM-verhaal pompen !
Verdubbel dat bedrag en krijg de Zweden mee, en Volvo werd een stevig verankerde Vlaams-Zweedse joint venture ....


Geely heeft al laten weten dat het de productie wil opdrijven tot 600.000 auto's, een verdubbeling van de huidige productie.
Maar wel met een nieuwe (tweede) fabriek in China volgens het TV-Krantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.
Zo'n prutsen laat ik niet eens meer maken op mijn buitenslaper, omnium of niet.

Ook al was het voor iedereen duidelijk dat het de koppelingshevel was die gebroken zou zijn vroeg Landrover 500€ alleen al voor een bestek op te maken
Dure Indiërs  ;D


Mijn automerk is verdomme verkocht aan de Chinezen, voor een habbekrats dan nog  >:(
1,3 miljard euro.
Het lijkt misschien veel, maar Vlaanderen wou al 300 miljoen euro in het aflopende GM-verhaal pompen !
Verdubbel dat bedrag en krijg de Zweden mee, en Volvo werd een stevig verankerde Vlaams-Zweedse joint venture ....


Geely heeft al laten weten dat het de productie wil opdrijven tot 600.000 auto's, een verdubbeling van de huidige productie.
Maar wel met een nieuwe (tweede) fabriek in China volgens het TV-nieuws.
Weg Wanbeheer.be

De overheid als verkeersovertreder

Offline bibi585

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 3.636
  • Geslacht: Man
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #271 Gepost op: maandag 29 maart 2010 - 00:20:44 »
Een deuk in mijn achterdeur van de Vivaro.

Gewoon langs de binnenkant die deuk eruit trappen.  ;D

Zal moeilijk worden, is precies met een puntig voorwerp erin geklopt.
Is maar 2a3 cm doorsnede maar met dat witte puntje in het midden waar de verf beschadigd is zie je het van op een kilometer afstand op dat zwart. >:(

Offline JC

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 4.102
  • Geslacht: Man
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #272 Gepost op: maandag 29 maart 2010 - 09:33:01 »
Mijn automerk is verdomme verkocht aan de Chinezen, voor een habbekrats dan nog  >:(
1,3 miljard euro.
Het lijkt misschien veel, maar Vlaanderen wou al 300 miljoen euro in het aflopende GM-verhaal pompen !
Verdubbel dat bedrag en krijg de Zweden mee, en Volvo werd een stevig verankerde Vlaams-Zweedse joint venture ....


Geely heeft al laten weten dat het de productie wil opdrijven tot 600.000 auto's, een verdubbeling van de huidige productie.
Maar wel met een nieuwe (tweede) fabriek in China volgens het TV-nieuws.


Wacht maar, dit is nog maar het begin. De Chinezen zitten op een berg geld. Ze zullen dus nog meer kopen hier in het Westen. De VS zullen hun kak wel ophouden, als de Chinezen het willen is hun USD nog minder waard dan een Mexicaanse peso.

Misschien moet ik maar eens solliciteren bij Volvo, kennis van het Chinees zal daar plots wel een enorme meerwKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Wacht maar, dit is nog maar het begin. De Chinezen zitten op een berg geld. Ze zullen dus nog meer kopen hier in het Westen. De VS zullen hun kak wel ophouden, als de Chinezen het willen is hun USD nog minder waard dan een Mexicaanse peso.

Misschien moet ik maar eens solliciteren bij Volvo, kennis van het Chinees zal daar plots wel een enorme meerwKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Wacht maar, dit is nog maar het begin. De Chinezen zitten op een berg geld. Ze zullen dus nog meer kopen hier in het Westen. De VS zullen hun kak wel ophouden, als de Chinezen het willen is hun USD nog minder waard dan een Mexicaanse peso.

Misschien moet ik maar eens solliciteren bij Volvo, kennis van het Chinees zal daar plots wel een enorme meerwKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Wacht maar, dit is nog maar het begin. De Chinezen zitten op een berg geld. Ze zullen dus nog meer kopen hier in het Westen. De VS zullen hun kak wel ophouden, als de Chinezen het willen is hun USD nog minder waard dan een Mexicaanse peso.

Misschien moet ik maar eens solliciteren bij Volvo, kennis van het Chinees zal daar plots wel een enorme meerwKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Wacht maar, dit is nog maar het begin. De Chinezen zitten op een berg geld. Ze zullen dus nog meer kopen hier in het Westen. De VS zullen hun kak wel ophouden, als de Chinezen het willen is hun USD nog minder waard dan een Mexicaanse peso.

Misschien moet ik maar eens solliciteren bij Volvo, kennis van het Chinees zal daar plots wel een enorme meerwKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Wacht maar, dit is nog maar het begin. De Chinezen zitten op een berg geld. Ze zullen dus nog meer kopen hier in het Westen. De VS zullen hun kak wel ophouden, als de Chinezen het willen is hun USD nog minder waard dan een Mexicaanse peso.

Misschien moet ik maar eens solliciteren bij Volvo, kennis van het Chinees zal daar plots wel een enorme meerwKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Wacht maar, dit is nog maar het begin. De Chinezen zitten op een berg geld. Ze zullen dus nog meer kopen hier in het Westen. De VS zullen hun kak wel ophouden, als de Chinezen het willen is hun USD nog minder waard dan een Mexicaanse peso.

Misschien moet ik maar eens solliciteren bij Volvo, kennis van het Chinees zal daar plots wel een enorme meerwKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Wacht maar, dit is nog maar het begin. De Chinezen zitten op een berg geld. Ze zullen dus nog meer kopen hier in het Westen. De VS zullen hun kak wel ophouden, als de Chinezen het willen is hun USD nog minder waard dan een Mexicaanse peso.

Misschien moet ik maar eens solliciteren bij Volvo, kennis van het Chinees zal daar plots wel een enorme meerwKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Wacht maar, dit is nog maar het begin. De Chinezen zitten op een berg geld. Ze zullen dus nog meer kopen hier in het Westen. De VS zullen hun kak wel ophouden, als de Chinezen het willen is hun USD nog minder waard dan een Mexicaanse peso.

Misschien moet ik maar eens solliciteren bij Volvo, kennis van het Chinees zal daar plots wel een enorme meerwKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Wacht maar, dit is nog maar het begin. De Chinezen zitten op een berg geld. Ze zullen dus nog meer kopen hier in het Westen. De VS zullen hun kak wel ophouden, als de Chinezen het willen is hun USD nog minder waard dan een Mexicaanse peso.

Misschien moet ik maar eens solliciteren bij Volvo, kennis van het Chinees zal daar plots wel een enorme meerwKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Wacht maar, dit is nog maar het begin. De Chinezen zitten op een berg geld. Ze zullen dus nog meer kopen hier in het Westen. De VS zullen hun kak wel ophouden, als de Chinezen het willen is hun USD nog minder waard dan een Mexicaanse peso.

Misschien moet ik maar eens solliciteren bij Volvo, kennis van het Chinees zal daar plots wel een enorme meerwKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Wacht maar, dit is nog maar het begin. De Chinezen zitten op een berg geld. Ze zullen dus nog meer kopen hier in het Westen. De VS zullen hun kak wel ophouden, als de Chinezen het willen is hun USD nog minder waard dan een Mexicaanse peso.

Misschien moet ik maar eens solliciteren bij Volvo, kennis van het Chinees zal daar plots wel een enorme meerwKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Wacht maar, dit is nog maar het begin. De Chinezen zitten op een berg geld. Ze zullen dus nog meer kopen hier in het Westen. De VS zullen hun kak wel ophouden, als de Chinezen het willen is hun USD nog minder waard dan een Mexicaanse peso.

Misschien moet ik maar eens solliciteren bij Volvo, kennis van het Chinees zal daar plots wel een enorme meerwKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Wacht maar, dit is nog maar het begin. De Chinezen zitten op een berg geld. Ze zullen dus nog meer kopen hier in het Westen. De VS zullen hun kak wel ophouden, als de Chinezen het willen is hun USD nog minder waard dan een Mexicaanse peso.

Misschien moet ik maar eens solliciteren bij Volvo, kennis van het Chinees zal daar plots wel een enorme meerwKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Wacht maar, dit is nog maar het begin. De Chinezen zitten op een berg geld. Ze zullen dus nog meer kopen hier in het Westen. De VS zullen hun kak wel ophouden, als de Chinezen het willen is hun USD nog minder waard dan een Mexicaanse peso.

Misschien moet ik maar eens solliciteren bij Volvo, kennis van het Chinees zal daar plots wel een enorme meerwKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Wacht maar, dit is nog maar het begin. De Chinezen zitten op een berg geld. Ze zullen dus nog meer kopen hier in het Westen. De VS zullen hun kak wel ophouden, als de Chinezen het willen is hun USD nog minder waard dan een Mexicaanse peso.

Misschien moet ik maar eens solliciteren bij Volvo, kennis van het Chinees zal daar plots wel een enorme meerwKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Wacht maar, dit is nog maar het begin. De Chinezen zitten op een berg geld. Ze zullen dus nog meer kopen hier in het Westen. De VS zullen hun kak wel ophouden, als de Chinezen het willen is hun USD nog minder waard dan een Mexicaanse peso.

Misschien moet ik maar eens solliciteren bij Volvo, kennis van het Chinees zal daar plots wel een enorme meerwKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Wacht maar, dit is nog maar het begin. De Chinezen zitten op een berg geld. Ze zullen dus nog meer kopen hier in het Westen. De VS zullen hun kak wel ophouden, als de Chinezen het willen is hun USD nog minder waard dan een Mexicaanse peso.

Misschien moet ik maar eens solliciteren bij Volvo, kennis van het Chinees zal daar plots wel een enorme meerwKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Wacht maar, dit is nog maar het begin. De Chinezen zitten op een berg geld. Ze zullen dus nog meer kopen hier in het Westen. De VS zullen hun kak wel ophouden, als de Chinezen het willen is hun USD nog minder waard dan een Mexicaanse peso.

Misschien moet ik maar eens solliciteren bij Volvo, kennis van het Chinees zal daar plots wel een enorme meerwKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Wacht maar, dit is nog maar het begin. De Chinezen zitten op een berg geld. Ze zullen dus nog meer kopen hier in het Westen. De VS zullen hun kak wel ophouden, als de Chinezen het willen is hun USD nog minder waard dan een Mexicaanse peso.

Misschien moet ik maar eens solliciteren bij Volvo, kennis van het Chinees zal daar plots wel een enorme meerwKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Wacht maar, dit is nog maar het begin. De Chinezen zitten op een berg geld. Ze zullen dus nog meer kopen hier in het Westen. De VS zullen hun kak wel ophouden, als de Chinezen het willen is hun USD nog minder waard dan een Mexicaanse peso.

Misschien moet ik maar eens solliciteren bij Volvo, kennis van het Chinees zal daar plots wel een enorme meerwKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Wacht maar, dit is nog maar het begin. De Chinezen zitten op een berg geld. Ze zullen dus nog meer kopen hier in het Westen. De VS zullen hun kak wel ophouden, als de Chinezen het willen is hun USD nog minder waard dan een Mexicaanse peso.

Misschien moet ik maar eens solliciteren bij Volvo, kennis van het Chinees zal daar plots wel een enorme meerwKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Wacht maar, dit is nog maar het begin. De Chinezen zitten op een berg geld. Ze zullen dus nog meer kopen hier in het Westen. De VS zullen hun kak wel ophouden, als de Chinezen het willen is hun USD nog minder waard dan een Mexicaanse peso.

Misschien moet ik maar eens solliciteren bij Volvo, kennis van het Chinees zal daar plots wel een enorme meerwKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Wacht maar, dit is nog maar het begin. De Chinezen zitten op een berg geld. Ze zullen dus nog meer kopen hier in het Westen. De VS zullen hun kak wel ophouden, als de Chinezen het willen is hun USD nog minder waard dan een Mexicaanse peso.

Misschien moet ik maar eens solliciteren bij Volvo, kennis van het Chinees zal daar plots wel een enorme meerwKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Wacht maar, dit is nog maar het begin. De Chinezen zitten op een berg geld. Ze zullen dus nog meer kopen hier in het Westen. De VS zullen hun kak wel ophouden, als de Chinezen het willen is hun USD nog minder waard dan een Mexicaanse peso.

Misschien moet ik maar eens solliciteren bij Volvo, kennis van het Chinees zal daar plots wel een enorme meerwKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Wacht maar, dit is nog maar het begin. De Chinezen zitten op een berg geld. Ze zullen dus nog meer kopen hier in het Westen. De VS zullen hun kak wel ophouden, als de Chinezen het willen is hun USD nog minder waard dan een Mexicaanse peso.

Misschien moet ik maar eens solliciteren bij Volvo, kennis van het Chinees zal daar plots wel een enorme meerwKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Wacht maar, dit is nog maar het begin. De Chinezen zitten op een berg geld. Ze zullen dus nog meer kopen hier in het Westen. De VS zullen hun kak wel ophouden, als de Chinezen het willen is hun USD nog minder waard dan een Mexicaanse peso.

Misschien moet ik maar eens solliciteren bij Volvo, kennis van het Chinees zal daar plots wel een enorme meerwKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Wacht maar, dit is nog maar het begin. De Chinezen zitten op een berg geld. Ze zullen dus nog meer kopen hier in het Westen. De VS zullen hun kak wel ophouden, als de Chinezen het willen is hun USD nog minder waard dan een Mexicaanse peso.

Misschien moet ik maar eens solliciteren bij Volvo, kennis van het Chinees zal daar plots wel een enorme meerwKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Wacht maar, dit is nog maar het begin. De Chinezen zitten op een berg geld. Ze zullen dus nog meer kopen hier in het Westen. De VS zullen hun kak wel ophouden, als de Chinezen het willen is hun USD nog minder waard dan een Mexicaanse peso.

Misschien moet ik maar eens solliciteren bij Volvo, kennis van het Chinees zal daar plots wel een enorme meerwKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Wacht maar, dit is nog maar het begin. De Chinezen zitten op een berg geld. Ze zullen dus nog meer kopen hier in het Westen. De VS zullen hun kak wel ophouden, als de Chinezen het willen is hun USD nog minder waard dan een Mexicaanse peso.

Misschien moet ik maar eens solliciteren bij Volvo, kennis van het Chinees zal daar plots wel een enorme meerwKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Wacht maar, dit is nog maar het begin. De Chinezen zitten op een berg geld. Ze zullen dus nog meer kopen hier in het Westen. De VS zullen hun kak wel ophouden, als de Chinezen het willen is hun USD nog minder waard dan een Mexicaanse peso.

Misschien moet ik maar eens solliciteren bij Volvo, kennis van het Chinees zal daar plots wel een enorme meerwKrantenartikel of link ernaar verwijderd op verzoek van REPROCOPY.

Het ligt evenwel niet in onze mogelijkheden om een versie van deze site waarop het verwijderde krantenartikel nog wel voorkomt te verwijderen van de diverse webarchiefsites.

Wacht maar, dit is nog maar het begin. De Chinezen zitten op een berg geld. Ze zullen dus nog meer kopen hier in het Westen. De VS zullen hun kak wel ophouden, als de Chinezen het willen is hun USD nog minder waard dan een Mexicaanse peso.

Misschien moet ik maar eens solliciteren bij Volvo, kennis van het Chinees zal daar plots wel een enorme meerwaarde hebben.
"Once you have tasted flight, you will forever walk with your eyes turned skyward, for there you have been and there you always will long to be." Leonardo da Vinci, 1452-1519

Offline Freddie

  • Gevorderde
  • ***
  • Berichten: 127
  • Geslacht: Man
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #273 Gepost op: maandag 29 maart 2010 - 20:56:08 »
Wat foto's:
Zo'n prutsen laat ik niet eens meer maken op mijn buitenslaper, omnium of niet.
Welja, 'k ben aan't twijfelen gezien m'n auto nog maar 1j is en dus zo goed als nieuw.
'k ga eerst eens informeren bij een maat die garagist is hoeveel het zou kosten om dat te herstellen en dan zien wat ik ga doen.
'k zit nog met die franchise van 300 euro ook dusja, anders liet ik het direct herstellen, daarvoor heb ik omnium.

't is vooral vervelend omdat ik altijd goed voor m'n gerief zorg dat je dan zo'n prul hebt door iemand anders z'n schuld.

Offline jozef

  • Administrator
  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 12.597
  • Geslacht: Man
  • Viva Bavaria !
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #274 Gepost op: maandag 29 maart 2010 - 22:46:32 »
't is vooral vervelend omdat ik altijd goed voor m'n gerief zorg dat je dan zo'n prul hebt door iemand anders z'n schuld.

Daarom kan ik jou alleen maar aanraden om het te laten herstellen, Freddie.

Niet alleen voor de wederverkoopwaarde.

300 Euro is niet niks, doch is nu ook weer zoveel niet op een jaarbudget (waardevermindering door de veroudering inbegrepen) van een auto. En die 300 Euro ga je vergeten. Maar als je de schade niet laat herstellen, ga je je er blijven aan ergeren. En dat is het niet waard.
"Ich misstraue Menschen, die Hunde nicht mögen. Aber ich traue jedem Hund, der Menschen nicht mag."

Offline benny stinkens

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 902
  • Geslacht: Man
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #275 Gepost op: dinsdag 30 maart 2010 - 00:22:33 »
Misschien moet ik maar eens solliciteren bij Volvo, kennis van het Chinees zal daar plots wel een enorme meerwaarde hebben.

Die mannen in Gent zullen er ook geen moeite mee hebben, want het "Gents" is al Chinees voor mij  ;D

Offline Freddie

  • Gevorderde
  • ***
  • Berichten: 127
  • Geslacht: Man
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #276 Gepost op: dinsdag 30 maart 2010 - 21:18:46 »
't is vooral vervelend omdat ik altijd goed voor m'n gerief zorg dat je dan zo'n prul hebt door iemand anders z'n schuld.

Daarom kan ik jou alleen maar aanraden om het te laten herstellen, Freddie.

Niet alleen voor de wederverkoopwaarde.

300 Euro is niet niks, doch is nu ook weer zoveel niet op een jaarbudget (waardevermindering door de veroudering inbegrepen) van een auto. En die 300 Euro ga je vergeten. Maar als je de schade niet laat herstellen, ga je je er blijven aan ergeren. En dat is het niet waard.
inderdaad, dat vind ik ook.
Enkel het feit dat je weet dat die schade er is vind ik al vervelend.

Offline Inazuma

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 5.603
  • Figurant in schimmenspellen
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #277 Gepost op: woensdag 31 maart 2010 - 00:02:27 »
2 achteruitrijders op minder dan 40 km snelweg.
Zo gaat ie wel lekker ... ik wil een politie-franchise  :P

Weer wat zotte stoten met de variabele signalisatie tussen Wommelgem en A'pen Oost.
Weg Wanbeheer.be

De overheid als verkeersovertreder

Offline Rafael

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 2.499
  • Geslacht: Man
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #278 Gepost op: woensdag 31 maart 2010 - 12:15:28 »

Offline Michel

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 5.571
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #279 Gepost op: woensdag 31 maart 2010 - 21:56:42 »
Daarbuiten "begrijp" ik het linkskleven meer en meer in dit apenland.

Een strikte snelheidsbeperking is altijd nefast voor de totale capaciteit van een snelwegnet.
Velen plakken enkel links rond de "max-120" ; grote gaten die vallen -op alle rijvakken- worden niet -of niet vlot genoeg opgevuld-, of niet benut aan -dan- echte veiligheidsafstanden.

De "Belgische verkeersveiligheid" lokt zelf het conflictrijden in enge rijkolonnen uit op de snelweg.

Hypothetisch is het mogelijk dat als bvb 50 auto´s netjes achtereen (en alleen) de (totaal lege) E40 in Oostende oprijden - , dat ze in conflict op een hoopje gaan blijven rijden -aan 120 kmh- tot dat ze de Duitse grens passeren richting Aachen.

Daar gaan ze plots ieder hun relaxsnelheid rijden, want daar mogen ze méér als 120 kmh .

"Man man was die E40 in Belgie druk en conflictrijk vandaag" ,  
;D   :D
zegden dan een groep Oostendenaars tegen mekaar op het stadsplein in Aachen...
« Laatst bewerkt op: woensdag 31 maart 2010 - 22:11:15 door Michel »
Geen land ter wereld is rijk genoeg om zich de weelde van slechte wegen te kunnen veroorloven
© Koning Willem I

Offline sniper

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 1.571
  • Geslacht: Man
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #280 Gepost op: donderdag 01 april 2010 - 00:25:08 »
grote gaten die vallen -op alle rijvakken- worden niet -of niet vlot genoeg opgevuld-,
ik heb net een vering kapotgereden in zo'n gat :(
ik moet de rekening nog krijgen, maar ik schat toch een paar honderd euro
better a bad day at sea
than a good day at the office

Offline diane

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 500
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #281 Gepost op: donderdag 01 april 2010 - 00:30:30 »
grote gaten die vallen -op alle rijvakken- worden niet -of niet vlot genoeg opgevuld-,
ik heb net een vering kapotgereden in zo'n gat :(
ik moet de rekening nog krijgen, maar ik schat toch een paar honderd euro

Toch de wegschade laten vaststellen en aangifte gedaan? Men vergoed uw opgelopen schade!! De wegbeheerder blijft aansprakelijk.
Wat baten kaars en bril als de uil niet zien wil.

Offline bibi585

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 3.636
  • Geslacht: Man
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #282 Gepost op: donderdag 01 april 2010 - 03:10:17 »
Een deuk in mijn achterdeur van de Vivaro.

Gewoon langs de binnenkant die deuk eruit trappen.  ;D

Den dader, tis te zeggen de oorzaak, gevonden.
Iemand heeft eerst de linkse deur en daarna de rechtse deur dichtgeklapt terwijl het net andersom moet.
Nu nog uitzoeken wie. :( :-X


Daarbuiten "begrijp" ik het linkskleven meer en meer in dit apenland.

Een strikte snelheidsbeperking is altijd nefast voor de totale capaciteit van een snelwegnet.
Velen plakken enkel links rond de "max-120" ; grote gaten die vallen -op alle rijvakken- worden niet -of niet vlot genoeg opgevuld-, of niet benut aan -dan- echte veiligheidsafstanden.

De "Belgische verkeersveiligheid" lokt zelf het conflictrijden in enge rijkolonnen uit op de snelweg.

Hypothetisch is het mogelijk dat als bvb 50 auto´s netjes achtereen (en alleen) de (totaal lege) E40 in Oostende oprijden - , dat ze in conflict op een hoopje gaan blijven rijden -aan 120 kmh- tot dat ze de Duitse grens passeren richting Aachen.

Daar gaan ze plots ieder hun relaxsnelheid rijden, want daar mogen ze méér als 120 kmh .

"Man man was die E40 in Belgie druk en conflictrijk vandaag" ,  
;D   :D
zegden dan een groep Oostendenaars tegen mekaar op het stadsplein in Aachen...

Voila de reden vaak waarom zoveel buitenlanders (al dan niet vrachtwagens) in ongevallen betrokken geraken in België. De begrenzer doet ook een niet onaardige duit in het zakje.

Offline Rafael

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 2.499
  • Geslacht: Man
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #283 Gepost op: vrijdag 02 april 2010 - 12:33:47 »

Offline sniper

  • Meer dan expert
  • *****
  • Berichten: 1.571
  • Geslacht: Man
Re: Wat heb je vandaag weer meegemaakt (bis)
« Reactie #284 Gepost op: vrijdag 02 april 2010 - 12:39:54 »
dat kan hersteld worden
indien het een steentje is gewoon eruit halen,
indien een nagel wordt het gat opgestopt

soms denk je dat het een steentje is, maar blijkt het een nagel te zijn
best in de garage laten uithalen
better a bad day at sea
than a good day at the office